• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2025 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 15:25

Detail zákazky Z20254056

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.07.2025 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 15:25

Základné údaje

Z20254056

OF-301681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11152381

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, stôl, stolička, školská lavica, školská katedra

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39141300-5 - Skrine

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská katedra - stôl
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného stola vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Školská katedra - stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stolová doska tvaru obdĺžnika z laminovanej drevotriesky o hrúbke 25mm, 2mm ABS hrana odolná voči každodennej záťaži áno
1.2. Stôl je postavený na pozdĺžnom podnoží, doplnený o krycí panel áno
1.3. Materiál podnožia a krycieho panela z laminovanej drevotriesky o hrúbke 18 mm, 1 mm ABS hrana
1.4. Rovný typ dosky áno
1.5. Plastové koncovky a rektifikácia áno
1.6. Rozmery (š x h x v) 1200 x 600 x 740 mm
1.7. Nosnosť min. 120 kg
1.8. Farebné prevedenie stolovej dosky drevo prírodný buk
1.9. Farebné prevedenie podnožia a krycieho panelu sivá
1.10. Stôl poskytuje dostatok miesta, má čistý dizajn, dokonalú ergonómiu áno
 2. Školská lavica - stôl
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného stolu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Školská lavica - stôl ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1.  Stolová doska tvaru obdĺžnika vyrobená z laminovanej drevotriesky s hrúbkou 20 mm, 2mm ABS hrana áno
2.2. Smer kresby pozdĺž dlhšej strany áno
2.3. Rám stola tvorí kovová konštrukcia, ktorá je zváraná z profilovej ocele, pevné nohy áno
2.4. Rám stola z profilu 35 x 20 mm a nohy stola 30 x 30 mm áno
2.5. Nohy sú vybavené plastovými koncovkami a rektifikáciou áno
2.6. Rozmery (š x h x v) 1200 x 500 x 735 mm
2.7. Nosnosť min. 120 kg pri rovnomernom rozložení
2.8. Farebné prevedenie stolovej dosky drevo prírodný buk
2.9. Povrchová úprava kovových častí práškovým lakom vo farbách RAL 7035 (sivá) áno
 3. Stolička
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej stoličky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Stolička ks 37
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1. Drevená stolička so škrupinovým sedadlom áno
3.2. Vyhotovenie škrupiny sedadla sedadlo/operadlo priebežné
3.3. Materiál plochy na sedenie a operadla bukové vrstvené drevo
3.4. Operadlo s jedným oválnym otvorom na uchytenie stoličky áno
3.5. Farba plochy a operadla prírodný buk
3.6. Materiál konštrukcie kov, pochrómovaná konštrukcia
3.7. Podnože sú vyrobené z oceľových rúrok s priemerom 22 mm áno
3.8. Plastové podlahové klzáky áno
3.9. Povrch stoličky je dostatočne pevný, odolný proti poškriabaniu, ľahko umývateľný áno
3.10. Pevná konštrukcia dodáva stoličke vysokú stabilitu, odolnosť voči opotrebeniu a dlhú životnosť áno
3.11. Hmotnosť stoličky je približne 4,5kg
3.12. Rozmery celková výška: 82cm, výška sedadla: 45cm, šírka sedadla: 42cm, hĺbka sedadla: 41cm
3.13. Nosnosť min. 120 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Dodávateľ odsúhlasí s objednávateľom pred dodaním farebný odtieň konštrukcie, drevených , plastových častí, rozmery, prevedenie všetkých komponentov a dodá tiež vyobrazenie ponúkaného tovaru. Nepripúšťa sa ekvivalent vo farbe konštrukcie, dosky a v kostre požadovaného nábytku. Požaduje sa rovnaký štýl a prevedenie všetkých komponentov, nakoľko sa jedná o vybavenie jednej učebne.
7. Vzhľadom na obmedzené rozmery miestnosti a nutnosť zachovania priechodnosti a funkčnosti priestoru je nevyhnutné dodržať rozmery stanovené v technickej špecifikácii.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11.  Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.08.2025 08:00 — 08.09.2025 15:00

1,00 súbor

5 880,63

4 781,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.07.2025 08:57

05.08.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 08:52 - Vstupná ponuka 5 877,92 € Cena s DPH
05.08.2025 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 656,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS