00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Zdravotnícky nábytok a vybavenie
Zdravotnícky nábytok, vyšetrovacie lehátko, stolík, vozík
Tovar, Služba
|
1. Nástrojový stolík s jednou zásuvkou, TYP1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástrojový stolík s jednou zásuvkou (obrazová príloha Typ1) | ks | 30 | ||
| rozmer - výška | mm | 800 | 810 | |
| rozmer - šírka | mm | 650 | 700 | |
| rozmer - hĺbka | mm | 460 | 480 | |
| rozmer- výška police | mm | 780 | 790 | |
| výška zásuvky | mm | 100 | ||
| polica | ks | 2 | ||
| zásuvka | ks | 1 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľové profily a plechy |
| povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely |
| vrchná doska | nerezová |
| dolná odkladacia doska | oceľový plech |
| kolieska | plastové, pogumované s brzdou |
| farba | biela |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
2. Nástrojový stolík s jednou zásuvkou, TYP2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástrojový stolík s jednou zásuvkou (obrazová príloha Typ2) | ks | 20 | ||
| rozmer - výška | mm | 800 | 810 | |
| rozmer - šírka | mm | 650 | 700 | |
| rozmer - hĺbka | mm | 460 | 480 | |
| rozmer- výška police | mm | 780 | 790 | |
| výška zásuvky | mm | 100 | ||
| polica | ks | 3 | ||
| zásuvka | ks | 1 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľové profily a plechy |
| povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely |
| vrchná doska | nerezová |
| dolné odkladacie dosky | oceľový plech |
| kolieska | plastové, pogumované s brzdou |
| farba | biela |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
3. Nástrojový stolík s dvoma zásuvkami, TYP3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladovanie a transport nástrojov používaných v zdravotníctve |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástrojový stolík s dvoma zásuvkami (obrazová príloha Typ3) | ks | 10 | ||
| rozmer - výška | mm | 800 | 810 | |
| rozmer - šírka | mm | 650 | 700 | |
| rozmer - hĺbka | mm | 460 | 480 | |
| rozmer- výška police | mm | 780 | 790 | |
| výška zásuvky | mm | 100 | ||
| polica | ks | 2 | ||
| zásuvka | ks | 2 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľové profily a plechy |
| povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely |
| vrchná doska | nerezová |
| dolná odkladacia doska | oceľový plech |
| kolieska | plastové, pogumované s brzdou |
| farba | biela |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
4. Nástrojový stolík so štyrmi zásuvkami, TYP4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástrojový stolík so štyrmi zásuvkami (obrazová príloha Typ4) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 800 | 810 | |
| rozmer - šírka | mm | 650 | 700 | |
| rozmer - hĺbka | mm | 460 | 480 | |
| rozmer-výška police | mm | 780 | 790 | |
| výška zásuvky | mm | 100 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 65 | ||
| kolieska | ks | 4 | ||
| zásuvky | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľové profily a plechy |
| povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky na zdravotnícke účely |
| vrchná doska | nerezová |
| kolieska | plastové, pogumované s brzdou |
| farba | biela |
| dodania | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
5. Stolík na inštrumenty, TYP5
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stolík na inštrumenty (obrazová príloha Typ5) | ks | 10 | ||
| rozmer - odkladacia doska | mm | 600x400 | 630x500 | |
| rozmer - výšková nastaviteľnosť | mm | 730x1180 | 920x1380 | |
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľový profil |
| povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spľňajúca požiadavky na zdravotnícke výrobky |
| odkladacia časť | z oceľového rámu, v ktorom je nerezová doska |
| kolieska | plastové, pogumované |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
6. Policový vozík bez rukoväte, TYP6
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vozík je určený na odkladanie zdravotníckeho materiálu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Policový vozík bez rukoväte (obrazová príloha Typ6) | ks | 10 | ||
| rozmer - výška | mm | 700 | 850 | |
| rozmer - šírka | mm | 460 | 530 | |
| rozmer - dĺžka | mm | 640 | 900 | |
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| počet políc | ks | 2 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | oceľové profiy a plechy |
| Povrchová úprava | prášková vypaľovaná farba spĺňajúca požiadavky kladené na zdravotnícke výrobky |
| vrchná polica | nerezová s prelisom |
| dolná polica | oceľový plech |
| kolieska | plastové, pogumované |
| farba | biela |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
7. Policový vozík bez rukoväte, TYP7
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vozík je určený na odkladanie zdravotníckeho materiálu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Policový vozík bez rukoväte (obrazová príloha Typ7 ) | ks | 10 | ||
| rozmer - výška | mm | 790 | 990 | |
| rozmer - dĺžka | mm | 630 | 850 | |
| rozmer - šírka | mm | 440 | 650 | |
| počet políc | ks | 3 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | celonerezové prevedenie |
| police | nerezová s prelisom |
| kolieska | plastové, pogumované |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
8. Policový vozík s rukoväťou, TYP8
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Policový vozík s rukoväťou (obrazová príloha Typ8 ) | ks | 10 | ||
| rozmer - výška | mm | 800 | 960 | |
| rozmer - dĺžka | mm | 660 | 860 | |
| rozmer - šírka | mm | 400 | 600 | |
| počet políc | ks | 2 | ||
| rukoväť nerezová | ks | 2 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 | ||
| nosnosť | kg | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | nehrdzavejúca oceľ |
| police | nerezové s prelisom |
| kolieska | plastové, pogumované |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
9. Policový vozík s rukoväťou, TYP9
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stolík je určený pre ambulancie, oddelenia nemocníc. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Policový vozík s rukoväťou (obrazová príloha Typ9 ) | ks | 10 | ||
| rozmer - výška | mm | 900 | 1070 | |
| rozmer - dĺžka | mm | 700 | 1000 | |
| rozmer - šírka | mm | 450 | 600 | |
| počet políc | ks | 3 | ||
| rukoväť nerezová | ks | 2 | ||
| kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 50 | ||
| kolieska | ks | 4 | ||
| nosnosť police | kg | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| konštrukcia | celonerezové prevedenie |
| police | nerezové s prelisom |
| kolieska | plastové, pogumované |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
10. Vyšetrovacie lehátko, TYP10
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na vyšetrenie pacientov v zdravotníckom zariadení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vyšetrovacie lehátko (obrazová príloha Typ10 ) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 600 | 650 | |
| rozmer - šírka | mm | 650 | 670 | |
| rozmer - dĺžka | mm | 1800 | 2050 | |
| nosnosť | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pevná stabilná konštrukcia bez koliesok | áno |
| výškovo nastaviteľný podhlavník | áno |
| dvojdielna ložná plocha | áno |
| Príslušenstvo - držiak rolky papiera | umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti |
| konštrukcia | z uzatvorených profilov |
| čalúnenie | dezinfikovateľná zdravotná koženka |
| farebné prevedenie | možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j. napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk |
| dodanie | v celku, resp. rozmontovaný. Ak bude tovar dodaný v stave demontu, dodávateľ je povinný ihneď pri dodaní tovaru uskutočníť montáž, t.j. uviesť tovar do stavu okamžitého použitia |
|
11. Vyšetrovacie lehátko, TYP11
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené na vyšetrenie pacientov v zdravotníckom zariadení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vyšetrovacie lehátko (obrazová príloha Typ11 ) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 700 | 770 | |
| rozmer - šírka ložnej plochy | mm | 650 | 750 | |
| rozmer - dĺžka ložnej plochy | mm | 1900 | 2000 | |
| nosnosť | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pevná stabilná konštrukcia bez koliesok | áno |
| výškovo nastaviteľná opierka hlavy | áno |
| dvojdielna ložná plocha | áno |
| Príslušenstvo - držiak rolky papiera | umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti |
| konštrukcia | z uzatvorených profilov |
| čalúnenie | dezinfikovateľná zdravotná koženka |
| farebné prevedenie | možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j. napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk |
|
12. Vyšetrovacie lehátko, TYP12
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené pre rehabilitáciu, fyzioterapiu, vyšetrovanie pacientov v zdravotníckych zariadeniach |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vyšetrovacie lehátko (obrazová príloha Typ12 ) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 600 | 770 | |
| rozmer - šírka ložnej plochy | mm | 620 | 700 | |
| rozmer - dĺžka ložnej plochy | mm | 1900 | 1970 | |
| nosnosť | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pevná stabilná konštrukcia bez koliesok s otvorom na tvár | áno |
| podhlavník s otvorom výškovo nastaviteľný | áno |
| dvojdielna ložná plocha | áno |
| zátka do otvoru na tvár | áno |
| konzola na uchytenie rolky papiera | áno |
| koženkový poťah a výplň | zdravotne nezávadný materiál |
| konštrukcia | z uzatvorených profilov |
| farebné prevedenie | možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j. napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk |
|
13. Vyšetrovacie lehátko, TYP13
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené pre vykonávanie lekárskych prehliadok a vyšetrení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vyšetrovacie lehátko (obrazová príloha Typ13 ) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 700 | 770 | |
| rozmer - šírka ložnej plochy | mm | 650 | 670 | |
| rozmer - dĺžka ložnej plochy | mm | 1850 | 1970 | |
| Kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 75 | ||
| nosnosť | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pojazdná konštrukcia | áno |
| podhlavník výškovo nastaviteľný | áno |
| dvojdielna ložná plocha | áno |
| Príslušenstvo - držiak rolky papiera | umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti |
| koženkový poťah a výplň | zdravotne nezávadný materiál |
| konštrukcia | z uzatvorených profilov |
| farebné prevedenie | možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j. napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk |
|
14. Vyšetrovacie lehátko, TYP14
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené pre vykonávanie lekárskych prehliadok a vyšetrení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vyšetrovacie lehátko (obrazová príloha Typ14 ) | ks | 5 | ||
| rozmer - výška | mm | 600 | 650 | |
| rozmer - šírka ložnej plochy | mm | 650 | 670 | |
| rozmer - dĺžka ložnej plochy | mm | 1920 | 1970 | |
| Kolieska priemer - 2 kolieska s brzdou | mm | 75 | ||
| nosnosť | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pojazdná konštrukcia | áno |
| podhlavník výškovo nastaviteľný | áno |
| dvojdielna ložná plocha | áno |
| Príslušenstvo - držiak rolky papiera | umiestnený pod ložnou plochou v hlavovej časti |
| konštrukcia | z uzatvorených profilov |
| koženkový poťah a výplň | zdravotne nezávadný materiál |
| farebné prevedenie | možnosť výberu a kombinácie farebného prevedenia, t.j. napr. konštrukcia lehátka biela, koženkový poťah modrý,zelený a pod. podľa potreby jednotlivých pracovísk |
|
15. Stolík ku lôžku na jedlo, TYP15
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určené pre ležiacich pacientov ku lôžku na podávanie stravy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stolík ku lôžku na jedlo (obrazová príloha Typ15 ) | ks | 40 | ||
| rozmer - nastaviteľná výška | mm | 680 | 1170 | |
| rozmer - rozmer podnosu | mm | 600x400 | 750x450 | |
| nosnosť | kg | 10 | ||
| počet otočných koliesok | ks | 4 | ||
| z toho počet otočných koliesok s brzdou | ks | 2 | ||
| priemer koliesok | mm | 38 | ||
| hrúbka dosky | mm | 16 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pojazdný stolík | áno |
| konštrukcia stolíka | oceľový profil |
| podnos polohovateľný so zvýšeným okrajom | áno |
| otočné kolieska - 2 ks s brzdou | áno |
| výškovo nastaviteľná doska pomocou aretačného kolieska | áno |
| materiál | kov, drevo |
| Názov |
| 1.0 Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto rámcovej dohode (ďalej len "zmluva"), previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
| 1.1 Tovarom pre účely tejto dohody je "zdravotnícky nábytok a vybavenie" (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
| 1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru podľa požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
| 2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
| - predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
| - predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú max. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
| - predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a |
| - predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a |
| - prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy |
| 2.1 Dôkazné bremeno v prípade predloženia ekvivalentu je na strane dodávateľa. Ak predložený ekvivalent dodávateľom nebude spĺňať max. požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| 3.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa prijatia predloženého "návrhu plnenia predmetu zmluvy" objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa- Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
| a) Kalkuláciu ceny predmetu plnenia dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej dodávateľ uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, celkovú cenu v EUR bez DPH za predpokladaný počet MJ výšku sadzby DPH v %,celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladaný počet MJ. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť zhodná s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 - Kalkulácia ceny. |
| Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu zmluvy. |
| b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy a hlásenie záručných vád na tovare v rámci / počas plynutia záručnej doby, v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt. |
| c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list resp. iný rovnocenný doklad (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, ak ho predložil v predkladanom návrhu plnenia predmetu dohody, v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu. |
| d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
| 4.0 Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty uvedené v bode 3. a najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia dokladov/dokumentov, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia predložených dokladov/dokumentov. |
| 4.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady/dokumenty uvedené v bode 3. , nebudú dodávateľom doručené kompletne alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
| 4.2. V prípade, ak požadované doklady/dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, e-mailom, dodávateľ doručí doklady/dokumenty uvedené v bode 3. do miesta sídla objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní. |
| 5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" tejto zmluvy, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. |
| 5.1. Každá zo zmluvných strán je oprávnená ukončiť platnosť tejto dohody pred uvedenou dobou platnosti v bode 5. a to jej vypovedaním bez uvedenia dôvodov. Výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
| 6. Plnenie podľa tejto dohody bude vykonávané na základe čiastkových objednávok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, zasielaných poverenou osobou objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať objednávateľovi najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa zaslania objednávky objednávateľom. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom, počas pracovných dní od 08:00-16:00hod. |
| 6.1 Poverená osoba objednávateľom v objednávke uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku -presný druh, množstvo tovaru a miesto dodania. |
| 7. Miestom dodania predmetu dohody sú pracoviská objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90 a Technický sklad, Tr. SNP 1, Košice. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov (v miestach určenia) určených ako miesto dodania pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na každé dodanie tovaru. |
| 7.1 Dodávateľ je povinný min. dva (2) pracovné dni pred samotnou dodávkou tovaru kontaktovať poverenú osobu objednávateľa, ktorej oznámi predpokladaný termín a čas plánovaného dodania. Presné miesto a kontaktnú osobu zodpovednú za prevzatie tovaru, oznámi poverená osoba objednávateľa dodávateľovi po obdržaní informácie o plánovanom dodaní tovaru. |
| 8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet dohody so zárukou 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. Prevzatie tovaru podpíšu obe zmluvné strany na preberacom protokole resp. dodacom liste. |
| 9. Predmet dohody je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu dohody bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po každom čiastkovom dodaní predmetu zmluvy v súlade s podmienkami tejto zmluvy a v súlade s konkrétnou čiastkovou objednávkou. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do pätnástich (15) dní odo dňa dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci , nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný. |
| Vystavenú faktúru v písomnej forme doručí dodávateľ do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný doručiť faktúru bezodkladne po vystavení na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
| 9.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
| 9.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| 9.3 V prípade, ak dodávateľ pri predkladaní kontraktačnej ponuky nie je platca DPH, zmluvná cena bude považovaná za konečnú aj v prípade, ak sa dodávateľ počas plnenia predmetu dohody stane platca DPH. Dodávateľ nemá právo zvýšiť cenu o DPH. |
| 10. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
| 11. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletne zmontovaný a zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom SR. |
| 12. Tovar, ktorý dodávateľ doručí v stave demontu je povinný ihneď pri dodaní zmontovať t.j. previesť do stavu riadneho užívania. Objednávateľ neprevezme tovar, ktorý nebude zmontovaný. |
| 13. Splnením každej čiastkovej dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste požadovaného dodania. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ ihneď po dodaní tovaru. |
| 14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a predávajúci ( ako dodávateľ ) už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa predávajúci ( ako dodávateľ ) poskytnúť kupujúcemu ( ako objednávateľovi ) pre takéto |
| plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
| 15. Prieskum trhu musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar,resp. na jeho jednotlivé tovarové položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa.Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu,musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve.O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu. |
| 15.1 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 3. písm. a) je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci zmluvy nedohodnú inak. |
| 15.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku zmluvy príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote sedem (7) kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania písomný dodatok k tejto zmluve, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v súlade s dohodou účastníkov zmluvy. |
| 15.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto zmluvy na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto zmluvy za cenu určenú prieskumom trhu je objednávateľ oprávnený zmluvy vypovedať. |
| 16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
| 17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do dvoch (2) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedenými v čiastkovej objednávke a v súlade s touto zmluvou. |
| 18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom objednávateľom. |
| 19. Ak sa na predmete dohody vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis na tovare. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky o reklamácií tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade, ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare odstrániť vadu na mieste, dodávateľ zabezpečí jej odstránenie bez zbytočného odkladu. |
| 19.1 Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške. |
| 19.2 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), je dodávateľ je povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa,odstrániť vadu na tovare do štrnástich (14) kalendárnych dní a doručiť tovar bez vád do sídla objednávateľa. Dodávateľ je povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady a zároveň tovar bez vád doručiť na vlastné náklady v požadovanom termíne. |
| 19.2 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia nového tovaru objednávateľom. |
| 19.3 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vadu na tovare v záručnej dobe a podľa podmienok uvedených v bode 19.1 a 19.2, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 20. |
| 20.V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s Obchodnými podmienkami OPEP čl. XIII. Sankcie. |
| 21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava SR o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
| 22. V prípade porušenia bodu 21. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto dohody nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
| 23. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
50 887,96
50 887,96
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru podľa požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2025 10:07
15.08.2025 08:00
15.08.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.08.2025 16:12 - Vstupná ponuka | 50 880,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.08.2025 21:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: