• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 15:50

Detail zákazky Z20254119

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 15:50

Základné údaje

Z20254119

OF-301799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11179858

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia pre prístroje

Špeciálny spotrebný materiál

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia pre prístroje
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu a jeho inštalácie k prístrojom pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenska, ITMS kód projektu: 401202B481
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Optický emisný spektrometer s ICP MS 7900, Agilent súbor 1
1.1 Ni plated sampling cone, ICP-MS,1/pk.Use with Ni skimmer cone+stainless skimmer base ks 2
1.2 Ni skimmer cone for 7900 ICP-MS,1/pk.Use with Ni sampling cone+stainless skimmer base ks 2
1.3 Easy-Fit Peristaltic pump tubing, recommended for aqueous acid matrix, 1 pack of 12 pcs. Clear PVC, 2-stop, white/white tabs, 1.02 ks 2
1.4 Easy-Fit Peristaltic pump tubing, recommended for aqueous acid matrix, 1 pack of 12 pcs. Clear PVC, 2-stop, blue/orange tabs, 0.25 ks 2
1.5 Peristaltic pump tubes, PVC, blue/blue. 12/pk. 2 bridged PVC tubing with blue/blue tabs for aqueous samples ks 1
1.6 Torch quartz 2.5mm id for ICP-MS. Standard torch used with Agilent 7700/8800 Series ICP-MS. Not suitable for samples containing hydrofluoric acid ks 1
1.7 Bonnet quartz, for shield torch, 1/pk. Used with ICP-MS ks 1
2. Optický emisný spektrometer s ICP 5100, 5110 Agilent súbor 1
2.1 OneNeb Series 2, inert ICP nebulizer 1/p ks 2
2.2 Seaspray nebulizer(glass) U-series 1/pk Supplied as standard with 5100 Series ICP-OES. Recommended for routine analysis of most sample types except those containing HF or suspended particulates. Includes Unifit sample connector and Ezylok gas connector. ks 2
2.3 ICP double pass s/c Helix+Ball joint+UFT 1/pk. Glass cyclonic spray chamber with ball joint socket and UniFit drain outlet. Suits 5100 ICP-OES. For use with organic solvent,high matrix or high TDS samples ks 2
2.4 Replacement quartz glass for the axial view pre-optics window assembly used with the 5100 ICP-OES, 1/pk. (Spare pre-optic window ax, 5100 ICP) ks 1
2.5 Replacement O-ring for the axial view pre-optics window assembly used with the 5100 ICP-OES. 1/pk ks 1
2.6 Replacement calcium fluoride glass for the radial view pre-optics window assembly used with the 5100 ICP-OES, 1/pk. (Spare pre-optic window rad, 5100 ICP) ks 1
3. Kvapalinový chromatograf na analýzu pesticídov - Agilent LC 1260 Infinity II System, Agilent Triple Quadrupole 6470 LC/MS súbor 1
3.1 Plunger seal for 1100 and 1050 2/PK ks 1
3.2 PTFE Frits 5PK PTFE FRIT 5PK ks 1
3.3 Zorbax Eclipse Plus C18 Grd,2.1x12.5mm,5um,4pk ks 2
3.4 InfinityLab Poroshell 120 EC-C18, 3 x 150 mm, 2.7 um solvent saver LC column with Column ID ks 3
3.5 Zorbax Eclipse PAH,4.6x150mm,3.5um ks 1
3.6 ESI-L Low Concentration Tuning Mix 100ml ks 1
3.7 "FS Ion Injector, 0.6mm ID, 180mm (G1960-80060 Obsolete. Replaced by G3911-30000." ks 1
3.8 Ion Injector, 180mm, 0.6mm ID, Dielec ks 1
3.9 AVF 60 Gold Oil ks 2
3.10 Oil Mist Filter, MS40+ ks 1
3.11 Big Universal Trap, 1/4i fttgs, Nitrogen ks 2
3.12 Big Universal Trap, 1/8i fttgs, Nitrogen ks 1
3.13 Cloth, lint free 15/PK ks 1
3.14 Abrasive Mesh 4000 Grit ks 1
3.15 10 μL GERSTEL TriStar Syringe for MPS robotic Universal Syringe Module or MPS ks 3
3.16 Service Kit Basic to MS40+ Vacuum Pump ks 1
3.17 Ventil + NPT ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia pre prístrojom pre potreby projektu: Monitorovanie kvality podzemných vôd Slovenska, ITMS kód projektu: 401202B481 v rozsahu bodov 1.1 - 3.17 Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k uvedeným prístrojom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady).
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, ITMS kódu a názvu súvisiaceho projektu.
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

25.08.2025 09:00 — 31.10.2025 15:00

1,00 zákazka

29 930,21

24 333,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2025 13:57

13.08.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2025 15:17 - Vstupná ponuka 29 889,00 € Cena s DPH
06.08.2025 18:37 - Najvýhodnejšia ponuka 29 766,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS