• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2025 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2025 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2025 14:35

Detail zákazky Z20253958

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2025 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2025 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2025 14:35

Základné údaje

Z20253958

OF-301686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11137791

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18

Náhradné diely, autobus ,Sor

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34121200-3 - Kĺbové autobusy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
17643 - ZIAROVKA 24V/21W ks 70
21/5W - ZIAROVKA 24V 21/5W ZOSILNENE VLAKNO ks 80
22931050040 - KRUZOK POISTNY 40X1,75 PRE DIERY ks 20
24V/H7 - ZIAROVKA 24V/H7 HEAVY DUTY ZOSILNENE VLA ks 80
4460912000 - VENTIL 3/2 24V WABCO ks 10
5000819616 - ROZVODKA OSTREKOVACA ks 10
55718817089 - ZASUVKA ZAPALOVACA PANELOVA ks 10
81.70072 - SPOJKA KOMP.KLIM.ZAXEL TM31HD PC8 152MM ks 5
99008805037 - SVETLO SKUPINOVE ZADNE HMLOVE TYP 2NE008 ks 10
990132801141 - POHON MOTOROVY 24V DC S POZICIOMETROM ks 2
990501322530 - SNIMAC TEPLOTY RETARDERA 0501322530 ks 5
991023230 - ELEKTRONIKA KLAPKY - SEKO 30 ks 1
9912014130 - RADIATOR TOPNY WEBAS.SILENCIO 2 24V 1201 ks 10
9915009000000136 - Tlačítko ovladnia 1 dverí ks 10
994897224 - SNIMAC TEPLOTY U FILTRA PALIVA IVECO E3 ks 10
K55-L7505 - TERMOSTAT KLIMATIZACIE RANCO ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

14.08.2025 13:30

1,00 celok

5 150,00

5 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.07.2025 11:07

31.07.2025 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2025 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.07.2025 07:57 - Vstupná ponuka 5 150,00 € Cena bez DPH
31.07.2025 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 4 279,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS