• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.08.2025 14:03

Detail zákazky Z20254038

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2025 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.08.2025 14:03

Základné údaje

Z20254038

OF-301772

zrušená

Objednávateľ

35986077

Múzeum Slovenského národného povstania

Kapitulská 23, Banská Bystrica, 97559, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov.

servis a údržba výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov.
Funkcia
Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok zdvíhacích zariadení v priebehu trvania zmluvy v rámci štvrťročnej paušálnej platby.
Poskytovanie služieb v predmete zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, STN EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Schindler 3300 675 LVF 100 1 T2L 80, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 675kg, výr. č. 10698817-1, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 ks 1
Schindler 3300 675 LVF 100 1 T2L 80, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 675kg, výr. č. 10698817-2, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 ks 1
Schindler 3300 400 LVF 100 1 T2L 75, menovitá rýchlosť 1m/s, osobný, menovité zaťaženie 400kg, výr. č. 10698817, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 2013 ks 1
TRA Brno, menovitá rýchlosť 0,7m/s, osobný, menovité zaťaženie 320kg, výr. č. 41482653, počet obsluhovaných podlaží: 3, rok výroby 1968 (nachádza sa v budove Národnej kultúrnej pamiatky) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyprosťovanie osôb do 1 hodiny od nahlásenia. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Pravidelná preventívna údržba, zaistenie bezpečnosti a spoľahlivosti prevádzky zariadení. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Odborná prehliadka vykonávaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Odborná skúška zdvíhacích zariadení v závislosti od ich druhu v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Zabezpečenie 24 hodinového pohotovostného dispečingu. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, prípadná výmena drobných súčiastok (žiarovky, kontakty, drobný spojovací materiál, mazací materiál, pružinky, tesnenia, poistky, matice a pod.). v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov zdvíhacích zariadení podľa STN EN 81.80 počas opakovanej úradnej skúšky. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Školenie dozorcov výťahov a výťahového technika. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Cestovné náklady v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Dodávateľ musí predložiť oprávnenie na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenia zmluvných podmienok.
Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Výkon práce dozorcu výťahu v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Spracovanie cenového návrhu po položkách so špecifikáciou na opravu a dodávku materiálu v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - preventívna údržba, - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, - čistenie zariadení, strojovne a priehlbne od prevádzkových nečistôt, - kontrola nastavenia a zriadenia, v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: -zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov, - dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky, - likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
V paušále je zahrnutý drobný servisný materiál napr.: spojovací materiál, kontakty, pružinky, signálne žiarovky, poistky a mazací materiál. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, prípadne výmenou drobných súčastí zariadenia ako sú pružinky, kontakty, žiarovky a drobný spojovací materiál, mazací materiál s nástupom najneskôr do 2 (dvoch) hodín od nahlásenia udalosti na dispečing  v štandardnom režime dodávateľa. v rámci štvrťročnej paušálnej platby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácia na miesto plnenia
Technická asistencia a spolupráca zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - dodávateľ v prípade požiadavky objednávateľa vykoná školenie jeho personálu týkajúce sa vyslobodenia uviaznutých osôb vo výťahoch v súlade s platnými predpismi a normami,-dodávateľ bude včas informovať objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy
Cena a platobné podmienky: Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej platby, dodávateľ predloží objednávateľovi položkovú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov dostupná v rovnakom čase na trhu.
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady: Záruka na vykonanú prácu a náhradné diely na výťahovom zariadení je poskytnutá dodávateľom v trvaní 24 mesiacov od dátumu jej vykonania.
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom kontaktnej osoby dodávateľa: číslo telefónu oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak bude zmluva uzavretá v priebehu kalendárneho štvrťroka, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvotnú časť štvrťročnej paušálnej platby.
Odberateľ požaduje predložiť výpočet mesačného paušálneho poplatku na jednotlivé výťahy v cenách (€ bez DPH a € s DPH) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný harmonogram dodania služby do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budove, v ktorej sa poskytovanie služieb týka.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na drobný servisný materiál, olej a iné potrebné súčiastky použiť vždy nový doposiaš nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tulská 39 BB a Kapitulská 23 BB, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.10.2025 00:00 — 01.10.2028 00:00

4,00 ks

8 100,00

6 585,36

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2025 12:38

08.08.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 513
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 15:43 - Vstupná ponuka 8 098,76 € Cena s DPH
05.08.2025 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka 8 098,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS