00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
kancelársky papier, plotrová rola, výkres
Tovar, Služba
|
1. Papier A4 – typ 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací biely na farebnú digitálnu tlač do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích strojov, formát A4, min. 200g/m2, balenie min. 250ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 5 |
|
2. Papier A4 – typ 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací biely na farebnú digitálnu tlač do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích strojov, formát A4, min. 160g/m2, balenie min 250ks/bal |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 5 |
|
3. Papier A4 – typ 3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací A4 biely pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť (ISO 536, prípadne ekvivalent) 80 ± 4 g/m2, hrúbka (ISO 534, príp. ekvivalent) 104 ± 4 mikróny, minimálna belosť CIE (ISO 11475, príp. ekvivalent) 152 ± 2, minimálna opacita (ISO 2471, príp. ekvivalent) 91%, balenie min. 500ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 4000 |
|
4. Papier A4 – typ 4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací A4 farebný, papier intenzívny, rôzne farby,neónové, min. 80g/m², balenie min. 500ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 8 |
|
5. Papier A4 – typ 5
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací biely pre farebnú, digitálnu a laserovú tlač, formát A4, min. 100g/m2, balenie min. 500ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 8 |
|
6. Papier A4 – typ 6
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací formátu A4 s vysokou belosťou CIE 166 (príp. ekvivalent), opacita min. 90%, plošná hmotnosť min. 80g/m2 na všestranné použitie, kvalita papiera A balenie min. 500ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 13 |
|
7. Papier A3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Papier kopírovací formát A3 biely, pre obojstranné kopírovanie a tlač vo vysokorýchlostných tlačiarňach a kopírovacích strojoch, kvalita papiera B, plošná hmotnosť 80 ± 4 g/m2 (ISO 536, príp. ekvivalent), hrúbka 104 ± 4 mikróny (ISO 534, príp. ekvivalent), minimálna belosť CIE 152 ± 2 (ISO 11475, príp. ekvivalent) , minimálna opacita 91% (ISO 2471, príp. ekvivalent), balenie min. 500ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 125 |
|
8. Výkres A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Výkres biely formát A4, gramáž min. 180g/m2, balenie min. 10ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 20 |
|
9. Výkres A3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Výkres biely formát A3, gramáž min. 180g/m2, balenie min. 10ks/bal. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 20 |
|
10. Plotrová rola - typ 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plotrová rola, šírka 914mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 8 |
|
11. Plotrová rola - typ 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plotrová rola, šírka 297mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 38 |
|
12. Plotrová rola - typ 3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plotrová rola, šírka 610mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 8 |
|
13. Plotrová rola - typ 4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plotrová rola, šírka 420mm, dĺžka 50m, priemer dutinky 50mm, gramáž min. 80g/m2, farba biela |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo | bal | 13 |
| Názov |
| V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vykládka a vynesenie do určenej miestnosti plnenia. Dovoz v rámci mesta Bratislavy na maximálne 13 odberných miest verejného obstarávateľa. (1. Blagoevova 9, Bratislava – kancelárie, 2. Biela 6, Bratislava – kancelárie, 3. Bottova 7, Bratislava – kancelárie, 4. Budatínska 59/A, Bratislava – Centrum pre deti a rodiny Repuls, |
| 5. Agátova 1, Bratislava – Ubytovňa Fortuna, 6. Kopčianska 90, Bratislava - Ubytovňa Kopčany, 7. Lazaretská 12 Bratislava – kancelárie, 8. Markova 1, Bratislava – kancelárie, 9. Primaciálne nám. 1, Bratislava - objekt Nová radnica – kancelárie, 10. Rudnayovo nám. 4, Bratislava – kancelárie, 11. Záporožská 5, Bratislava – kancelárie, 12. Mestská polícia, Gunduličova 10, Bratislava, 13. Mestský útulok Hradská - Hradská ulica 2D, 821 07 Bratislava. |
| Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, pričom uchádzač zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania. |
| Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak dodávaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy, právnymi predpismi a technickými normami. |
| Rámcová dohoda (ďalej len "dohoda") sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov |
| Množstvá uvedené v technických vlastnostiach tovarov sú predpokladané a nie sú záväzné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri dodržaní uchádzačom ponúkaných jednotkových cien. |
| Plnenie dohody bude na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
| Minimálne objednávané množstvo tovaru bude v hodnote 70 eur. |
| Dodanie tovaru do maximálne 5 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky, ak sa nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
| Požaduje sa dodanie tovaru s dokumentáciou: záručný list a preberací protokol. |
| Požiadavka na preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa. Neakceptuje sa doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní. Takto doručený tovar inak nebude verejným obstarávateľom prevzatý. |
| Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list/preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
| Požaduje sa po uzavretí zmluvy, maximálne však do 7 kalendárnych dní o predloženie platného certifikátu FSC (prípadne iný ekvivalent), ktorým sa preukáže, že drevo použité na výrobu dodávaného papiera pochádza zo zodpovedne obhospodarovaného lesa/lesov. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom |
| Zmluvné strany sa dohodli a Kupujúci súhlasí, aby Predávajúci v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov účtoval kúpnu cenu resp. iný nárok podľa tejto dohody elektronickou faktúrou a Predávajúci bude vystavovať a zasielať Kupujúcemu elektronickú faktúru na zaplatenie kúpnej ceny alebo iných nárokov podľa tejto dohody. Zmluvné strany sa dohodli a berú na vedomie, že elektronická faktúra je plnohodnotnou náhradou faktúry v papierovej forme a riadnym daňovým dokladom. |
| elektronickú faktúru podpísať zaručeným elektronickým podpisom podľa osobitného predpisu. V prípade zasielania elektronickej faktúry Predávajúci nebude zasielať Kupujúcemu v papierovej podobe ani prílohy, ktoré sú súčasťou elektronickej faktúry. Predávajúci bude doručovať Kupujúcemu elektronickú faktúru formou elektronickej pošty, a to na určenú e-mailovú adresu: efaktura@bratislava.sk, resp. inú e-mailovú adresu neskôr písomne oznámenú Predávajúcemu najmenej 5 (slovom päť) pracovných dni pred účinnosťou tejto zmeny, ako dokument PDF (s príponou *.pdf). |
| Kupujúci vyhlasuje, že má prístup k určenej e-mailovej adrese a že si je vedomý skutočnosti, že údaje sprístupnené mu v elektronickej faktúre doručenej mu na určenú e-mailovú adresu sú dôverné informácie, ktoré je každá zmluvná strana povinná utajovať, okrem prípadov, v ktorých je ich sprístupnenie tretej osobe vyžadované platnými právnymi predpismi. |
| Elektronická faktúra sa považuje za doručenú najneskôr v prvý pracovný deň nasledujúci po dni jej preukázateľného odoslania Kupujúcemu prostredníctvom elektronickej pošty na určenú e-mailovú adresu, pričom splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
| Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že si je vedomý, že sa na konanie v tomto verejnom obstarávaní vzťahuje etický kódex záujemcu/uchádzača vydaný UVO. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celkom
25 000,00
25 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2025 12:41
04.08.2025 09:00
04.08.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.07.2025 13:26 - Vstupná ponuka | 24 969,00 | € | Cena s DPH |
| 25.07.2025 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 969,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: