37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovové zariadenia do dielní a šatní 2
kovový nábytok, kovové zariadenia, kovové vybavenie do dielne a kancelárie
Tovar, Služba
|
1. Hlboká skladovacia skriňa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Hlboká skladovacia skriňa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hlboká skladovacia skriňa | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Skriňa s krídlovými dvermi s uhlom otvorenia 180°. Stabilná konštrukcia z oceľových plechov, polica je výškovo nastaviteľná po 25 mm. | |
| Farba korpusu: RAL 7035/svetlosivá. | |
| Farba dverí: RAL 5012/modrá. | |
| Počet políc: | 4 ks |
| Rozmery: | |
| šírka: | 1044 mm |
| výška: | 1950 mm |
| hĺbka: | 635 mm |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj - stredisko Partizánske. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
| Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
| Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
| Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| V prípade ponúknutia ekvivalentného výrobku, je dodávateľ povinný predložiť obstarávateľovi špecifikáciu aj s fotografiou navrhovaného výrobku na odsúhlasenie. Ak s ponúknutým ekvivalentom nebude obstarávateľ súhlasiť, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Trenčiansky, Slovenská republika
14.08.2025 09:51 — 14.09.2025 09:52
1,00 ks
515,00
515,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2025 09:55
11.08.2025 09:53
11.08.2025 10:08
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 31.07.2025 09:58 - Vstupná ponuka | 515,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.08.2025 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 514,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: