• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 10:05

Detail zákazky Z20254020

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2025 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2025 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2025 10:05

Základné údaje

Z20254020

OF-301741

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11164913

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie / 500 listov balík 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy. Farba biela. Plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, hrubší, priehľadný, lesklý, 120 mic, balenie / 25 ks balík 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4. Hladký, priesvitný, bezfarebný. lesklý, hrúbka 120 mic., materiál polypropylén. Antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 3. Odkladacia mapa s tromi chlopňami ekonomik, A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkladacia mapa s tromi chlopňami ekonomik, A4, balenie 50 ks ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Odkladacia mapa z kvalitného eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g, farba modrá
 4. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero klikacie ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
 5. Podložka na písanie s klipom A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložka na písanie s klipom A4 modrá ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Písacia podložka s kovovým klipom na dokumenty formátu A4 na organizovanie a uchytenie dokumentov. Vyrobená z pevného kartónu potiahnutého PVC.
 6. Zošívačka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zošívačka s kapacitou do 30 listov ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Kovová zošívačka s kapacitou do 30 listov. Hĺbka vkladania min. 48 mm. Pre spony 24/6 a 26/6.
 7. Samolepiace listové obálky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace listové obálky C5, rozmer 162 x 229 mm, balenie 1000 ks / krabica ks 2000
Samolepiace listové obálky C4, rozmer 324 x 229 mm, balenie 1000 ks / krabica ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace listové obálky bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papiera. Rozmer 162 x 229 mm (A5).
Popis: Samolepiace listové obálky, bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papiera. Rozmer 324 x 229 mm.
 8. Samolepiace bločky neónové v tvare kocky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect, neónové farby ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 50x50 mm. Počet listov 250. Trojfarebné lístky v neónových farbách.
 9. Obal "L"
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal "L" lesklý A4, 180 mic., balík / 10 ks ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Krištáľovo čistý obal na dokumenty z PVC, 180 mic. "L" hladký formát A4, povrch lesklý.
 10. Lepiaca tyčinka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca tyčinka Pritt 10 g ks 20
Lepiaca tyčinka Pritt 20 g ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Tyčinka je ľahko a rovnomerne aplikovaná. Lepí papier. Vďaka špeciálnemu vzduchotesnému vrchnáku nevyschne. 10 g.
Popis: Tyčinka je ľahko a rovnomerne aplikovaná. Lepí papier. Vďaka špeciálnemu vzduchotesnému vrchnáku nevyschne. 20 g.
 11. Lepiaca páska priesvitná
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca páska priesvitná, šírka 24 mm, návin 30 m. ks 20
Lepiaca páska priesvitná, šírka 50 mm, návin 30 m. ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Priehľadná lepiaca páska, navinutá 30 m, šírka 24 mm, balená stĺpcovo po 10 ks.
Popis: Priehľadná lepiaca páska, navinutá 30 m, šírka 55 mm, balená stĺpcovo po 10 ks.
 12. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text, farba žltá, oranžová, ružová ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka stopy 200 m, farby žltá, oranžová, ružová.
 13. Plastový box na spisy s gumičkou
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový box na spisy s tromi chlopňami, s gumičkou, A4 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Plastový box s tromi chlopňami vyrobený zo silného polypropylénu 700 µm, uzatvárateľný gumičkou. Kapacita cca 300 listov. Formát A4, Šírka chrbta 30 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA 60 dní odo dňa doručenia.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Zmluvné strany berú na vedomie, že je zakázané zabezpečenie pohľadávok prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z.z. bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako podriadenej organizácie. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky Dodávateľa ako veriteľa zabezpečené ručením v rozpore s dohodou s Objednávateľom ako podriadenou organizáciou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa ako podriadenej organizácie sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci
písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
12. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.08.2025 08:00 — 13.08.2025 14:00

1,00 Predmet zákazky celkom

1 679,80

1 365,69

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet podľa položiek s názvami a jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 48 hodín po uzavretí zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2025 08:03

08.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2025 08:23 - Vstupná ponuka 1 679,80 € Cena s DPH
08.08.2025 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 679,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS