• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2025 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2025 09:55

Detail zákazky Z20254183

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2025 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2025 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2025 09:55

Základné údaje

Z20254183

OF-301881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11217288

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

56088299

InodevaPro, s. r. o.

Karpatské námestie 7770/10A, Bratislava - mestská časť Rača, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové vybavenie – notebook 02

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komponenty PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
notebook ks 1
procesor ks 1
základná doska ks 1
pamäť DDR5 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
AMD Ryzen 7 8840HS, 15,3" IPS antireflexný 1920 × 1200, RAM 16 GB DDR5, AMD Radeon 780M, SSD 512 GB, podsvietená klávesnica SK, webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C, WiFi 7, hmotnosť max 1,63 kg, Windows 11 Home notebook
Technickej špecifikácii vyhovuje napr. Lenovo IdeaPad Slim 3 15AHP10 notebook
-
AMD Ryzen 7 9800X3D, Procesor 8-jadrový, 16 vláken, 4,7 GHz (TDP 120 W), Turboboost 5,2 GHz, Boost 5,2 GHz, 96 MB L3 cache, AMD Radeon Graphics, socket AMD AM5, Granite Ridge AM5, bez chladiča procesor
-
Základná doska AMD B650, socket AMD AM5, PCI Express 4.0, 2× PCIe x16, 1× PCIe x1, 4× DDR5 6400 MHz (OC), 6× SATA III, 3× M.2, USB 3.2 Gen 2, RJ-45 (LAN) 2,5 Gbps, 8ch zvuková karta, formát ATX základná doska
Technickej špecifikácii vyhovuje napr. MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI základná doska
-
kit of two, 2×16 GB, PC5-48000, CL30-40-40-76, napätie 1,35 V, pasívny chladič, XMP 3.0 a AMD EXPO pamäť DDR5
Technickej špecifikácii vyhovuje napr. Patriot Viper Venom 32 GB KIT DDR5 6000 MHz CL30 pamäť DDR5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Splatnosť faktúry 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, fakulta SvF, katedra KCEI, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

27.08.2025 10:00 — 17.09.2025 14:00

1,00 celok

1 250,00

1 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2025 08:12

25.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 38
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2025 11:24 - Vstupná ponuka 1 250,00 € Cena bez DPH
20.08.2025 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 230,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS