• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2025 08:50

Detail zákazky Z20254005

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2025 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2025 08:50

Základné údaje

Z20254005

OF-301747

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11146998

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31324797

DEKRA Slovensko s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická kontrola vozidla kategórie M3 - autobus

autobus, stk, technická kontrola

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK na vozidle kategórie M3- IVECO IVECO DAILY ROŠERO
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej  kontroly vozidiel kategórie M3 u 1 ks služobného motorového vozidla (t. j. AUTOBUS IVECO DAILY ROŠERO- P FIRST FLHXI, O. E. Č: 7197410) vrátane vystavenia osvedčenia a protokolu technickej kontroly.
Technická  kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická kontrola vozidla kategórie M3 vrátane vydania osvedčenia a protokolu o technickej kontrole ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín plnenia Iveco Rošero august- september 2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia- Bratislava.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 30.09.2025 s termínom plnenia august až september prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadovanej služby.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.08.2025 08:00 — 30.09.2025 08:00

1,00 ks

74,34

60,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2025 11:34

04.08.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2025 19:16 - Vstupná ponuka 71,34 € Cena s DPH
03.08.2025 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka 71,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS