• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2025 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2025 09:50

Detail zákazky Z20253914

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2025 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2025 09:50

Základné údaje

Z20253914

OF-301674

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11146972

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera

kancelársky papier, plotrová rola, výkres

  • 30199720-3 - Listový papier
  • 30199120-7 - Samokopírovací papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papier A4 – typ 1
Funkcia
Papier kopírovací biely na farebnú digitálnu tlač do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích strojov, formát A4, min. 200g/m2, balenie min. 250ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 5
 2. Papier A4 – typ 2
Funkcia
Papier kopírovací biely na farebnú digitálnu tlač do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích strojov, formát A4, min. 160g/m2, balenie min 250ks/bal
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 5
 3. Papier A4 – typ 3
Funkcia
Papier kopírovací A4 biely pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 4 g/m2, hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, minimálna belosť CIE (ISO 11475, príp. ekvivalent) 152 ± 2, minimálna opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) 91%, balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 4000
 4. Papier A4 – typ 4
Funkcia
Papier kopírovací A4 farebný, papier intenzívny, rôzne farby,neónové, min. 80g/m², balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 8
 5. Papier A4 – typ 5
Funkcia
Papier kopírovací biely pre farebnú, digitálnu a laserovú tlač, formát A4, min. 100g/m2, balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 8
 6. Papier A4 – typ 6
Funkcia
Papier kopírovací formátu A4 s vysokou belosťou CIE 166 (príp. ekvivalent), opacita min. 90%, plošná hmotnosť min. 80g/m2 na všestranné použitie, kvalita papiera A balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 13
 7. Papier A3
Funkcia
Papier kopírovací formát A3 biely, pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť 80 ± 4 g/m2 (ISO 536, príp. ekvivalent), hrúbka 104 ± 4 mikróny (ISO 534, príp. ekvivalent), minimálna belosť CIE 152 ± 2 (ISO 11475, príp. ekvivalent) , minimálna opacita 91% (ISO 2471, príp. ekvivalent), balenie min. 500ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 125
 8. Výkres A4
Funkcia
Výkres biely formát A4, gramáž min. 180g/m2, balenie min. 10ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 20
 9. Výkres A3
Funkcia
Výkres biely formát A3, gramáž min. 180g/m2, balenie min. 10ks/bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 20
 10. Plotrová rola - typ 1
Funkcia
Plotrová rola, šírka 914mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 8
 11. Plotrová rola - typ 2
Funkcia
Plotrová rola, šírka 297mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 38
 12. Plotrová rola - typ 3
Funkcia
Plotrová rola, šírka 610mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 8
 13. Plotrová rola - typ 4
Funkcia
Plotrová rola, šírka 420mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo bal 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vykládka a vynesenie do určenej miestnosti plnenia. Dovoz v rámci mesta Bratislavy na maximálne 13 odberných miest verejného obstarávateľa. (1. Blagoevova 9, Bratislava – kancelárie, 2. Biela 6, Bratislava – kancelárie, 3. Bottova 7, Bratislava – kancelárie, 4. Budatínska 59/A, Bratislava – Centrum pre deti a rodiny Repuls,
5. Agátova 1, Bratislava – Ubytovňa Fortuna, 6. Kopčianska 90, Bratislava - Ubytovňa Kopčany, 7. Lazaretská 12 Bratislava – kancelárie, 8. Markova 1, Bratislava – kancelárie, 9. Primaciálne nám. 1, Bratislava - objekt Nová radnica – kancelárie, 10. Rudnayovo nám. 4, Bratislava – kancelárie, 11. Záporožská 5, Bratislava – kancelárie, 12. Mestská polícia, Gunduličova 10, Bratislava, 13. Mestský útulok Hradská - Hradská ulica 2D, 821 07 Bratislava.
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, pričom uchádzač zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak dodávaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy, právnymi predpismi a technickými normami.
Rámcová dohoda (ďalej len "dohoda") sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov
Množstvá uvedené v technických vlastnostiach tovarov sú predpokladané a nie sú záväzné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri dodržaní uchádzačom ponúkaných jednotkových cien.
Plnenie dohody bude na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Minimálne objednávané množstvo tovaru bude v hodnote 70 eur.
Dodanie tovaru do maximálne 5 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky, ak sa nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Požaduje sa dodanie tovaru s dokumentáciou: záručný list a preberací protokol.
Požiadavka na preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa. Neakceptuje sa doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní. Takto doručený tovar inak nebude verejným obstarávateľom prevzatý.
Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list/preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
Požaduje sa po uzavretí zmluvy, maximálne však do 7 kalendárnych dní o predloženie platného certifikátu FSC (prípadne iný ekvivalent), ktorým sa preukáže, že drevo použité na výrobu dodávaného papiera pochádza zo zodpovedne obhospodarovaného lesa/lesov.
Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom
Zmluvné strany sa dohodli a Kupujúci súhlasí, aby Predávajúci v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov účtoval kúpnu cenu resp. iný nárok podľa tejto dohody elektronickou faktúrou a Predávajúci bude vystavovať a zasielať Kupujúcemu elektronickú faktúru na zaplatenie kúpnej ceny alebo iných nárokov podľa tejto dohody. Zmluvné strany sa dohodli a berú na vedomie, že elektronická faktúra je plnohodnotnou náhradou faktúry v papierovej forme a riadnym daňovým dokladom.
elektronickú faktúru podpísať zaručeným elektronickým podpisom podľa osobitného predpisu. V prípade zasielania elektronickej faktúry Predávajúci nebude zasielať Kupujúcemu v papierovej podobe ani prílohy, ktoré sú súčasťou elektronickej faktúry. Predávajúci bude doručovať Kupujúcemu elektronickú faktúru formou elektronickej pošty, a to na určenú e-mailovú adresu: efaktura@bratislava.sk, resp. inú e-mailovú adresu neskôr písomne oznámenú Predávajúcemu najmenej 5 (slovom päť) pracovných dni pred účinnosťou tejto zmeny, ako dokument  PDF (s príponou *.pdf).
Kupujúci vyhlasuje, že má prístup k určenej e-mailovej adrese a že si je vedomý skutočnosti, že údaje sprístupnené mu v elektronickej faktúre doručenej mu na určenú e-mailovú adresu sú dôverné informácie, ktoré je každá zmluvná strana povinná utajovať, okrem prípadov, v ktorých je ich sprístupnenie tretej osobe vyžadované platnými právnymi predpismi.
Elektronická faktúra sa považuje za doručenú najneskôr v prvý pracovný deň nasledujúci po dni jej preukázateľného odoslania Kupujúcemu prostredníctvom elektronickej pošty na určenú e-mailovú adresu, pričom splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní od jej doručenia.
Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že si je vedomý, že sa na konanie v tomto verejnom obstarávaní vzťahuje etický kódex záujemcu/uchádzača vydaný UVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celkom

25 000,00

25 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2025 12:41

04.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 10
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2025 13:26 - Vstupná ponuka 24 969,00 € Cena s DPH
25.07.2025 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 24 969,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS