• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2025 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 08:35

Detail zákazky Z20253844

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2025 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 08:35

Základné údaje

Z20253844

OF-301485

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11120971

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz vodičov ADR

kurz, ADR, vodič ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Funkcia
Základné ADR školenie pre vodičov rozšírené o triedu 1 (výbušné látky a predmety)
Základné ADR školenie pre vodičov rozšírené o cisterny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné ADR školenie pre vodičov rozšírené o cisterny osoba 1
Základné ADR školenie pre vodičov rozšírené o triedu 1 (výbušné látky a predmety) osoba 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto konania kurzu územie SR do 28.11.2025.
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli vystavené do 7 dní po skončení kurzu a aby boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2025.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že prihlásenie účastníka do predmetného kurzu je právom, nie však povinnosťou Objednávateľa.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí a zapožičia potrebný školiaci materiál, poskytne priestory a všetky potrebné pomôcky a potreby na vykonanie kurzu. Dodávateľ zabezpečí úhradu správneho poplatku – kolku (ak je potrebný) a aj prípadný poplatok za vydanie osvedčenia (preukazu alebo inej formy dokladu) o získaní oprávnenia bezpečnostného poradcu ADR. Dodávateľ zabezpečí záverečnú skúšku (ak je potrebná) a vydanie certifikátu (potvrdenia, prípadne iného preukazu) o absolvovaní kurzu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2025 11:21 — 30.10.2025 11:22

1,00 Celý predmet zákazky

3 910,00

3 177,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2025 11:22

26.07.2025 12:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 11:53 - Vstupná ponuka 3 910,00 € Cena s DPH
23.07.2025 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 910,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS