• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2025 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 15:35

Detail zákazky Z20254175

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2025 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 15:35

Základné údaje

Z20254175

OF-301922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11164947

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

53756916

SEO GROUP s.r.o.

Námestie 1. mája 8062/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4

kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Papier pre tlač čiernobielych a farebných dokumentov, do rozmnožovacích zariadení, do laserových a atramentových tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kopírovací papier - formát rozmer A4
1.1. rozmer: šírka mm 210
1.2. rozmer: výška mm 297
1.3. hmotmosť/gramáž g/m2 80±3
1.4. belosť CIE CIE 161±3
1.5. opacita /nepriehľadnosť / % 91
1.6. drsnosť ml/min 200±50
1.7. hrúbka μm 106±4
1.8 počet listov papiera v balíku ks 500
1.9. počet balíkov v krabici ks 5
1.10. požadované množstvo bal 750
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia - pred sklad objednávateľa a vyskladnenia.
2. Dodávateľ predloží elektronicky do 48 hodín vo formáte (pdf.) od uzavretia zmluvy rozpis jednotlivej ceny na položku v zložení: Názov položky, Požadované množstvo, Jednotková cena za balík bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku ( za požadované množstvo) v Eur zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 48hod od uzavretia zmluvy mailom kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovaných parametroch uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii a dodať nový, nerecyklovaný tovar. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky.
5. V prípade nedodržania uvedených podmienok je objednávateľ oprávnený tovar vrátiť a požadovať dodanie tovaru v parametroch uvedených v technickej špecifikácii. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zákazky z dôvodu preukázateľných vád ( napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie , poškodený obal a pod.)
6. Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
7. Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00 hod do 13.00 hod.
8. Faktúra bude predložená na základe objednávateľom a dodávateľom potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a tiež rozpis dodávky s určením jednotkovej a celkovej ceny bez DPH, s DPH a ceny spolu zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
10. V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
11. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

3 376,35

2 745,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2025 14:09

08.08.2025 14:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2025 14:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 141
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 11:49 - Vstupná ponuka 3 375,12 € Cena s DPH
08.08.2025 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 2 952,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS