• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 10:50

Detail zákazky Z20254008

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2025 10:50

Základné údaje

Z20254008

OF-301759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11152357

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícke jednorazové vyšetrovacie rukavice 2025/2026

rukavice, jednorazové rukavice, chirurgické rukavice

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícke jednorazové vyšetrovacie rukavice 2025/2026
Funkcia
Zdravotnícke jednorazové vyšetrovacie rukavice 2025/2026
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové, veľkosť S, nepúdrované. V súlade s nariadením EU 2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN374-2, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN 420. AQL 1,5. Platný ŠUKL kód ks 30000
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové, veľkosť M, nepúdrované. V súlade s nariadením EU 2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN374-2, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN 420. AQL 1,5. Platný ŠUKL kód ks 30000
Rukavice vyšetrovacie nesterilné latexové, veľkosť L, nepúdrované. V súlade s nariadením EU 2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN374-2, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN 420. AQL 1,5. Platný ŠUKL kód ks 30000
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové, veľkosť S. V súlade s nariadením EU2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2,EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN420. AQL 1,0. Platný ŠUKL kód ks 40000
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové, veľkosť M. V súlade s nariadením EU2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2,EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN420. AQL 1,0. Platný ŠUKL kód ks 40000
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové, veľkosť L. V súlade s nariadením EU2017/745 ako ZP Triedy I. a v súlade s normami EN 455-1 až 455-4. V súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP Kat. III a v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2,EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 16523-1, EN420. AQL 1,0. Platný ŠUKL kód ks 40000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ďalej sa požaduje predložiť do 5 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.  V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy  v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované) , v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite  do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby s návodom na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku , uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje záruka v súlade s chemickým kódexom alebo s dátumom vyznačenom na obale. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými normami.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na  skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita príp. iné parametre) , ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Dodávateľ berie na vedomie, že jeho pohľadávku alebo časť jeho pohľadávky voči objednávateľovi, ktorý je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti - špecializovanou nemocnicou podľa § 7 ods. 4 písm. a) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zároveň príspevkovou organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „objednávateľ“),
je bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa zakázané zabezpečiť ručením na základe písomnej dohody medzi dodávateľom a tým, kto sa má stať ručiteľom (§ 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z.); právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky dodávateľa zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, viď OF

6 715,80

5 460,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2025 12:42

05.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 26
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2025 13:10 - Vstupná ponuka 6 642,00 € Cena s DPH
29.07.2025 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 6 642,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS