• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 10:50

Detail zákazky Z20254025

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 10:50

Základné údaje

Z20254025

OF-301702

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11152363

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33958751

Ing.Róbert Križan EUROCAR

Lipová 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autožeriavov

oprava, servis, údržba a ošetrenie autožeriavu T 815 AD-28

  • 50531400-0 - Opravy a údržba žeriavov
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a ošetrenie autožeriavu T 815 AD-28
Funkcia
Vykonanie opravy a ošetrenia autožeriavu  T 815 AD-28
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vykonanie opravy a ošetrenia autožeriavu T 815 AD-28 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme opravu / pretesnenie hlavného zdvíhacieho valca výložníka - značný únik oleja
Požadujeme opravu navíjania lana - navíjanie lana nefunguje, odvíjanie je funkčné
Požadujeme opravu / výmenu odtrhnutého držiaku opornej nohy na ľavej strane
Požadujeme opravu / výmenu zadných podporných pätiek – 2 ks z dôvodu značného úniku oleja
Požadujeme opravu / výmenu koncového spínača zdvihu háku - sú vyblokované všetky pohyby žeriavu, do činnosti ho je možné uviesť len zmenením úrovne citlivosti IVN, indikátor IVN blokuje pohyb bez prítomnosti VN/VVN
Požadujeme opravu / výmenu piestu valca ovládania brzdy navijaku hlavného lana - pri odbrzdení navijáku dochádza ku kmitaniu piestu valca ovládania brzdy
Požadujeme opravu / výmenu ovládania plynu z kabíny žeriavnika - nefunkčné
Požadujeme vykonanie odbornej prehliadky / odbornej skúšky zdvíhacieho zariadenia s výsledkom VYHOVUJÚCE, s dodaním protokolu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, bez prepravných nákladov. Prevoz techniky do a z miesta opravy zabezpečí objednávateľ.
Spolu s dodávkou služby predložiť protokol o skúške zdvíhacieho zariadenia, s výsledkom vyhovujúce.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Vystavenú faktúru zaslať na korešpondenčnú adresu - 43. zásobovacia základňa Zemianske Kostoľany Pod horou, 972 43 Zemianske Kostoľany
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Opravu a ošetrenie môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Realizácia služby v pracovných dňoch od 6,00 hod. do 13,00 hod.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43.zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

08.08.2025 06:00 — 31.10.2025 13:00

1,00 súbor jednotiek

8 109,08

6 592,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2025 09:07

05.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2025 20:47 - Vstupná ponuka 8 109,00 € Cena s DPH
31.07.2025 20:47 - Najvýhodnejšia ponuka 8 109,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS