• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2025 09:05

Detail zákazky Z20254120

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2025 09:05

Základné údaje

Z20254120

OF-301786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11157273

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

odpadkový kôš s popolníkom

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stĺpový odpadový kôš vonkajší, nerezový
Funkcia
Stĺpový odpadový kôš vonkajší, nerezový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 10
Šírka mm 250 260
hĺbka mm 250 260
výška mm 580 620
objem l 12 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál  - odpadkového koša aj horného vrchnáka popolníka kvalitná nehrdzavejúca oceľ
umiestnenie v exteriéri , voľne stojaci áno
odpadkový kôš s popolníkom - horný vrchnák popolníka je odnímateľný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ zašle elektronicky do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov tovaru (obchodnú značku), preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky a podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotkové ceny a celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí byť novovyrobený, nerepasovaný a nepoužívaný.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia.   Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorázovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy a okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresu miesta plnenia.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v pondelok až štvrtok v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. a v piatok v čase od 7:00 hod do 13:00 hod..
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, s ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno , priezvisko vodiča a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Miesto plnenia : Bratislava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.08.2025 08:00 — 27.08.2025 12:00

10,00 kus

437,80

437,80

Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2025 14:04

05.08.2025 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 63
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2025 11:11 - Vstupná ponuka 437,80 € Cena bez DPH
05.08.2025 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 435,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS