• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.07.2025 10:33

Detail zákazky Z20253858

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    28.07.2025 10:33

Základné údaje

Z20253858

OF-301387

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biochemické testy

biochemické činidlá, materiál

  • 33696300-8 - Chemické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biochemické testy
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Komponenty budú použité vo výskume, pričom ich špecifikácia vyplýva z dlhoročnej kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Enterotest 24 N, obsahuje 40 testov v balení, Test bez činidiel bal 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.-4. Erba Lachema
Súprava ENTEROtest 24 N je určená na rutinnú identifikáciu významných druhov črevných baktérií z čeľade Enterobacteriaceae, vibrií a aeromonád bez použitia činidiel. Súprava obsahuje 40 identifikačných stripov. Každý strip obsahuje dvadsaťštyri biochemických testov na identifikáciu jedného kmeňa. Stripy sú umiestnené na mikrotitračnej doštičke, vždy 4 stripy na jednej doske.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje reagencie s čo možno najdlhšou exspiráciou.
2. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený, nie alternatívny, nie repasovaný a súčasne certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii a vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru / predmetu plnenia zákazky dodané pri dodaní skontrolovať a v prípade tovaru / predmetu plnenia zákazky rozdielnej technickej špecifikácie ako bola Objednávateľom zadaná, použitého tovaru / predmetu plnenia zákazky, nie nového tovaru / ...(3.1)
3.1 ... predmetu plnenia zákazky, v neoriginálnom balení alebo nekompletnej zásielky / predmetu plnenia zákazky, a alebo tovaru, ktorý je alternatívny, alebo je repasovaný a alebo tovaru, ktorý nie je certifikovaný ani nie je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii, nie je vyhovujúci platným medzinárodným normám, ani normám STN ani všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ, taký tovar / predmet plnenia zákazky neprevziať.
4. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
5. Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej objednávkyadávanej e-mailom.
6. Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb.
7. Platba za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa bude uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi.
8. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena dopravy bude zohľadnená už v cenách jednotlivých komodít (cena dopravy nebude fakturovaná).
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesúladu predmetu zákazky s dodaným tovarom resp. poškodenia si vyhradzuje právo neprevziať dodávku.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s dobou použiteľnosti minimálne 80% výrobcom stanovenej doby exspirácie od dodania na miesto plnenia (resp. expirácia bude reflektovať na požiadavku u komodít, kde je zadefinovaná)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2025 08:00 — 15.08.2025 12:00

3,00 ks

376,04

358,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2025 14:05

28.07.2025 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2025 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 266
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS