• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2025 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 12:50

Detail zákazky Z20254077

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2025 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 12:50

Základné údaje

Z20254077

OF-301824

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11161719

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, skriňa, stôl, polica, stolička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok
Funkcia
nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skriňa šatníková kombinovaná s kovovou podnožou ks 3
rozmery - výška mm 1698 1700
rozmery - šírka mm 598 600
rozmery - hĺbka mm 598 600
počet dverí ks 1
2. Skriňa jednodverová - nadstavec ks 3
rozmery - výška mm 498 500
rozmery - šírka mm 598 600
rozmery - hĺbka mm 598 600
počet políc ks 2
3. Stôl pracovný kombinovaný so zásuvkami ks 13
rozmery - výška mm 758 760
rozmery - šírka mm 1098 1100
rozmery - hĺbka mm 548 550
zásuvky - šírka mm 418 420
zásuvky - hĺbka mm 518 520
zásuvky - výška mm 722 724
počet zásuviek stola ks 3
4. Polica nástenná ks 3
rozmery - šírka mm 898 900
rozmery - hĺbka mm 248 250
rozmery - výška mm 248 250
5. školská stolička ks 17
výška sedáka od podlahy cm 45 46
veľkosť stoličky č. 6
6. kancelárska stolička ks 2
nosnosť kg 120
rozmery - šírka cm 60 62
rozmery - výška cm 103 111
rozmery - hĺbka cm 60 62
výška sedu cm 49 57
šírka sedu cm 49 50
hĺbka sedu cm 50 52
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skriňa šatníková kombinovaná s kovovou podnožou
farebné prevedenie dekor čerešňa - prevedenie najviac farebne príbuzné k dekoru R4968 čerešňa
materiál LDT min. 18 mm
dvere LTD min. 18 mm, jednokrídlové, plné, vkladané, ľavé
zadná stena sololit, dekor čerešňa, uchytenie sololitu pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
vertikálne predelenie na 2 rovnaké časti áno
1 časť vešiaková tyč, kovová, oválna (30x15x1,5), chróm
2 časť 4 presuvné police, LTD min. 18 mm,
nerezový podstavec na spodku s kovovými nožičkami - chróm upravený práškovou vypaľovacou farbou RAL 9006 , rozmer: š600xh600xv120 mm, nožičky ukončené plastovými záslepkami s rektifikačným šróbom
hrany ABS min. 2 mm
úchytka kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm, závesy Blum 110-  Clip Blumotion, 4x
skriňa spájaná konfirmatovými šrobmi-6xhore,6x dole a bočná polica 4x áno
2. Skriňa jednodverová - nadstavec
farebné prevedenie dekor čerešňa - prevedenie najviac farebne príbuzné k dekoru R4968 čerešňa, štruktúra PR
materiál LTD, min. 18 mm
hrany ABS min. 2mm
dvere LTD min. 18 mm, jednokrídlové, plné, vkladané, ľavé, závesy Blum 110- Clip Blumotion, 2x
úchytka kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm
zadná stena sololit dekor čerešňa, uchytenie sololitu pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
polica 1x, LTD min. 18 mm
skrinka spajaná konfirmatovými šrobmi 6x hore,6x dole. áno
3. Stôl pracovný  kombinovaný so zásuvkami
farebné prevedenie dekor čerešňa - prevedenie najviac farebne príbuzné k dekoru R4968 čerešňa
zásuvky pevné - súčasť stola áno
materiál drevotrieska, min. 18 mm, v kombinácii s kovom
hrany ABS
úchytky kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm
nerezový podstavec na spodku vrátane rektifikačných pätiek áno, kovové retifikačné nôžky 2 x (na bočnej doske ľavá strana), ø 60 mm, 4x, výška 50 mm, na strane zásuviek pravá strana
zdvojený blat stola áno, š1100xh550xv32 mm , ABS 2 mm
bok stola š18xv700xh520 mm , ABS 2 mm + rektifikačné nožičky
predná krycia doska š650xh18xv400 mm, ABS 2 mm
plnovýsuv zásuviek guličkový 45/500 s podperkou áno
čielko zásuvky š415xh18xv220 mm áno
hĺbka zásuviek – 470 mm áno
4. Polica stenová
farebné prevedenie dekor čerešňa - prevedenie najviac farebne príbuzné k dekoru R4968 čerešňa
materiál LTD min. 18 mm
hrany ABS min. 2 mm
5. školská stolička
kovová konštrukcia z rúrkového profilu Ø 22 mm
lakovanie kovovej konštrukcie práškové farby (výber z RAL vzorkovníka)
ukončenie nôh plastové koncovky
sedák a opierka vyrobené zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky
povrchová úprava sedáka a opierky polyuretánový lak
prinitovanie sedáka a opierky ku konštrukcii oceľové nity, 5 mm priemer
stohovateľné áno
farebné prevedenie konštrukcie tmavo červená
6. kancelárska stolička
materiál poťahov látka
požadované vlastnosti kolieska vhodné pre tvrdé povrchy, priedušný materiál, bedrová opierka, výškovo nastaviteľný sedák, hojdací mechanizmus
farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy, inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodanie v zmontovanom stave a odstránenia a likvidácie obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. Dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii vyhotovením má zodpovedať obrazovej prílohe. Požadujeme nábytok v presnom tvarovom vyhotovení, presných rozmerov, dekorov a farieb, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru (napr. značku a typ), inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5.  Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh prevedenia nábytku, vrátane farebného prevedenia a vzorky dekoru do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12.a Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
13. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
14. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
16. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
18. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy-
20. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
21. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta pod Hradovou 11-13, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.08.2025 08:00 — 19.09.2025 14:00

1,00 súbor

4 777,00

3 883,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2025 14:45

07.08.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2025 09:59 - Vstupná ponuka 4 774,86 € Cena s DPH
06.08.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 774,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS