• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 09:05

Detail zákazky Z20254199

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 09:05

Základné údaje

Z20254199

OF-300052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11188101

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky nábytok a vybavenie

Zdravotnícky nábytok, vyšetrovacie lehátko, stolík, vozík

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 33192100-3 - Lôžka na zdravotnícke účely
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39143210-1 - Jedálenské stoly
  • 34911100-7 - Vozíky
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 33192210-7 - Vyšetrovacie stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nástrojový stolík s jednou zásuvkou, TYP1
Funkcia
Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástrojový stolík s jednou zásuvkou (obrazová príloha Typ1) ks 30
rozmer - výška mm 800 810
rozmer - šírka mm 650 700
rozmer - hĺbka mm 460 480
rozmer- výška police mm 780 790
výška zásuvky mm 100
polica ks 2
zásuvka ks 1
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľové profily a plechy
povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely
vrchná doska nerezová
dolná odkladacia doska oceľový plech
kolieska plastové, pogumované s brzdou
farba biela
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 2. Nástrojový stolík s jednou zásuvkou, TYP2
Funkcia
Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástrojový stolík s jednou zásuvkou (obrazová príloha Typ2) ks 20
rozmer - výška mm 800 810
rozmer - šírka mm 650 700
rozmer - hĺbka mm 460 480
rozmer- výška police mm 780 790
výška zásuvky mm 100
polica ks 3
zásuvka ks 1
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľové profily a plechy
povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely
vrchná doska nerezová
dolné odkladacie dosky oceľový plech
kolieska plastové, pogumované s brzdou
farba biela
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 3. Nástrojový stolík s dvoma zásuvkami, TYP3
Funkcia
Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástrojový stolík s dvoma zásuvkami (obrazová príloha Typ3) ks 10
rozmer - výška mm 800 810
rozmer - šírka mm 650 700
rozmer - hĺbka mm 460 480
rozmer- výška police mm 780 790
výška zásuvky mm 100
polica ks 2
zásuvka ks 2
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľové profily a plechy
povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely
vrchná doska nerezová
dolná odkladacia doska oceľový plech
kolieska plastové, pogumované s brzdou
farba biela
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 4. Nástrojový stolík so štyrmi zásuvkami, TYP4
Funkcia
Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástrojový stolík so štyrmi zásuvkami (obrazová príloha Typ4) ks 5
rozmer - výška mm 800 810
rozmer - šírka mm 650 700
rozmer - hĺbka mm 460 480
rozmer-výška police mm 780 790
výška zásuvky mm 100
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 65
kolieska ks 4
zásuvky ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľové profily a plechy
povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely
vrchná doska nerezová
kolieska plastové, pogumované s brzdou
farba biela
dodania v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 5. Stolík na inštrumenty, TYP5
Funkcia
Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolík na inštrumenty (obrazová príloha Typ5) ks 10
rozmer - odkladacia doska mm 600x400 630x500
rozmer - výšková nastaviteľnosť mm 730x1180 920x1380
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľový profil
povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spľňajúca požiadavky na zdravotnícke výrobky
odkladacia časť z oceľového rámu, v ktorom je nerezová doska
kolieska plastové, pogumované
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 6. Policový vozík bez rukoväte, TYP6
Funkcia
Vozík je určený na odkladanie zdravotníckeho materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policový vozík bez rukoväte  (obrazová príloha Typ6) ks 10
rozmer - výška mm 700 850
rozmer - šírka mm 460 530
rozmer - dĺžka mm 640 900
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
počet políc ks 2
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľové profiy a plechy
Povrchová úprava prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky kladené na zdravotnícke výrobky
vrchná polica nerezová s prelisom
dolná polica oceľový plech
kolieska plastové, pogumované
farba biela
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 7. Policový vozík bez rukoväte, TYP7
Funkcia
Vozík je určený na odkladanie zdravotníckeho materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policový vozík bez rukoväte  (obrazová príloha Typ7 ) ks 10
rozmer - výška mm 790 990
rozmer - dĺžka mm 630 850
rozmer - šírka mm 440 650
počet políc ks 3
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia celonerezové prevedenie
police nerezová s prelisom
kolieska plastové, pogumované
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 8. Policový vozík s rukoväťou, TYP8
Funkcia
Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policový vozík s rukoväťou  (obrazová príloha Typ8 ) ks 10
rozmer - výška mm 800 960
rozmer - dĺžka mm 660 860
rozmer - šírka mm 400 600
počet políc ks 2
rukoväť nerezová ks 2
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
nosnosť kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia nehrdzavejúca oceľ
police nerezové s prelisom
kolieska plastové, pogumované
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 9. Policový vozík s rukoväťou, TYP9
Funkcia
Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policový vozík s rukoväťou  (obrazová príloha Typ9 ) ks 10
rozmer - výška mm 900 1070
rozmer - dĺžka mm 700 1000
rozmer - šírka mm 450 600
počet políc ks 3
rukoväť nerezová ks 2
kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 50
kolieska ks 4
nosnosť police kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia celonerezové prevedenie
police nerezové s prelisom
kolieska plastové, pogumované
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 10. Vyšetrovacie lehátko, TYP10
Funkcia
Určené na vyšetrenie pacientov v zdravotníckom zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacie lehátko  (obrazová príloha Typ10 ) ks 5
rozmer - výška mm 600 650
rozmer - šírka mm 650 670
rozmer - dĺžka mm 1800 2050
nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná stabilná konštrukcia bez koliesok áno
výškovo nastaviteľný podhlavník áno
dvojdielna ložná plocha áno
Príslušenstvo - držiak rolky papiera umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti
konštrukcia z uzatvorených profilov
čalúnenie dezinfikovateľná zdravotná koženka
farebné prevedenie možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j.  napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk
dodanie v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia
 11. Vyšetrovacie lehátko, TYP11
Funkcia
Určené na vyšetrenie pacientov v zdravotníckom zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacie lehátko  (obrazová príloha Typ11 ) ks 5
rozmer - výška mm 700 770
rozmer - šírka ložnej plochy mm 650 750
rozmer - dĺžka ložnej plochy mm 1900 2000
nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná stabilná konštrukcia bez koliesok áno
výškovo nastaviteľná opierka hlavy áno
dvojdielna ložná plocha áno
Príslušenstvo - držiak rolky papiera umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti
konštrukcia z uzatvorených profilov
čalúnenie dezinfikovateľná zdravotná koženka
farebné prevedenie možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j.  napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk
 12. Vyšetrovacie lehátko, TYP12
Funkcia
Určené pre rehabilitáciu, fyzioterapiu, vyšetrovanie pacientov v zdravotníckych zariadeniach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacie lehátko  (obrazová príloha Typ12 ) ks 5
rozmer - výška mm 600 770
rozmer - šírka ložnej plochy mm 620 700
rozmer - dĺžka ložnej plochy mm 1900 1970
nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná stabilná konštrukcia bez koliesok s otvorom na tvár áno
podhlavník s otvorom výškovo nastaviteľný áno
dvojdielna ložná plocha áno
zátka do otvoru na tvár áno
konzola na uchytenie rolky papiera áno
koženkový poťah a výplň zdravotne nezávadný materiál
konštrukcia z uzatvorených profilov
farebné prevedenie možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j.  napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk
 13. Vyšetrovacie lehátko, TYP13
Funkcia
Určené pre vykonávanie lekárskych prehliadok a vyšetrení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacie lehátko  (obrazová príloha Typ13 ) ks 5
rozmer - výška mm 700 770
rozmer - šírka ložnej plochy mm 650 670
rozmer - dĺžka ložnej plochy mm 1850 1970
Kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 75
nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pojazdná konštrukcia áno
podhlavník  výškovo nastaviteľný áno
dvojdielna ložná plocha áno
Príslušenstvo - držiak rolky papiera umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti
koženkový poťah a výplň zdravotne nezávadný materiál
konštrukcia z uzatvorených profilov
farebné prevedenie možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j.  napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk
 14. Vyšetrovacie lehátko, TYP14
Funkcia
Určené pre vykonávanie lekárskych prehliadok a vyšetrení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacie lehátko  (obrazová príloha Typ14 ) ks 5
rozmer - výška mm 600 650
rozmer - šírka ložnej plochy mm 650 670
rozmer - dĺžka ložnej plochy mm 1920 1970
Kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou mm 75
nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pojazdná konštrukcia áno
podhlavník  výškovo nastaviteľný áno
dvojdielna ložná plocha áno
Príslušenstvo - držiak rolky papiera umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti
konštrukcia z uzatvorených profilov
koženkový poťah a výplň zdravotne nezávadný materiál
farebné prevedenie možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j.  napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk
 15. Stolík ku lôžku na jedlo, TYP15
Funkcia
Určené pre ležiacich pacientov ku lôžku na podávanie stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolík ku lôžku na jedlo  (obrazová príloha Typ15 ) ks 40
rozmer - nastaviteľná výška mm 680 1170
rozmer - rozmer podnosu mm 600x400 750x450
nosnosť kg 10
počet otočných koliesok ks 4
z toho počet otočných koliesok s brzdou ks 2
priemer koliesok mm 38
hrúbka dosky mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pojazdný stolík áno
konštrukcia stolíka oceľový profil
podnos polohovateľný so zvýšeným okrajom áno
otočné kolieska - 2 ks s brzdou áno
výškovo nastaviteľná doska pomocou aretačného kolieska áno
materiál kov, drevo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto rámcovej dohode (ďalej len "zmluva"), previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody je "zdravotnícky nábytok a vybavenie" (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy.
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru podľa  požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle  OPEP.
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať  požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú max. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy
2.1 Dôkazné bremeno v prípade predloženia ekvivalentu je na strane dodávateľa. Ak predložený ekvivalent dodávateľom nebude spĺňať  max. požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa prijatia predloženého "návrhu plnenia predmetu zmluvy" objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa- Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej  osobe objednávateľa:
a) Kalkuláciu ceny predmetu plnenia dohody  t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej dodávateľ uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, celkovú cenu v EUR bez DPH za  predpokladaný počet MJ výšku sadzby DPH v %,celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladaný počet MJ. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť  zhodná s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 - Kalkulácia ceny.
Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu zmluvy.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy a hlásenie záručných vád na tovare v rámci / počas plynutia záručnej doby, v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list resp. iný rovnocenný doklad (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, ak ho predložil v predkladanom návrhu plnenia predmetu dohody, v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu.
d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF.
4.0 Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty uvedené v bode 3. a najneskôr do  dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia dokladov/dokumentov, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia predložených dokladov/dokumentov.
4.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady/dokumenty uvedené v bode 3. , nebudú dodávateľom doručené kompletne alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť  s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
4.2. V prípade, ak požadované doklady/dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, e-mailom, dodávateľ doručí doklady/dokumenty uvedené v bode 3. do miesta sídla objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" tejto  zmluvy, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné.
5.1. Každá zo zmluvných strán je oprávnená ukončiť platnosť tejto dohody pred uvedenou dobou platnosti v bode 5. a to jej vypovedaním bez uvedenia dôvodov. Výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
6. Plnenie podľa tejto dohody bude vykonávané na základe čiastkových objednávok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, zasielaných poverenou osobou objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní  odo dňa zaslania objednávky objednávateľom. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom, počas pracovných dní od 08:00-16:00hod.
6.1  Poverená osoba objednávateľom v objednávke uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku -presný druh, množstvo tovaru a miesto dodania.
7. Miestom dodania predmetu dohody sú pracoviská objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90 a Technický sklad, Tr. SNP 1, Košice. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov (v miestach určenia) určených ako miesto dodania pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na každé dodanie tovaru.
7.1 Dodávateľ je povinný min. dva (2) pracovné dni pred samotnou dodávkou tovaru kontaktovať poverenú osobu objednávateľa, ktorej oznámi predpokladaný termín a čas plánovaného dodania. Presné miesto a kontaktnú osobu zodpovednú za prevzatie tovaru, oznámi poverená osoba objednávateľa dodávateľovi po obdržaní informácie o plánovanom dodaní tovaru.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet dohody so zárukou 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. Prevzatie tovaru podpíšu obe zmluvné strany na preberacom protokole resp. dodacom liste.
9. Predmet dohody je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu dohody bude  uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po každom čiastkovom dodaní predmetu zmluvy v súlade s podmienkami tejto zmluvy a v súlade s konkrétnou čiastkovou  objednávkou. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do  pätnástich (15) dní odo dňa dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci , nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný.
Vystavenú faktúru v písomnej forme doručí dodávateľ do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný doručiť faktúru bezodkladne po vystavení na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
9.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
9.2  V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
9.3  V prípade, ak dodávateľ pri predkladaní kontraktačnej ponuky nie je platca DPH, zmluvná cena bude považovaná za konečnú aj v prípade, ak sa dodávateľ počas plnenia predmetu dohody stane platca DPH. Dodávateľ nemá právo zvýšiť cenu o DPH.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletne  zmontovaný a zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom SR.
12. Tovar, ktorý dodávateľ doručí v stave demontu je povinný ihneď pri dodaní zmontovať t.j. previesť do stavu riadneho užívania. Objednávateľ neprevezme tovar, ktorý nebude zmontovaný.
13. Splnením každej čiastkovej dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste požadovaného dodania. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ ihneď po dodaní tovaru.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a predávajúci ( ako dodávateľ ) už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa predávajúci ( ako dodávateľ ) poskytnúť kupujúcemu  ( ako objednávateľovi ) pre takéto
plnenie objednané  po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
15. Prieskum trhu musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar,resp. na jeho jednotlivé tovarové položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa.Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu,musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve.O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu.
15.1 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 3. písm. a) je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci zmluvy nedohodnú inak.
15.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku zmluvy príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote sedem (7) kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania písomný dodatok k tejto zmluve, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v súlade s dohodou účastníkov zmluvy.
15.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto zmluvy za cenu určenú prieskumom trhu je objednávateľ oprávnený zmluvy vypovedať.
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do dvoch (2) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedenými v čiastkovej objednávke a v súlade s touto zmluvou.
18.  Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom objednávateľom.
19. Ak sa na predmete dohody vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis na tovare. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky o reklamácií tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade, ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare odstrániť vadu na mieste, dodávateľ zabezpečí jej odstránenie bez zbytočného odkladu.
19.1 Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške.
19.2 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), je dodávateľ je povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa,odstrániť vadu na tovare do štrnástich (14) kalendárnych dní a doručiť tovar bez vád do sídla objednávateľa.  Dodávateľ je povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady a zároveň tovar bez vád doručiť na vlastné náklady v požadovanom termíne.
19.2 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia nového tovaru objednávateľom.
19.3 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vadu na tovare v záručnej dobe a podľa podmienok uvedených v bode 19.1 a 19.2, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 20.
20.V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s Obchodnými podmienkami OPEP čl. XIII. Sankcie.
21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.  Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava SR o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
22. V prípade porušenia bodu 21. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto dohody nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
23. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

50 887,96

50 887,96

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru podľa požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2025 10:07

15.08.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 780
 64
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 16:12 - Vstupná ponuka 50 880,00 € Cena bez DPH
14.08.2025 21:50 - Najvýhodnejšia ponuka 50 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS