• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2025 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2025 11:20

Detail zákazky Z20253939

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2025 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2025 11:20

Základné údaje

Z20253939

OF-301690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11141864

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

56536411

Evosolutions PLUS s.r.o.

Galvaniho 15/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky balík MS Office 2024 Standard

Kancelársky balík MS Office 2024 Standard

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky balík MS Office 2024 Standard
Funkcia
Multilicencia Kancelársky balík MS Office 2024 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky balík MS Office 2024 Standard KS 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia 1 inštalačný kľúč pre 10 aktivovaní
Licencia pre Operačný systém Microsoft Windows 11
Licencia Originálna trvalá licencia z oficiálnej distribúcie, alebo sekundárna trvalá licencia s dokumentáciou o pôvode v súlade s európskym právom
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote
Doba na aktiváciu produktu Po dodaní licenčných kľúčov min. 150 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží anonymizovaný doklad o nadobudnutí licencie do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Na faktúre musí byť cena tovaru za kus bez DPH, s DPH a výsledná suma a číslo zmluvy EKS
Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doručenia faktúry

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ predloží anonymizovaný doklad o nadobudnutí licencie do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Navrhnutá hodnota Názov produktu, verzia, edícia, part number, množstvo; zmluva o prvom uvedení na trh; dôkaz o komerčnom alebo štátnom použití; história licencií a zmluvy; údaje o Software Assurance a obnoveniach; prvý nadobúdateľ – názov a sídlo; celý reťazec vlastníkov vrátane výkupcu; zmluvy, názvy, množstvá, part number; vyhlásenie o absencii práv tretích strán; vyhlásenie o odinštalovaní a nepoužívaní; názov a dátum platnosti užívacích podmienok (EULA).

Požiadavka „dokumentácia o pôvode v súlade s európskym právom“ bez konkretizácie vytvára právnu neistotu a riziko neobjektívneho vyhodnocovania ponúk. V záujme zachovania rovnakého zaobchádzania s uchádzačmi, transparentnosti a overiteľnosti pôvodu sekundárnych licencií navrhujeme, aby obstarávateľ explicitne definoval požadované dokumenty, ktoré zabezpečujú súlad s rozsudkom Súdneho dvora EÚ C-128/11 (UsedSoft vs. Oracle), ako aj s ďalšími zásadami práva EÚ a zákona o verejnom obstarávaní. Žiadame verejného obstarávateľa o spresnenie a doplnenie požiadavky na „dokumentáciu o pôvode v súlade s európskym právom“ v prípade dodania sekundárnych (použitých) licencií. Súčasná formulácia nie je dostatočne konkrétna a nešpecifikuje, aké doklady sa budú akceptovať ako dôkaz o splnení tejto podmienky, čo môže viesť k rozdielnemu výkladu, subjektívnemu posudzovaniu a obmedzeniu hospodárskej súťaže. Navrhujeme, aby verejný obstarávateľ explicitne definoval požiadavky na dokumentáciu nasledovne:

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 1467/27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

08.08.2025 10:00 — 18.08.2025 10:00

1,00 cena za kompletnú dodávku

6 350,00

5 162,60

Dodávateľ predloží anonymizovaný doklad o nadobudnutí licencie do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2025 09:15

01.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2025 14:19 - Vstupná ponuka 6 346,80 € Cena s DPH
31.07.2025 23:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 289,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS