Z20253858
OF-301387
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Biochemické testy
biochemické činidlá, materiál
Tovar, Služba
|
1. Biochemické testy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Komponenty budú použité vo výskume, pričom ich špecifikácia vyplýva z dlhoročnej kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 2. Enterotest 24 N, obsahuje 40 testov v balení, Test bez činidiel | bal | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.-4. Erba Lachema | |
| Súprava ENTEROtest 24 N je určená na rutinnú identifikáciu významných druhov črevných baktérií z čeľade Enterobacteriaceae, vibrií a aeromonád bez použitia činidiel. Súprava obsahuje 40 identifikačných stripov. Každý strip obsahuje dvadsaťštyri biochemických testov na identifikáciu jedného kmeňa. Stripy sú umiestnené na mikrotitračnej doštičke, vždy 4 stripy na jednej doske. |
| Názov |
| 1. Objednávateľ požaduje reagencie s čo možno najdlhšou exspiráciou. |
| 2. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| 3. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený, nie alternatívny, nie repasovaný a súčasne certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii a vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru / predmetu plnenia zákazky dodané pri dodaní skontrolovať a v prípade tovaru / predmetu plnenia zákazky rozdielnej technickej špecifikácie ako bola Objednávateľom zadaná, použitého tovaru / predmetu plnenia zákazky, nie nového tovaru / ...(3.1) |
| 3.1 ... predmetu plnenia zákazky, v neoriginálnom balení alebo nekompletnej zásielky / predmetu plnenia zákazky, a alebo tovaru, ktorý je alternatívny, alebo je repasovaný a alebo tovaru, ktorý nie je certifikovaný ani nie je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii, nie je vyhovujúci platným medzinárodným normám, ani normám STN ani všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ, taký tovar / predmet plnenia zákazky neprevziať. |
| 4. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 5. Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia platnosti zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe priebežnej objednávkyadávanej e-mailom. |
| 6. Množstvo predmetu zmluvy je predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby objednávateľa a môže byť objednávateľom počas platnosti zmluvy upravované podľa jeho aktuálnych potrieb bez nároku na dodanie celkového predpokladaného množstva plynov a súvisiacich služieb. |
| 7. Platba za plnenie predmetu kúpnej zmluvy sa bude uskutočňovať po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi. |
| 8. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Cena dopravy bude zohľadnená už v cenách jednotlivých komodít (cena dopravy nebude fakturovaná). |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesúladu predmetu zákazky s dodaným tovarom resp. poškodenia si vyhradzuje právo neprevziať dodávku. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s dobou použiteľnosti minimálne 80% výrobcom stanovenej doby exspirácie od dodania na miesto plnenia (resp. expirácia bude reflektovať na požiadavku u komodít, kde je zadefinovaná) |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2025 08:00 — 15.08.2025 12:00
3,00 ks
376,04
358,13
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2025 14:05
28.07.2025 10:30
28.07.2025 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: