00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
35848189
Lambda Life a.s.
Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK
Rezistograf s príslušenstvom
vŕtanie, odpor
Tovar, Služba
|
1. Rezistograf s príslušenstvom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Na kontrolu vnútorného stavu dreva a drevených konštrukcii pre ihličnaté a mäkké listnaté druhy dreva (stanovenie kvality dreva, stavebného dreva a stĺpov). |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rezistograf s príslušenstvom: | elektronicky riadené meranie odporu vŕtania |
| - | hĺbka vŕtania 50 cm |
| - | interná pamäť pre 10 000 meraní x 50 cm |
| - | automaticky optimalizovaná rýchlosť |
| - | 25 nameraných hodnôt na milimeter (25 P/mm 10 Bit) |
| - | vrátane softvéru na spracovanie a vizualizáciu údajov/dát |
| - príslušenstvo: | kompatibilné s rezistografom |
| - | 1 set - 20x stierač nečistôt pre vŕtaciu trysku |
| - | 1 sada náradia |
| - | 2 ks akumulátor (až 100 vŕtaní) |
| - | 1 ks nabíjačka batérií |
| - | 1 ks USB kábel |
| - | 1 ks prenosná bluetooth tlačiareň 57 mm, vrátane ochranného obalu |
| - | 2 sety - 10x kotúče papiera do tlačiarne á 12 m |
| - | 1 set - 10x vŕtacie ihly R6 (každá ~100 vŕtaní) |
| - | 1 ks prenosné puzdro pre kompletný systém |
| - | 1 ks prenosný popruh |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie a uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby) a likvidácie obalových častí, v ktorých bol predmet zákazky dodaný. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Objednávateľ požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou. |
| 4. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v pracovnom čase od 7.00 do 15.00 hod. |
| 5. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 6. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| 7. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: |
| - obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy spolu s technickými parametrami, príp. linkom/prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technickú špecifikáciu a parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy, |
| - aktualizovaný rozpočet: ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH. |
| 8. Objednávateľ je povinný pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru, tento tovar neprevziať. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu a záručný list v slovenskom/českom jazyku. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote a požadovanom množstve. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá preberací protokol/ dodací list so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Splatnosť faktúry je 60 dní od poskytnutia riadneho plnenia. |
| 13. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. |
| 14. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 15. Záručná doba na tovar je najmenej 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 16. Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov. |
| 17. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu/ov alebo ekvivalentu/ov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 18. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 19. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 20. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 23. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 24. Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "„Matching“ granty ku zdrojom získaným od súkromného sektora v rámci výskumnej spolupráce", kód projektu: 09I02-03-V02-00028. |
| 25. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
| 26. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, a to v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledok finančnej kontroly oprávnenými osobami neumožňuje financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
14.08.2025 07:00 — 10.10.2025 15:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
10 110,60
8 220,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2025 13:46
07.08.2025 10:00
07.08.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.08.2025 07:10 - Vstupná ponuka | 10 110,60 | € | Cena s DPH |
| 06.08.2025 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 086,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: