00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Notebook
notebook
Tovar, Služba
|
1. Notebook
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| plnenie výskumných úloh |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Notebook | ks | 1 | ||
| Displej - uhlopriečka | " | 13,6 | ||
| Procesor - počet jadier | počet | 8 | ||
| Operačná pamäť - veľkosť | GB RAM | 8 | ||
| SSD disk - veľkosť | GB | 512 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Operačný system | MacOS |
| Displej - typ panela | Liquid Retina displej s LED podsvietením a technológiou IPS |
| Displej - rozlíšenie | natívne rozlíšenie min. 2560 × 1664 pri 224 pixeloch na palec s podporou miliardy farieb, jasom min. 500 nitov, širokým farebným rozsahom True Tone |
| Procesor - typ | M2, 8-jadrové CPU, 10-jadrové GPU, 16-jadrový Neural Engine |
| Pevný disk - typ | SSD |
| Grafická karta | M2 |
| Požadované vlastnosti | min. polohovacie zariadenie, podsvietená klávesnica, jazyk klávesnice: SK, čítačka odtlačku prstov |
| Bezdrôtová komunikácia | 802.11ax Wi-Fi + Bluetooth 5.0 |
| USB | min. 2 porty Thunderbolt / USB 4 s podporou pre: Nabíjanie / DisplayPort / Thunderbolt 3 (až 40 Gb/s) / USB 4 (až 40 Gb/s) / USB 3.1 Gen 2 (až 10 Gb/s) |
| ďalšie požadované konektory | napájací port MagSafe 3, 3,5mm slúchadlový konektor |
| Batéria | vstavaná, min. 52,6Wh lítium-polymérová batéria |
| Napájanie | 35W dvojportový USB-C napájací adaptér + USB-C / MagSafe 3 kábel |
| Materiál | hliník |
| Názov |
| 1. Dodávaný tovar/zariadenie musí spĺňať všetky požadované minimálne kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 2. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy, je aj: doprava a doručenie na miesto dodania-plnenia, dodanie dokumentácie dodaného tovaru; |
| 3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ. |
| 4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb. |
| 5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru. |
| 5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA. |
| 6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy v bode 2. zmluvných podmienok. |
| 7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií. |
| 8. Po odovzdaní predmetu zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky. |
| 9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar..... |
| .....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky. |
| 10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy). Dodávateľ je zároveň povinný uviesť na faktúre odkaz na zastrešujúci projekt POO: „Early stage granty – UVLF“, kód projektu: 09I03-03-V05-00017 |
| 12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy). |
| 13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov, ak dodávateľ neuvedie dlhšiu. Záruka zahŕňa všetky náklady, spojené so záručným servisom podľa podmienok výrobcu, opráv vád tovaru, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na začatie riešenia reklamácie je do 3 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
| 14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 17. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z., a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. |
| 17a. Nedodržania uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od nej. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti , projekt POO "Early stage granty - UVLF, kód projektu: 09I03-03-V05-00017, Kód Zmluvy 09I03-03-V05-00017/2024/VA. |
| 19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
04.08.2025 08:00 — 31.10.2025 14:00
1,00 ks
923,00
750,34
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2025 10:16
31.07.2025 12:00
31.07.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.07.2025 12:29 - Vstupná ponuka | 920,00 | € | Cena s DPH |
| 28.07.2025 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 920,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: