• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2025 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2025 12:15

Detail zákazky Z20254205

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2025 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2025 12:15

Základné údaje

Z20254205

OF-301954

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11203050

Objednávateľ

00165671

Okresný súd Nové Zámky

Rákocziho 15, Nové Zámky, 94016, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2026

zemný plyn, dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Opakovaná dodávka zemného plynu do odberného miesta odberateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technickej špecifikácii a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie. Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu a zabezpečenie všetkých súvisiacich služieb (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním zemného plynu) počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako "Distribučné služby").
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky zemného plynu do uvedeného OM odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový predpokladaný rozsah dodávky a spotreby zemného plynu za OM celkom na rok 2026 MWh 204
Doba plnenia mesiac 12
Zaradenie odberu, distribučná tarifná skupina skupina M7
Tolerančné pásmo odberu z predpokladaného celkového rozsahu dodávky a spotreby za OM % +/- 10 %
Poplatok za nedodržanie tolerancie odberu za MWh 18 EUR / MWh 18 EUR
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
POD kód SKSPPDIS000230020769
Číslo Odberného miesta 3104100101
Začiatok plnenia: 1.1.2026
Koniec plnenia: 31.12.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronickej platformy (Ďalej len "OPEP") a Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkamOsobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len OUEP) , a iné osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu, ktoré upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto zmluvy na dodávku zemného plynu.
Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania zemného plynu, prepravy zemného plynu, distribúcie zemného plynu a dodávky zemného plynu v znení neskorších predpisov.
Dodávka zemného plynu je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby trvania a plnenia zmluvy.
Cena za plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku zemného plynu s DPH v mene EUR, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Pre stanovenie ceny za distribučné služby sa použije cenník distribúcie príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) platný v čase predloženia Kontraktačnej alebo Obchodnej ponuky Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy a realizovať predmet zmluvy len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ použije pri ocenení dodávky plynu do príslušného OMM jednotlivé zložky ceny za služby súvisiace s prepravou určené vo zverejnenom Cenníku, platnom v čase dodávky plynu a zverejnenom na internetovej stránke dodávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý môže byť nahradený rozpisom mesačných platieb na zmluvné obdobie dodávky zemného plynu.
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 14 dní odo dňa jej vystavenia. Dodávateľ je povinný vystavenú faktúru doručiť do e-mailovej schránky dodávateľa, ktorú si vopred dohodnú, najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.
Odberateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry odberateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad odberateľa voči predmetnej faktúre.
V prípade uplatnenia reklamácie faktúry odberateľom nezaniká jeho povinnosť uhradiť faktúru v lehote splatnosti. Vystavením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EUR.
Odberateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OSOBITNÝCH USTANOVENÍ O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU (OUEP).
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať: odobratie licencie resp. oprávnenie na dodávku a distribúciu zemného plynu, ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie, alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,  ak dodaný tovar a služba nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa  je neplatné.
Predložená cena musí byť vystavená v mene EUR, zohľadňovať cenu obchodníka, skladovanie, prepravu a distribúciu, musí byť konečná a obsahovať cenu za celý predmet zákazky, dane a poplatky podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Dodávateľ vyhodnotí celkové množstvo energie odobraté Odberateľom po skončení Vyhodnocovacieho obdobia alebo pri skončení Zmluvy pred ukončením Vyhodnocovacieho obdobia, podľa toho, čo nastane skôr. Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*18€/MWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*18€/MWh.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2026
Deň skončenia dodávky 31.12.2026
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry.
Fakturačné obdobie za OM Kalendárny rok.
Splatnosť faktúry 14 dní odo dňa jej vystavenia. Dodávateľ je povinný vystavenú faktúru doručiť do jeho e-mailovej schránky Objednávateľa najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.
Preddavkové platby Predpokladaná cena mesačnej dodávky plynu je určená ako cena za 1/12 ZM pripadajúceho na rok zohľadňujúca aj distribučné služby. Splatnosť preddavkovej faktúry je 14 dní od vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

F. Rákocziho 4532/15, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

204,00 MWh

18 365,13

14 931,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý môže byť nahradený rozpisom mesačných platieb na zmluvné obdobie dodávky zemného plynu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2025 11:37

20.08.2025 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2025 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 75
 71
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2025 12:53 - Vstupná ponuka 18 349,88 € Cena s DPH
20.08.2025 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 15 983,46 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS