• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2025 11:25

Detail zákazky Z20253816

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2025 11:25

Základné údaje

Z20253816

OF-301365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11131927

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové utierky

papierové utierky, jednorazové utierky, rolované utierky, perforované, skladané

  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky tissue, rolované, 19 cm x 100 m, priemer 19 cm
Funkcia
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, čistenie a utieranie povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy, bufety, prevádzky kaderníctva a kozmetiky a pod. Utierky musia dobre absorbovať vlhkosť. Vhodné do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky tissue, rolované, 19 cm x 100 m, priemer 19 cm kus 570
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2-vrstvové vyžaduje sa
Vnútorné odvíjanie vyžaduje sa
Perforácia 22 cm
Materiál PAP - 100 % celulóza
Priemer 19 cm
Výška 19 cm
Dĺžka 10 000 cm
Objem 3,857000 m3
Hmotnosť 753 g/1 kus
Farba biela
Balenie 6 kusov/bal.
Vhodné do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním vyžaduje sa
Výborná absorpčná schopnosť vyžaduje sa
Pevné aj za mokra (mokrý materiál sa netrhá), jemné vyžaduje sa
Referenčný model Papierové utierky Wimex W60123 alebo ekvivalent
 2. Papierové utierky tissue, rolované, 20 cm x 150 m, priemer 18 cm
Funkcia
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, čistenie a utieranie povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy, bufety, prevádzky kaderníctva a kozmetiky a pod. Utierky musia dobre absorbovať vlhkosť. Vhodné do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky tissue, rolované, 20 cm x 150 m, priemer 18 cm kus 810
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2-vrstvové vyžaduje sa
Bez perforácie vyžaduje sa
Materiál PAP - 100 % celulóza
Priemer 18 cm
Výška 20 cm
Dĺžka 15 000 cm
Priemer dutinky 3,8 cm (+/- 0,1 cm)
Objem 5,400000 m3
Hmotnosť 1277,5 g/1 kus
Farba biela
Balenie 6 kusov/bal.
Vhodné do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom vyžaduje sa
Výborná absorpčná schopnosť vyžaduje sa
Pevné aj za mokra (mokrý materiál sa netrhá), jemné vyžaduje sa
Referenčný model Papierové utierky Wimex W60102 alebo ekvivalent
 3. Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag, 25 x 20 cm
Funkcia
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, čistenie a utieranie povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy, bufety, prevádzky kaderníctva a kozmetiky a pod. Utierky musia dobre absorbovať vlhkosť. Vhodné do zásobníka na skladané papierové utierky ARIOSO® PURE READY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag, 25 x 20 cm balík 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2-vrstvové vyžaduje sa
Skladané ZZ vyžaduje sa
Materiál PAP - 100 % celulóza
Dĺžka 25 cm
Šírka 20 cm
Výška 0,02 cm
Hmotnosť 1,89 g/1 kus
Farba biela
Balenie kartón
Obsah kartónu balíky
Obsah 1 balíka minimálne 150 kusov ZZ utierok
Vhodné do zásobníka na skladané papierové utierky ARIOSO® PURE READY vyžaduje sa
Výborná absorpčná schopnosť vyžaduje sa
Pevné aj za mokra (mokrý materiál sa netrhá), jemné vyžaduje sa
Celkové množstvo ZZ utierok 15 000 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky  s uvedením mernej jednotky,  jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH za mernú jednotku, s DPH za mernú jednotku) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Objednávateľ požaduje do 4  pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy  bezplatnú vzorku (1 rolku, resp. balík) predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky alebo skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Ak tovar bude dodaný v iných baleniach, je potrebné dodané množstvo prepočítať tak, aby bolo v súlade s požiadavkou.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo.
Požaduje sa dodanie tovaru:
- do 5 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry  je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti (v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov) alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na mieste požadovaného dodania, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie, doručenie vzoriek a DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Osobitných požiadavkach na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

4 733,66

3 848,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2025 15:00

30.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 298
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 11:17 - Vstupná ponuka 4 733,66 € Cena s DPH
29.07.2025 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 4 726,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS