• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 10:50

Detail zákazky Z20254031

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2025 10:50

Základné údaje

Z20254031

OF-301271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11161711

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rezistograf s príslušenstvom

vŕtanie, odpor

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rezistograf s príslušenstvom
Funkcia
Na kontrolu vnútorného stavu dreva a drevených konštrukcii pre ihličnaté a mäkké listnaté druhy dreva (stanovenie kvality dreva, stavebného dreva a stĺpov).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rezistograf s príslušenstvom: elektronicky riadené meranie odporu vŕtania
- hĺbka vŕtania 50 cm
- interná pamäť pre 10 000 meraní x 50 cm
- automaticky optimalizovaná rýchlosť
- 25 nameraných hodnôt na milimeter (25 P/mm 10 Bit)
- vrátane softvéru na spracovanie a vizualizáciu údajov/dát
- príslušenstvo: kompatibilné s rezistografom
- 1 set - 20x stierač nečistôt pre vŕtaciu trysku
- 1 sada náradia
- 2 ks akumulátor (až 100 vŕtaní)
- 1 ks nabíjačka batérií
- 1 ks USB kábel
- 1 ks prenosná bluetooth tlačiareň 57 mm, vrátane ochranného obalu
- 2 sety - 10x kotúče papiera do tlačiarne á 12 m
- 1 set - 10x vŕtacie ihly R6 (každá ~100 vŕtaní)
- 1 ks prenosné puzdro pre kompletný systém
- 1 ks prenosný popruh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie a uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby) a likvidácie obalových častí, v ktorých bol predmet zákazky dodaný.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou.
4. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v pracovnom čase od 7.00 do 15.00 hod.
5. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
6. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa:
- obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy spolu s technickými parametrami, príp. linkom/prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technickú špecifikáciu a parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy,
- aktualizovaný rozpočet: ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH.
8. Objednávateľ je povinný pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru, tento tovar neprevziať.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu a záručný list v slovenskom/českom jazyku.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote a požadovanom množstve. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá preberací protokol/ dodací list so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Splatnosť faktúry je 60 dní od poskytnutia riadneho plnenia.
13. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF.
14. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
15. Záručná doba na tovar je najmenej 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
16. Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov.
17. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu/ov alebo ekvivalentu/ov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
18. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
19. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
20. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
23. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
24. Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "„Matching“ granty ku zdrojom získaným od súkromného sektora v rámci výskumnej spolupráce", kód projektu: 09I02-03-V02-00028.
25. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, a to v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledok finančnej kontroly oprávnenými osobami neumožňuje financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.08.2025 07:00 — 10.10.2025 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

10 110,60

8 220,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2025 13:46

07.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2025 07:10 - Vstupná ponuka 10 110,60 € Cena s DPH
06.08.2025 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 10 086,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS