• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2025 13:00

Detail zákazky Z20254103

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2025 13:00

Základné údaje

Z20254103

OF-301700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11157263

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36008184

DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.

Horelica 13, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie abrazíva

brúsny prášok alebo zrno

  • 14812000-6 - Brúsny prášok alebo zrno

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Abrazívum
Funkcia
Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom.
70 % veľkosti zŕn musí byť v intervale od 0,8 do 1,5 mm.
Abrazívny materiál na čistenie kovových povrchov pieskovaním.
Nesmie byť na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať  voľné zlúčeniny kremíka.
Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci a nereagujúci s otryskavaným povrchom.
Neobsahujúci nebezpečné látky a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (ES) č. 1272/2008.
Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie.
Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ČSN EN ISO 8501 - 1 Príprava oceľových podkladov pred aplikáciou náterových látok a podobných výrobkov a STN EN ISO 12944-4 Náterové látky. Protikorózna ochrana oceľových konštrukcií ochrannými náterovými systémami.
Málo fibrogénny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrnitosť mm 0,2 1,6
Balenie vo vreciach kg 40
Vrecia uložené na paletách ks/pal 30 40
Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice tvrdosť 6 7
Vlhkosť % 0,2 0,4
Množstvo t 144
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ (ďalej len „objednávateľ“) požaduje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet – špecifikácia ceny s uvedením jednotkovej ceny za tonu a vlastný návrh plnenia, ktorý musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača predložiť: Kartu bezpečnostných údajov v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v znení zmien a doplnkov. Karta bezpečnostných údajov, ktorá je v inom ako štátnom (v slovenskom) jazyku, predloží v pôvodnom jazyku a súčasne musí byť úradne preložená do štátneho (slovenského) jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby karta bezpečnostných údajov bol
bola doručená na pamäťovom médiu v strojovo čitateľnom tvare do troch pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale s kartou bezpečnostných údajov.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU. Dodávateľ musí do troch dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody predložiť platný certifikát výrobku a doklad o nezávadnosti výrobku.
Ku každej čiastkovej objednávke bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku.
Miesta dodania tovaru – strediská špecializovaných činností: SSČ Čadca A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca, SSČ Mengusovce, 059 36 Mengusovce, SSČ Žarnovica, Bystrická 73, 966 81 Žarnovica
Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby doplniť nové miesto plnenia.
Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke.
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Kontaktná osoba bude poskytnutá až úspešnému uchádzačovi.
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

41 472,00

41 472,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2025 10:40

06.08.2025 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2025 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 64
 106
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 07:43 - Vstupná ponuka 41 450,00 € Cena bez DPH
05.08.2025 15:33 - Najvýhodnejšia ponuka 39 999,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS