30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup originálnych tonerov pre zariadenia Kyocera
Tonery, náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení
Tovar, Služba
|
1. Originálne tonery do tlačiarní a kopírovacích zariadení
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tonery - originál od výrobcu zariadení Kyocera. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Originál toner pre tlačiareň ECOSYS P2235dn - typ kazety TK-1150 s kapacitou → 3 000 strán | ks | 21 | ||
| 2. Originál toner pre tlačiareň ECOSYS M2135dn - typ kazety TK-1150 s kapacitou → 3 000 strán | ks | 12 | ||
| 3. Originál toner pre tlačiareň ECOSYS M4125dn - typ kazety TK-6115 s kapacitou → 15 000 strán | ks | 9 | ||
| 4. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605K s kapacitou → 30 000 strán | ks | 9 | ||
| 5. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605C s kapacitou → 20 000 strán | ks | 9 | ||
| 6. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605M s kapacitou → 20 000 strán | ks | 9 | ||
| 7. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605Y s kapacitou → 20 000 strán | ks | 9 |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia, do sídla objednávateľa. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky. Predmet plnenia bude dodávaný na základe osobitných objednávok, kde budú presne uvedené položky, požadované množstvo a termín dodania. |
| 2. Dodávateľ predloží elektronicky vo formáte (*pdf) podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta do 24 hod. od uzavretia zmluvy. |
| 3. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie zmluvy najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy. |
| 4. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkové ceny bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. Splatnosť faktúr je 30 dní. |
| 5. Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, označené 3D hologramom. |
| 6. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce min. vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711, že ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom." Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značku Kyocera. |
| 7. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité ( prázdne tonery ) z miesta určenia objednávateľom. Použité (prázdne) tonerové náplne bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. |
| 8. Pre potvrdenie ekologickej likvidácie dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre odpad zaradený do kategórie "ostatný" katalógové číslo: 08 03 18 - odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v katalógovom čísle 08 03 17. |
| 9. Výrobca tonerov musí byť držiteľom certifikátu enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 s ohľadom na kvalitu životného prostredia, o čom dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom kópiu certifikátu. |
| 10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru ako napr. poškodený obal a pod. |
| 11. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom ) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný opis vady. |
| 12. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. Dodávateľ je v tomto prípade povinný vadný toner bezodkladne vymeniť za nový. |
| 13. Lehota dodania tovaru je do 5 (piatich) pracovných dní od prijatia objednávky, najneskôr do 13.00 hod. do priestorov skladu objednávateľa ( nie pred budovou). Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu, množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. Neakceptuje sa dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou. |
| 14. Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
| 15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia. |
| 16. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
| 17. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek
8 610,00
7 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2025 15:21
08.08.2025 15:19
08.08.2025 15:34
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.08.2025 11:24 - Vstupná ponuka | 8 610,00 | € | Cena s DPH |
| 06.08.2025 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 320,95 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: