• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 13:15

Detail zákazky Z20254232

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 13:15

Základné údaje

Z20254232

OF-302001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11169588

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

30840392

ELSEMP spol. s.r.o.

Malinová 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom multifunkčných zariadení

prenájom, multifunkčné kopírovacie zariadenie, tlač, skenovanie, servis, údržba

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 79521000-2 - Fotokopírovanie
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 30121400-7 - Rozmnožovacie stroje

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom multifunkčných zariadení a služby súvisiace s tlačou
Funkcia
Prenájom 2 kusov multifunkčných zariadení  A3 (tlačiareň, skener, kopírka) vrátane dodávok kancelárskeho papiera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom 2 kusov multifunkčných sieťových zariadení mesiac 48
Predpokladaný počet čiernobielych výtlačkov/ rok ks 88 250
Predpokladaný počet farebných výtlačkov/ rok ks 13 500
Predpokladaný odber papiera A4/ rok list 47 775
Predpokladaný odber papiera A3/ rok list 3 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládače pre OS Windows 10, 11
Sieťové rozhranie Ethernet
Možnosť zabezpečenia tlače áno
Zabezpečenie podľa ISO15408 EAL3
Tlač z USB pamäte formáty PDF, XPS a OOXML (docx, xlsx, pptx)
Pamäť min. 2048 MB štandardne
Sken na DPWS
Počet použíateľov 1 ks = 8 osôb, 1 ks = 4 osoby
Tlač laserová farebná, obojstranná
Rýchlosť tlače/ kopírovania (A4) min. 30 strán /min
Kvalita tlače min. 1200 x 1200 dpi
Formát tlače A4, A3
Papier možnosť tlače na papier s gramážou 52 - 300g/m2
Počet kaziet na papier tri a viac
Zásobníky na papier samostatné na A4 a samostatné na A3
Náplne oddelené veľkokapacitné
Display dotykový, farebný, LCD, 9-palcový
Automatický obojstranný podávač dokumentov
Environmentálne hľadisko v súlade s environmentálnym systémom šetriacim životné prostredie na základe ISO 14001 alebo podobný certifikát platný v zahraničí.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane nákladov na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky, napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.
Vrátane kompletnej servisnej starostlivosti počas celej dĺžky trvania zmluvy - servisný zásah do 24 h, práca technika, dopravné náklady technika, dodanie náhradného multifunkčného zariadenia v prípade opravy trvajúcej viac ako 2 dni.
Vrátane kompletnej servisnej starostlivosti počas celej dĺžky trvania zmluvy - dodávanie spotrebného materiálu (originálne tonery, kancelársky papier, ostatný mat), náhradné diely
Vrátane odvozu odpadových tonerových náplní na ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kopírovacie zariadenia, nainštalovať a zaškoliť  zamestnancov v potrebnom rozsahu max. do  do 31.08.2025
Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF.
Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčných zariadení a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov - zvlášť za každé zariadenie
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany. Skenovanie sa neúčtuje.
Fakturácia kancelárskeho papiera priebežne - podľa potreby.
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. papier a  tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán.
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov; cena za zariadenia spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov 353 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 48 mesiacov 54 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB / A4 COLOR.
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a tým aj odstúpenie od Zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky vzniknuté  zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Papier možnosť tlače na papier s gramážou 52 - 300g/m2
Navrhnutá hodnota Papier možnosť tlače na papier s gramážou 52 - 256g/m2

kancelárske zariadenie s gramážou do 256 g/m2 spĺňaju vsetky pozadovane ine technicke parametre, rozpatie az do 300g/m2 je diskriminujúce

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.09.2025 00:00 — 31.08.2029 00:00

1,00 zákazka

14 477,98

11 770,72

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2025 11:51

11.08.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 705
 108
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2025 12:06 - Vstupná ponuka 14 477,96 € Cena s DPH
11.08.2025 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 13 256,51 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS