• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 12:50

Detail zákazky Z20254154

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2025 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 12:50

Základné údaje

Z20254154

OF-301506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11161761

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, servis, oprava, údržba strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 30121200-5 - Zariadenia na fotokopírovanie
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva TOSHIBA e-studio307
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA e-studio307 (chyba F101), model MR-3028
rozsah úkonov diagnostika, údržba, servis
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
 2. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva Epson WorkForce Pro WF-C579R
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný Epson WorkForce Pro WF-C579R
rozsah úkonov diagnostika, údržba, servis
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
 3. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva HP LaserJet Pro 500 color MFP M570dn
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný HP LaserJet Pro 500 color MFP M570dn
rozsah úkonov diagnostika, údržba, servis
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia: Kapitána Nálepku 1, 075 01 Trebišov
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ zašle 3x podpísanú faktúru objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitána nálepku1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

08.08.2025 12:30 — 25.08.2025 15:30

1,00 zákazka

2 140,00

2 140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2025 11:49

07.08.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 570
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2025 14:06 - Vstupná ponuka 2 139,99 € Cena s DPH
04.08.2025 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 2 139,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS