• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 11:30

Detail zákazky Z20254218

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 11:30

Základné údaje

Z20254218

OF-301480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11184396

Objednávateľ

00165883

Okresný súd Humenné

Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK

Dodávateľ

44644329

TERAVA, s.r.o.

Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovanie a čistenie administratívnej budovy

upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie vrátane dodávky čistiacich a hygienických potrieb

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90911300-9 - Umývanie okien

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovanie a čistenie administratívnej budovy
Funkcia
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb vo vnútorných priestoroch objednávateľa
Pravidelné dodávanie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov na upratovanie, tekutého mydla, toaletného papiera a vreciek do košov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
UPRATOVANÝ PRIESTOR počet spolu m2
kancelárie spolu (podlaha: koberec) 56 1270
pojednávacie miestnosti (podlaha: 4/5 linoleum + 1/5 koberec) 10 467
schodisko vo vchode (podlaha: dlažba) 0,5 86
schodiská v budove (podlaha: dlažba) 2,5 288
chodby (podlaha: dlažba, linoleum) 20 941
sociálne zariadenia v ktorých sa nachádza 30 toaliet, 32 umývadiel a 12 pisoárov (podlaha: dlažba) 16 136
osobné výťahy 2 4
miestnosť pre eskortu (podlaha: linoleum) 1 38
kuchynky (podlaha: linoleum) 5 35
archív a sklad (podlaha: dlažba, linoleum) 5 550
školiaca miestnosť (podlaha: koberec) 1 39
zasadacia miestnosť (podlaha: koberec) 1 38
serverovňa, dielňa údržby (podlaha: dlažba, linoleum) 2 3
chránený priestor (podlaha: koberec) 1 15
výsluchová miestnosť (podlaha: koberec) 2 13
presklené otvory 5 10
presklené vchodové dvere vrátane rámov 4 40
loggia (podlaha: dlažba) 20 25
okna (len z vnútornej strany) m2 723
horizontálne hliníkové žalúzie m2 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
VYKONÁVANÉ ČINNOSTI PERIODICITA
- vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká denne (to znamená: len počas pracovných dní - aj ďalej)
- vyniesť odpadky do kontajnera denne
- mokré čistenie podláh (chodby, pojednávacie miestnosti, schodisko vo vchode, výťahy) denne
- skontrolovať sklenené výplne vchodových dverí do budovy v mieste dotyku a podľa potreby umyť denne
- skontrolovať presklený otvor v mieste kontaktu (podateľňa, archív, informačné centrum a vrátnica) a podľa potreby umyť v mieste dotyku denne
- umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, dávkovače mydla, WC misy, dosky, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať, skontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky denne
- kontrolovať a doplniť tekuté mydlo v dávkovačoch a toaletný papier v zásobníkoch (natural dvojvrstvový o priemere do13 cm (v budove je denne priem. 70 osôb) denne
- poutierať prach na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch týždenne
- utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), telefónoch, tlačiarňach, kopírovacích strojoch týždenne
- povysávať koberce týždenne
- umyť povrch kuchynských liniek (6 ks x 1,5 bm), umývadlá v kuchynských linkách, odkladač na riad, obkladačky nad pultom liniek (6 ks x 1,5 m2) týždenne
- umyť podlahu v eskortnej miestnosti týždenne (streda)
- odstraňovať pavučiny týždenne
- umyť kľučky dverí a ich okolie týždenne
- umytie presklených otvorov na miestach kontaktu obojstranne (podateľňa, archív, informačné centrum a vrátnica) týždenne
- kompletne umyť presklené vchodové dvere týždenne
- umyť schodiská v budove 2x týždenne (pondelok, streda)
- odstrániť prach z plastových a drevených častí stoličiek a kresiel vlhkou handrou, povysávať textilné poťahy mesačne
- radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou mesačne
- protipožiarne dvere z chodieb na schodisko natrieť prípravkom na leštenie nábytku (napr. Diava) - 13 ks mesačne
- vlhkou handrou utrieť prach na vonkajších klimatizačných jednotkách (20 ks) a upratať balkóny mesačne
- umyť zvisle steny nábytku štvrťročne
- umyť dlážku v archívoch a sklade štvrťročne
- odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou štvrťročne
- upratanie výsluchovej miestnosti, zasadacej miestnosti, školiacej miestnosti a chránenom priestore, serverovne štvrťročne
- umývanie okien, rámov okien (len z vnútornej strany) 1x ročne na jar
- čistenie horizontálnych žalúzií 1x ročne na jar
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace prostriedky a hygienické potreby (tekuté mydlo a toaletný papier) a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa.
Dohodnuté služby bude poskytovateľ vykonávať prostredníctvom 4 (štyroch) zamestnancov v pracovných dňoch v čase od 14:30 hod. do 18:30 hod.
Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý, spoľahlivý a jeho správanie bude na požadovanej úrovni. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod. zabezpečí do 12 (dvanástich) hodín náhradu.
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že s poskytovanými zamestnancami má uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní prác a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukáže výpisom z registra trestov, ktorý v čase začiatku poskytovania služby nebude starší ako 3 mesiace.
Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené v podateľni súdu. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré objednávateľ nahlási písomne alebo telefonicky a to v primeranom čase.
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy.
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa.
Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác.
Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny.
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť.
Poskytovateľ zodpovedá za to, že po ukončení denných prác budú v budove objednávateľa zhasnuté svetlá, zatvorené vodovody a zatvorené okná. Pri odchode z upratovaných priestorov bude uvedené do ochranného stavu elektronické zabezpečovacie zariadenie prostredníctvom hesla, ktoré poskytne objednávateľ, zamknuté vchodové dvere na budove.
Poskytovateľ zabezpečí aby zamestnanci vykonávajúci upratovacie služby boli firemne označení.
Poskytovateľ zabezpečí minimálne raz mesačne kontrolu kvality poskytovanej služby.
Objednávateľ zabezpečí vydanie kľúčov od vstupu do budovy, vydanie kódu k zabezpečovaciemu systému budovy a kľúčov od upratovaných priestorov.
Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených na jednotlivých poschodiach objektu objednávateľa (zmluvou o nájme nebytových priestorov v zmysle § 13, ods. 6, pís. e) zák. 278/1993).
Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa.
O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle poverenej osobe objednávateľa. V prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, poverená osoba objednávateľa správu podpíše a pošle poskytovateľovi.
V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou.
Opakované nedodržanie kvality alebo rozsahu služieb, na ktoré bol poskytovateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený je podstatným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby.
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa.
Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa).
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby.
Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ požaduje, aby odmeňovanie zamestnancov poskytovateľa bolo v súlade so zákonom o minimálnej mzde v znení neskorších predpisov a platnými nariadeniami vlády Slovenskej republiky, ktorými sa ustanovuje suma o minimálnej mzde.
Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 5 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby.
Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi do piatich dní po uzavretí zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy.
Chránený priestor, serverovňa, zasadacia miestnosť, školiaca miestnosť a dielňa údržby, okná a žalúzie sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Okná a žalúzie po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy; zvýšenia cien technologických a materiálových nákladov; zmeny mzdových a osobných nákladov (regulácia cien)
Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, čistenie kobercov, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť dohodou zmluvných strán a to kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, alebo výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez udania dôvodu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

01.10.2025 00:00 — 30.09.2027 23:59

24,00 mesiace

59 040,00

48 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2025 08:49

14.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 762
 53
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2025 13:44 - Vstupná ponuka 59 000,64 € Cena s DPH
14.08.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 58 987,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS