• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 11:50

Detail zákazky Z20254236

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 11:50

Základné údaje

Z20254236

OF-301996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11169590

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny plast

laboratórium, plast, bunkové línie

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny plast
Funkcia
laboratórny plast pre prácu s bunkovými líniami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stojan S pre centrifugačné skúmavky 18 x 15 ml / 10 x 50 ml ks 4
2.  Lineárny stojan pre pipety znižujúci kontamináciu pipiet Biohit Linear Stand ks 1
3. Sáčky Biohazard pre uloženie biologického odpadu, 1 bal./200 ks bal. 1
objem l 9
4. Stojan na 15 a 50 ml skúmavky Pop-Up Tube Rack 15/50mL Combo, 1 bal./2ks - modrá farba bal. 1
5.  Stojan na 15 a 50 ml skúmavky Pop-Up Tube Rack 15/50mL Combo, 1 bal./2ks - ružová farba bal. 1
6. Pipetové špičky TipOne® Pipette Tip, 10µl, Graduated, Bulk, 1 bal./1000 ks) bal. 5
Rozsah objemu µl 0,1 10
7. Kit Xceed High Performance Taq 100R, 1 kit /100 reakcií ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Stojan S pre centrifugačné skúmavky 18 x 15 ml / 10 x 50 ml
stojan TPP pre centrifugačné skúmavky 15 ml a 50 ml áno
alfanumerický popis na identifikáciu vašich vzoriek áno
tepelne odolný autoklávovateľný materiál áno
skladacie pre skladovanie: stojany TPP so systémom „click“ áno
materiál polypropylén
rozmery stojana 209 x 98 x 62 mm
2. Lineárny stojan pre pipety znižujúci kontamináciu pipiet
materiál polyethylén
rozmery (šxhxv) 290 × 250 × 60 mm
3. Sáčky Biohazard pre uloženie biologického odpadu, 1 bal./200 ks
autoklávovateľné 121 °C 121 °C
farba červená
rozmery 35.6 x 48.3 cm
potlačené symbolom biologického nebezpečenstva a bezpečnostnými opatreniami v angličtine, španielčine a francúzštine áno
vrátane indikátora, ktorý po autoklávovaní stmavne áno
4. Stojan na 15 a 50 ml skúmavky Pop-Up Tube Rack 15/50mL Combo, 1 bal./2ks - modrá farba                                  5. Stojan na 15 a 50 ml skúmavky Pop-Up Tube Rack 15/50mL Combo, 1 bal./2ks - ružová farba
skladateľný  stohovateľný stojan áno
alfanumerické identifikácia jamiek pre rýchle vybratie vzoriek áno
materiál polypropylén
veľkosť skúmaviek 15 ml a 50 ml
počet jamiek pre 15 ml skúmavky 21
počet jamiek pre 50 ml skúmavky 12
rozmery po rozložení (šxhxv) 25,4x13,7x7,1 cm
rozmery po rozložení (šxhxv) 25,4x13,7x2,0 cm
6. Pipetové špičky TipOne® Pipette Tip, 10µl, Graduated, Bulk, 1 bal./1000 ks)
Odstupňované po 2,5 µl a 10 µl áno
univerzálne vhodné na všetky bežné pipety
Vysoko leštené formy pre extrémne hladký povrch áno
materiál čistý polypropylén
Autoklávovateľné, nesterilné áno
farba prírodná
Abimed: BioPette-E, Discovery Comfort, LABMATE OptimaBiohit®: eLine, ePet, mLine, Picus, ProlineBRAND®: Transferpette Electronic, Transferpette SCapp® : CappAero Comfort, CappAero Multi, CappAero Universal, CappAero Universal short, ecopipette, SinglechannelEppendorf®: Reference, Reference 2, Research, Research plus, Research pro, XplorerGilson® : Pipetman Concept, Pipetman L, Pipetman Neo, Pipetman P, Pipetman UltraHamilton®: Pipeta SoftGrip, SoftTouchHTL: Discovery Comfort, Discovery Pro, Labmate Pro, OptipetteNichiryo®: 00-NP7, 50F, NLE, NPLO, NPXRainin®: Classic, EDP1, EDP-3 Plus, vhodhé na použitie s pipetami
Pipet-Lite, Pipet-Plus Sartorius®: eLine, ePet, mline, Picus, Picus NxT, Proline, Proline Plus, Tacta Socorex®: Acura 815 manuál, Acura 825, Acura 855, Acura electro 925, Acura electro 955,Digitálna Calibra STARLAB®: ErgoOne, ErgoOne E, MicroOne, StarPet, StarPet-E Thermo Fisher Scientific Inc.: Finn Focus, Finn Focus Micro, Finnpipette Digital, FinnpipetteF1/F2, Finnpipette Novus, Finnpipette Novus Pink vhodhé na použitie s pipetami
Certifikované bez RNáz, DNáz, DNA a pyrogénov áno
7. Kit Xceed High Performance Taq 100R, 1 kit /100 reakcií
vhodné pre molekulovú biológiu, sterilné, bez pyrogénov, bez prítomnosti DNáz a RNáz áno
požadovaný obsah balenia DNA polymerase s 10x PCR reakčným pufrom, obsahujúcim MgCl2, ktorý sa používa vo finálnej koncentrácii 1.5mM
Vysoký výkon pre širokú škálu amplikónov (bez ohľadu na vysoký obsah ATalebo GC) áno
Exspirácia min. 6 mesiacov odo dňa dodania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
7. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
8. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
9. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň. doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH
10. Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
11.  Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru uvedeného v pol. č. 7 s exspiráciou min. 6 mesiacov odo dňa dodania.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15.  V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
17. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
20. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

13.08.2025 08:00 — 05.09.2025 14:00

1,00 súbor

586,00

476,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2025 12:22

11.08.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2025 09:34 - Vstupná ponuka 585,62 € Cena s DPH
11.08.2025 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 585,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS