31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
55890458
RIPLAND services s.r.o.
Vodná 19/1126, Nitra, 94901, SVK
Terénne pomôcky - analyzačné
Terénne pomôcky, analýza, meranie
Tovar, Služba
|
1. Chladiace boxy (autochladnička)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plastový prenosný chladiaci box, pasívny |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Minimálny objem | 32 litrov |
|
2. Lopatka na odber vzoriek zemín
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Malá oceľová lopatka so šírkou minimálne 7 cm a dĺžkou maximálne 32 cm. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 17 |
|
3. Motyka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Materiál - oceľ, prevedenie - rovná, dĺžka čepele minimálne 130 mm, vrátane násady |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 15 |
|
4. Požiarna hadica s koncovkami, dĺžka 30m
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Požiarna hadica s koncovkami (pre čerpacie HDS), priemer 2 palce, dĺžka 30 m. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 1 |
|
5. Prístrešok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladací prenosný prístrešok, typu party stan, Materiál konstrukcie oceľ a typ konštrukcie kupola |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výška stanu | cm | 200 | ||
| Rozmer stanu | cm | 350x350 | ||
| Vodný stĺpec plášťa | mm | 1000 | ||
| Počet | ks | 3 |
|
6. Sada náradia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Sada náradia obsahuje: gola sada, skrutkovacie nadstavce Imbus, skrutkovacie nadstavce Torx, kladivo, kombinované kliešte. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 6 |
|
7. Skladacia stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladacia stolička s nosnosťou min. 100 kg, materiál konštrukcie hliník/oceľ, s opierkami na ruky a výškou posedu min. 40 cm. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 3 |
|
8. Stolík do terénu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Materiál konštrukcie: hliník/oceľ, Hmotnosť max, 5 kg. Výška min. 50 cm. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 1 |
|
9. Vedro
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Platové vedro s objemom 10 l, s mierkou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počeet | ks | 3 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom dodania predmetu zákazky /miestom plnenia predmetu dohody/ sú prevádzky objednávateľa. |
| Miesta plnenie predmetu dohody sú nasledovné: Miesto plnenia 1 /Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves/, Miesto plnenia 2 /Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves/, Miesto plnenia 3 /Košický kraj, okres Košice, obec Košice/, Miesto plnenia 4/Bratislavský kraj, okres Bratislava, obec Bratislava- Staré mesto/ |
| Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku terénnych pomôcok (stanovenú na základe jednotkových cien jednotlivých tovarov/položiek predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky, poštovného a balného a ostatných nákladov predmetu zákazky a predpokladaného počtu/množstva jednotlivých položiek/tovarov tvoriacich predmet zákazky stanovených verejným obstarávateľom ako objednávateľom). |
| Lehota plnenia pre dodávateľa je do 30 dní odo dňa doručenia Objednávky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí tovaru. |
| Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu Zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
| Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu Zmluvy vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu Zmluvy (špecifikácia tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
| Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
| Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, návrh na plnenie predmetu dohody, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Zmluvy a čísla/kódu a názvu súvisiacich projektov, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia Zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet dohody a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční po protokolárnom dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodané množstvo a druh tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluvy chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu dohody do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy. |
| Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy. |
Jesenského 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.09.2025 00:00 — 30.09.2025 00:00
1,00 Zákazka
2 685,00
2 685,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2025 13:13
15.08.2025 10:00
15.08.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.08.2025 21:44 - Vstupná ponuka | 2 685,00 | € | Cena bez DPH |
| 15.08.2025 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 684,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: