• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 10:55

Detail zákazky Z20254195

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2025 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 10:55

Základné údaje

Z20254195

OF-301530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11184392

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47400072

GARBIAR Stavebniny s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sanitárna technika a príslušenstvo

stojanková batéria drezová, stojanková batéria umývadlová

  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 44411100-5 - Kohútiky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stojanková batéria drezová
Funkcia
Stojanková batéria drezová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hluková skupina II
Farba chróm
Použitý materiál mosadz
Druh kartuše keramická 35 mm
Druh ovládania páka
Typ batérie stojanková
 2. Stojanková batéria umývadlová
Funkcia
Stojanková batéria umývadlová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál mosadz
Farba chróm
Dizajn oblý
Ovládanie páková
Typ batérie stojanková
Výška výrobku 120 mm
Druh kartuše 35 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane vyloženia tovaru na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Objednávateľ požaduje predloženie povolenia na obchodovanie s vojenským materiálom v zmysle zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluv
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list , tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Žilinský, Slovenská republika

25.08.2025 09:23 — 05.09.2025 09:23

1,00 ks

399,67

324,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2025 09:27

14.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 09:50 - Vstupná ponuka 399,66 € Cena s DPH
11.08.2025 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 399,65 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS