30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, servis, oprava, údržba strojov
Služba, Tovar
|
1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva TOSHIBA e-studio307
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kopírovacích zariadení | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ a model kopírovacieho zariadenia | stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA e-studio307 (chyba F101), model MR-3028 |
| rozsah úkonov | diagnostika, údržba, servis |
| rozsah opráv | podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
|
2. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva Epson WorkForce Pro WF-C579R
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kopírovacích zariadení | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ a model kopírovacieho zariadenia | stroj kopírovací multifunkčný Epson WorkForce Pro WF-C579R |
| rozsah úkonov | diagnostika, údržba, servis |
| rozsah opráv | podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
|
3. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva HP LaserJet Pro 500 color MFP M570dn
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kopírovacích zariadení | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ a model kopírovacieho zariadenia | stroj kopírovací multifunkčný HP LaserJet Pro 500 color MFP M570dn |
| rozsah úkonov | diagnostika, údržba, servis |
| rozsah opráv | podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Miesto plnenia: Kapitána Nálepku 1, 075 01 Trebišov |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ zašle 3x podpísanú faktúru objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Kapitána nálepku1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
08.08.2025 12:30 — 25.08.2025 15:30
1,00 zákazka
2 140,00
2 140,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2025 11:49
07.08.2025 12:00
07.08.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.08.2025 14:06 - Vstupná ponuka | 2 139,99 | € | Cena s DPH |
| 04.08.2025 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 139,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: