• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 15:19
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 16:10

Detail zákazky Z20254121

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 15:19
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 16:10

Základné údaje

Z20254121

OF-301900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11164925

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup originálnych tonerov pre zariadenia Kyocera

Tonery, náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery do tlačiarní a kopírovacích zariadení
Funkcia
Tonery - originál od výrobcu zariadení Kyocera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Originál toner pre tlačiareň ECOSYS P2235dn - typ kazety TK-1150 s kapacitou → 3 000 strán ks 21
2.  Originál toner pre tlačiareň ECOSYS M2135dn - typ kazety TK-1150 s kapacitou → 3 000 strán ks 12
3.  Originál toner pre tlačiareň ECOSYS M4125dn - typ kazety TK-6115 s kapacitou → 15 000 strán ks 9
4.  Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605K s kapacitou → 30 000 strán ks 9
5. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605C s kapacitou → 20 000 strán ks 9
6. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605M s kapacitou → 20 000 strán ks 9
7. Originál toner pre tlačiareň TASKalfa MZ2501ci - typ kazety TK-8605Y s kapacitou → 20 000 strán ks 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia, do sídla objednávateľa. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky. Predmet plnenia bude dodávaný na základe osobitných objednávok, kde budú presne uvedené položky, požadované množstvo a termín dodania.
2. Dodávateľ predloží elektronicky vo formáte (*pdf) podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta do 24 hod. od uzavretia zmluvy.
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie zmluvy najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy.
4. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkové ceny bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. Splatnosť faktúr je 30 dní.
5. Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, označené 3D hologramom.
6. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce min. vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie požadujeme dokladovať „Vyhlásenia výrobcu zariadení-tonery v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711, že ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom." Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia do 5 pracovných dní od ukončenia aukcie. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení na IČO dodávateľa. Pre značku Kyocera.
7. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité ( prázdne tonery ) z miesta určenia objednávateľom. Použité (prázdne) tonerové náplne bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu.
8. Pre potvrdenie ekologickej likvidácie dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa pre zber odpadov v súlade s ustanoveniami zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre odpad zaradený do kategórie "ostatný" katalógové číslo: 08 03 18 - odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v katalógovom čísle 08 03 17.
9. Výrobca tonerov musí byť držiteľom certifikátu enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 s ohľadom na kvalitu životného prostredia, o čom dodávateľ doručí do 5 (piatich) pracovných dní e-mailom kópiu certifikátu.
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru ako napr. poškodený obal a pod.
11. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom ) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný opis vady.
12. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. Dodávateľ je v tomto prípade povinný vadný toner bezodkladne vymeniť za nový.
13. Lehota dodania tovaru je do 5 (piatich) pracovných dní od prijatia objednávky, najneskôr do 13.00 hod. do priestorov skladu objednávateľa ( nie pred budovou). Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu, množstva dodávaného tovaru oprávnenými osobami objednávateľa. Neakceptuje sa dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou.
14. Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov  a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
17. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

8 610,00

7 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2025 15:21

08.08.2025 15:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2025 15:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2025 11:24 - Vstupná ponuka 8 610,00 € Cena s DPH
06.08.2025 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka 8 320,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS