• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2025 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2025 14:10

Detail zákazky Z20254007

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2025 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2025 14:10

Základné údaje

Z20254007

OF-301752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11141984

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51170451

Eko spotreba s.r.o.

Royova 6, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

stretch fólia, vrece PE, jednorazové papierové výrobky

  • 44174000-0 - Fólia
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 24510000-2 - Polyméry etylénu v primárnych formách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alobal extra silný
Funkcia
Alobal extra silný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo   ks/roliek rolka 55
Šírka cm 45
Hrúbka μm 17
Návin m 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
alobal - alu fólia extra - silná áno
 2. Fólia potravinárska dlhá
Funkcia
Fólia potravinárska dlhá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 60
Šírka cm 45
Návin m 300
hrúbka mic 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba priesvitná
 3. Fólia potravinárska
Funkcia
Fólia potravinárska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 60
šírka cm 30
návin m 300
hrúbka mic 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba priesvitná
 4. mikroténové vrecká  30x40 cm
Funkcia
mikroténové vrecká  30x40 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
požadované množstvo     50 ks/blok blokov 300
šírka cm 30
výška sm 40
hrúbka mic 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál HDPE
farba priesvitná
 5. mikroténové vrecká 25x35 cm
Funkcia
mikroténové vrecká 25x35 cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
požadované množstvo 50 ks/blok blokov 300
šírka cm 25
výška cm 35
hrúbka mic 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál HDPE
farba priesvitná
 6. Krabica kurčatovka
Funkcia
krabica vhodná na kurčatá, koláče
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 100
rozmer  dĺžka mm 560 567
šírka mm 350 378
výška mm 88 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
krabica je komplet   - vrch a spodok áno
materiál vlnitý kartón
 7. strech fólia
Funkcia
stretch fólia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 60
rozmer šírka cm 50
návin kg 2,1
hrúbka mic 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba priehľadná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ zašle elektronicky do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov tovaru (obchodnú značku), preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky a podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotkové ceny a celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodaný tovar musí byť novovyrobený, nerepasovaný a nepoužívaný.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia.   Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorázovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy a okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresu miesta plnenia.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v pondelok až štvrtok v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. a v piatok v čase od 7:00 hod do 13:00 hod..
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, s ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno , priezvisko vodiča a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Miesto plnenia : Bratislava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.08.2025 08:00 — 27.08.2025 12:00

1,00 súbor položiek

3 106,30

3 106,30

Požadujeme dodanie tovaru v určenom termíne a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.07.2025 12:29

01.08.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 679
 67
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2025 14:51 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena bez DPH
29.07.2025 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka 2 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS