• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 10:50

Detail zákazky Z20253869

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2025 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 10:50

Základné údaje

Z20253869

OF-301609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11169548

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

diagnostika, servis, oprava, údržba strojov

  • 50300000-8 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa osobných počítačov, kancelárskeho vybavenia, telekomunikačného a audiovizuálneho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA e-studio307
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA e-studio307
rozsah úkonov diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
 2. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA studio 16
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia stroj kopírovací multifunkčný TOSHIBA studio 16
rozsah úkonov diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
 3. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA s príslušenstvom E studio 167
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia TOSHIBA s príslušenstvom E studio 167
rozsah úkonov diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
 4. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - KYOCERA TASKALFA
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia KYOCERA TASKALFA
rozsah úkonov diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
 5. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - TOSHIBA E studio 2802AM
Funkcia
Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kopírovacích zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ a model kopírovacieho zariadenia TOSHIBA E studio 2802AM
rozsah úkonov diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, výmena opotrebovaných súčiastok a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
rozsah opráv podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
komplexná starostlivosť o zariadenie áno
zápis o technickom stave zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia: Železničná 3, Trenčín 911 01
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ zašle 3x podpísanú faktúru objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
V prípade, ak Dodávateľ nedodá tovar včas podľa podmienok tejto zmluvy, je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a včas nedodaného tovaru, a to za každý, aj začatý, deň omeškania.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodanie v čase od 07,00 hod. do 14,00 hod.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.08.2025 11:00 — 15.12.2025 12:00

1,00 1,0000

3 000,00

44,28

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobnú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2025 12:42

11.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2025 10:27 - Vstupná ponuka 2 998,74 € Cena s DPH
05.08.2025 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 2 998,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS