53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet
stravovacie karty
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je bežne dostupná služba a tovar. Výsledkom verejného obstarávanie bude rámcová dohoda na poskytnutie predmetu zákazky na obdobie 12 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj dopravné služby na miesto dodania. |
| Predmetom zákazky je poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania podľa § 152 ods. 7 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ďalej len „karta“) u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. predovšetkým v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich karty na úhradu ceny stravného (ďalej len „stravovacie zariadenia“). |
| Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie kariet, správa kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. |
| Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek (ďalej len „CMMSJ“) počas doby trvania rámcovej dohody je 17 500 kusov. |
| Nová minimálna hodnota stravnej jednotky je od 1. apríla 2025 vo výške 6,60 EUR (ďalej len „NMHSJ“). Maximálna výška zdrojov zákazky vychádza z NMHSJ. Minimálna hodnota stravnej jednotky sa môže počas doby trvania rámcovej dohody meniť. |
| Karta bude určená výlučne na úhradu stravného v stravovacích zariadeniach. |
| Držiteľom karty bude zamestnanec a sudca (ďalej len „zamestnanec“) verejného obstarávateľa. |
| Maximálny počet vydaných kariet počas doby trvania rámcovej dohody: 80 ks. |
| Platnosť karty: do expirácie. |
| Minimálny zostatok na karte nesmie úspešný uchádzač vyžadovať. |
| Karta bude bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania. |
| Vyžaduje sa vyhotovenie a dodanie novej karty v prípade straty, krádeže alebo zničenia bezodkladne a bezodplatne najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa objednania, ak sa strany nedohodnú inak. |
| Úspešný uchádzač je povinný pri nahlásení straty, krádeže alebo zničenia karty preniesť hodnotu stravnej jednotky na novú kartu. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Karta musí: | obsahovať názov a logo úspešného uchádzača, byť opatrená najmenej 3 (troma) osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, byť bezkontaktná |
| Karta musí: | mať pridelený štvormiestny číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny, pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje hodnotu 50 eur |
| Karta musí: | umožňovať platbu kartou od 0,01 eura, byť používaná na účel stravovania a nie výber v hotovosti, obsahovať dátum expirácie (rok a mesiac) |
| Karta musí umožňovať individuálne overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v mene EUR | priamo na účtenke z POS terminálu, online na webovom portáli úspešného uchádzača alebo v mobilnej aplikácii úspešného uchádzača, ak ňou disponuje |
| Karta musí: | obsahovať číselný kód karty a mať uvedené meno a priezvisko držiteľa karty |
| Karta musí: | byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia |
| Názov |
| Od účinnosti rámcovej dohody verejný obstarávateľ prostredníctvom webového portálu úspešného uchádzača objedná požadovaný počet kariet s možnosťou okamžitého nabitia/dobitia. |
| Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálny počet kariet a rozhodnúť o presnom počte dodaných kariet podľa svojich potrieb počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
| V priebehu doby trvania rámcovej dohody musia byť karty dodané verejnému obstarávateľovi bezodkladne najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa objednania, ak sa strany nedohodnú inak. |
| Karty budú dodané na adresu sídla verejného obstarávateľa alebo na inú určenú adresu verejným obstarávateľom. Každú kartu je potrebné dodať v uzatvorenej obálke na meno zamestnanca, pre ktorého je karta vyhotovená. |
| Súčasťou dodania bude aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať poučenie držiteľa karty, ako aj iné potrebné informácie pre riadne užívanie karty (napr. PIN kód). |
| Dobíjanie stravných jednotiek bude prebiehať mesačne online cez webový portál úspešného uchádzača alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie úspešného uchádzača. |
| Verejný obstarávateľ požaduje, aby pripísanie stravných jednotiek bolo zabezpečené do 6 hodín od dobitia cez webový portál úspešného uchádzača alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie úspešného uchádzača, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 24 hodín. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody (s tým, že účinnosť nadobudne až k 1.10.2025) alebo do vyčerpania finančného limitu - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač do 3 dní od vyzvania doručil zoznam stravovacích zariadení, ktoré akceptujú platbu kartou ponúkanou úspešným uchádzačom, pričom minimálny počet stravovacích zariadení akceptujúcich kartu úspešného uchádzača v Bratislave je 1400. |
| Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi do 3 dní od vyzvania rozpis celkovej ceny plnenia (ďalej len „CCP“) v zaokrúhlení na dve desatinné miesta podľa výpočtu: Príklad výpočtu: CCP = CMMSJ x (NMHSJ – výška zľavy z NMHSJ v centoch a vždy minimálne o 1 cent, napríklad 6,60 -0,01= 6,59; 6,60 – 0,02= 6,58 atď.). |
| V CCP budú zahrnuté všetky náklady úspešného uchádzača spojené s poskytovaním služieb a dodania kariet, a to najmä (nie však výlučne) týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov ku kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
| Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť hodnotu NMHSJ najmä v závislosti od zmien príslušných právnych predpisov a zmeny kolektívnej zmluvy. Náklady spojené so zmenou hodnoty NMHSJ sú započítané do CCP. |
| Úspešný uchádzač má povinnosť na žiadosť verejného obstarávateľa spätne vrátiť verejnému obstarávateľovi hodnotu NMHSJ na karte. |
Trenčianska 56/A, 821 09 Bratislava 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
17 500,00 stravných jednotiek (ks)
115 500,00
115 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2025 08:49
11.08.2025 09:00
11.08.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.08.2025 08:57 - Vstupná ponuka | 115 499,00 | € | Cena s DPH |
| 06.08.2025 17:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 498,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: