• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 09:25

Detail zákazky Z20253813

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 09:25

Základné údaje

Z20253813

OF-301522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11126328

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) Safetica DLP

Predĺženie podpory aktualizácie (support od výrobcu) Safetica DLP

  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 72310000-1 - Spracovanie údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory aktualizácie (support od výrobcu) Safetica PRO s aktualizáciou na 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Safetica PRO počet 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opis: Obstarávateľ prevádzkuje DLP riešenie pre ochranu pred únikom citlivých informácií. Riešenie ochrany pred únikom informácií, ktoré identifikuje nebezpečné alebo nevhodné zdieľanie, prenos alebo používanie citlivých údajov a pomáha im predchádzať.
Požadujeme zachovanie prevádzkovanej technológie, ktorá zohľadňuje: • Ochranu Citlivých Údajov, cieľom pokročilých nástrojov na detekciu a prevenciu úniku údajov znižuje riziko ich neoprávneného prístupu a zneužitia.  • Súlad s Legislatívou, potreba dodržiavať legislatívne požiadavky týkajúce sa ochrany údajov a zabezpečiť súlad s týmito predpismi tým, že poskytuje nástroje na monitorovanie a kontrolu prístupu k citlivým údajom.
• Prevencia Únikov Údajov, riešenie umožňuje detekciu a zastavenie potenciálnych únikov údajov v reálnom čase, či už ide o neúmyselný únik prostredníctvom e-mailu alebo úmyselné kopírovanie dát na externé úložisko. Umožňuje sledovanie a analýzu pohybu dát v rámci organizácie, čo pomáha identifikovať a riešiť slabé miesta v bezpečnosti
• Zvýšenie Povedomia o Bezpečnosti, poskytuje nástroje na vzdelávanie a tréning zamestnancov o dôležitosti ochrany údajov a bezpečnostných postupoch. • Efektívne Spravovanie Pravidiel a Politík, nástroj na centralizovanú správu umožňuje nastavenie a implementáciu bezpečnostných politík na úrovni celej organizácie. Umožňuje flexibilné prispôsobenie pravidiel podľa potrieb jednotlivých oddelení alebo typov údajov. • Detailné Reportovanie a Analýza, poskytuje detailné reporty a analýzy, ktoré pomáhajú manažmentu monitorovať bezpečnostné incidenty a efektívne reagovať na potenciálne hrozby.
Hlavné funkcionality DLP riešenia. Všeobecné požiadavky na DLP riešenie: • Integrácia s MS Active Directory, • Podpora pre MS SQL 2016 alebo novšia verzia MS SQL,• Podpora operačných systémov Windows 10 a vyššie• Podpora operačného systému macOS 12 a novšieho.• Podpora serverových operačných systémov Windows Server 2019 a vyššie.• Podpora terminálových prostredí,• Centrálna administrátorská konzola, multitenantná administrácia v súlade s organizačným členením subjektov na úrovni OU domény,
• Riadené používateľské práva do nastavení konzoly, k výsledným logom a administrácie riešenia, • Skrytý režim na koncovej stanici vrátane procesov a zložiek, a to vrátane lokálnych aj doménových administrátorov. • Ochrana proti zastaveniu systému - musí byť aktívna u bežného používateľa, lokálneho i doménového administrátora. • Ochrana proti zastaveniu procesov. V prípade vyšších používateľských práv dôjde k reštartu zastavených procesov či k použitiu iných spôsobov pre obnovu služby. • Ochrana proti odinštalovaniu riešenia bez potrebnej autorizácie.
• Ochrana proti editácii registrov, systémových komponentov či DLL knižníc. • Ochrana proti zmene nastavenia na koncovej stanici. • Nutná možnosť ochrany i u operačného systému v režime “safe mode”. • Funkcionality zachované i v offline móde, (ak koncová stanica nie je pripojená k firemnej sieti/ internetu). • Možnosť pracovať s historickými dátami. • Riešenie musí podporovať možnosť poskytnúť zálohovanie vlastných komponentov, prevažne všetkých záznamov a nastavení.
• Automatické generovanie emailových varovaní v prípade incidentov, možnosť zmeniť citlivosť a špecifikáciu incidentu. • Automatické generovanie emailových reportov s možnosťou úprav obsahu (množstvo informácií, množina uzlov, frekvencie odosielanie, príjemcovia). • Zasielanie logov do SIEM riešenia objednávateľa.
Hlavné funkcionality DLP riešenia -Dátový audit: • Detailné informácie o aplikáciách, ako čas spustenia a ich aktívnom využití. Aplikácie sú rozdelené do kategórií pre prehľadnú správu. • Detailné informácie o weboch, ako ich aktívne využitie, informáciách o URL, použitom protokole, hlavičky webu, a to bez ohľadu na použitý prehliadač. Weby sú rozdelené do kategórií pre prehľadnú správu.
• Detailné informácie o práci so súbormi, ako prehľad používateľov a aplikácií pracujúcich so súbormi, súborové operácie (otvorenie, premenovanie, kopírovanie, mazanie) a informácie o cestách (systémové, externé, webové, cloudové atď.). • Lokálne súborové operácie – kopírovanie, presúvanie, sťahovanie z webu, FTP, mazanie, vytvorenie, otvorenie, a to vrátanie zdrojovej a cieľovej identifikácie: cesta, typ zariadenia, jedinečný identifikátor, • Logovanie tlačových úloh a možnosť exportu reportov do XLS, PDF.
Hlavné funkcionality DLP riešenia -Zaznamenávanie komunikácie:                                                                                      • Podpora POP3, IMAP, MAPI / Exchange protokolov vrátanie SSL šifrovania. • Podpora desktopových emailových klientov (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird,…) – riešenie je schopné zaznamenávať emaily nezávisle od použitej aplikácie. • Podpora zaznamenávania súborov odoslaných cez web mailových klientov. • Podpora zaznamenávania súborov odoslaných cez IM komunikačné nástroje.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Aktivita koncových staníc: • Logovanie o stavoch zapnutie/vypnutie PC, • Logovanie o prihlásení/odhlásení používateľa, • Logovanie o uspaní/prebudení PC, • Logovanie o pripojení akýchkoľvek periférií, logovanie všetkých portov na PC.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Sieťová aktivita: • Monitorovanie množstva odoslaných/stiahnutých dát.
Hlavné funkcionality DLP riešenia -Ochrana dát - Všeobecná požiadavky:                                                                            • Ochrana nezávisle na použitom SW, protokole, vrátane šifrovaných spojení. • Riešenie podporuje zabezpečenie dát aj v prípade pokusu o porušenie ochrany, napr. Pomocou symbolických odkazov na zložku s dátami a pod.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Šifrovanie:                                                                                                                          • Šifrovanie celých diskov vrátane systémových. • Šifrovanie externých USB diskov. • Prehľadná správa šifrovaných diskov, USB diskov / kľúčov.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Správa zariadení • Reštrikcie pre USB mass storage zariadenia, pripojenie mobilných telefónov, pamäťové karty, Bluetooth prenosy súborov, optické disky či FireWire. • Možnosť vynútenia režimu Iba na čítanie u pripojených zariadení. • Zaznamenávanie všetkých pripojených zariadení vrátane monitorov, myší a klávesníc. • Schopnosť blokovať iba prenosy dát cez Bluetooth, ale povoliť pripojenie a voľné použitie ďalších Bluetooth zariadení (napr. slúchadiel).
• Klasifikované dáta je možné chrániť pred skopírovaním na chytré telefóny pripojené cez Multimedia Transfer Protocol, tieto zariadenia je možné ale inak neobmedzene používať s necitlivými dátami. • Reštrikcie pre USB zariadenia sú podporované na systéme macOS
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Správa aplikácií: • Monitoring využitia aplikácií naprieč organizáciou a možnosť riadiť, ktoré aplikácie je možné a ktoré nemožno spúšťať.• Monitoring navštevovania webových stránok naprieč organizáciou a možnosť riadiť, ktoré webové stránky je možné a ktoré nemožno navštevovať.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Ochrana údajov: • Definícia kategórií citlivých dát dovoľuje obmedzenie pohybu a práce s týmito dátami; určuje, ktoré médiá môžu byť použité pre prenos, ktoré siete môžu byť použité pre upload, na ktoré emailové adresy môžu byť dáta odoslané, ktoré aplikácie môžu s dátami pracovať. • Možnosť úplnej blokácie používateľských akcií, používateľského schválenia operácie, informatívne notifikácie používateľa či obyčajného zaznamenania používateľských akcií
• Možnosť aplikácie politík pre konkrétne aplikácie – definícia zdroja a cieľa (prístup na externé zariadenie, sieť, tlač, virtuálnu tlač) a správa používateľských operácií (použitie schránky, snímanie obrazovky). • Možnosť správy nepovolených cloudových úložísk. • Možnosť správy či blokácie presúvania súborov do Git repozitárov. • Funkcionalita „shadow copy“ umožňujúca administrátorovi prezeranie súborov, ktoré boli súčasťou bezpečnostných incidentov. Funkcia musí sprístupniť súbory, ktoré používateľ odoslal, aj tie, ktoré DLP riešenie zablokovalo.
• Možnosť nastavenia počtu výskytov citlivých údajov. Dynamické reštrikcie nad súbormi a aplikáciami, pokiaľ je detegovaný citlivý obsah. • Blokácia odoslania dát s citlivým obsahom mimo koncovú stanicu – správa bežných komunikačných kanálov: e-mail, web upload, externé zariadenie, IM komunikačné nástroje, synchronizácia s cloudovými aplikáciami
• Detekcia citlivých dát v dokumentoch na platformách Windows a macOS. • Možnosť definície citlivých dát pomocou preddefinovaných slovníkov a algoritmov. • Možnosť definície citlivých dát pomocou vlastných reťazcov či regulárnych výrazov. • Možnosť importu vlastných slovníkov a kľúčových slov. • Možnosť nastavenia počtu výskytov citlivých údajov. • Možnosť klasifikácie citlivých dát podľa kontextových podmienok, napr. pôvod alebo umiestnenie dát. • Možnosť klasifikácie kompatibilných typov súborov pomocou perzistentných súborových metadát.
• OCR vyhľadávanie citlivých dát v obrázkových formátoch a skenovaných PDF dokumentoch. • OCR funkcionalita dostupná aj keď sa počítače odpoja od firemnej siete alebo prepnú do offline režimu. • OCR podpora pre dvojjazyčné prostredie (napr. citlivé dokumenty v angličtine alebo v slovenčine). • Dynamické reštrikcie nad súbormi a aplikáciami pri detekcii citlivého obsahu. • Blokovanie odoslania dát s citlivým obsahom mimo koncovej stanice – správa bežných komunikačných kanálov: e-mail, web upload, externé zariadenia, IM komunikačné nástroje, synchronizácia s cloudovými aplikáciami.
• Detekcia dát obsahujúcich citlivý obsah, uložených na koncovej stanici alebo na zdieľanom sieťovom disku. Možnosť integrácie s klasifikáciou tretích strán uložených v metadátach súborov. • Reštrikcie pre USB zariadenia, pamäťové karty, Bluetooth zariadení, optické disky či FireWire. • Možnosť vynútenia režimu iba na čítanie u pripojených zariadení. • Zaznamenávanie všetkých pripojených vzdialení vrátane monitorov, myší a klávesníc. • Centrálna správa aplikácií, prehľad jednotlivých verzií aplikácii.
Hlavné funkcionality DLP riešenia - Integrácie s riešením tretích strán:• Integrácia a zobrazovanie záznamov a reportovanie údajov do riešenia Power BI. Podpora Power BI cez API.
Hlavné funkcionality DLP riešenia -Zaznamenávanie Office 365 cloudu: • Zaznamenávanie bežných používateľských akcií prevedených na Office 365 cloudu (OneDrive for Business, SharePoint Online) - základné súborové operácie ako sťahovanie a zdieľanie,• Zaznamenávanie Office 365 emailové komunikácie (Exchange Online) pre všetkých používateľov vrátane používateľov pracujúcich z Outlook Web App, osobných alebo mobilných zariadení.
• Možnosť automatického vytvorenia DLP politík pre Office 365 e-mailovú komunikáciu (Exchange Online) pre všetkých používateľov, vrátane používateľov pracujúcich z Outlook Web App, osobných alebo mobilných zariadení.
Hlavné funkcionality DLP riešenia -Dátová klasifikácia: • Možnosť integrácie s klasifikáciou tretích strán uložených v metadátach súborov – rozpoznanie takýchto dát a vynútenie nastaviteľných DLP politík. • Možnosť integrácie s Azure Information Protection klasifikáciou, vrátane šifrovanej podoby AIP dokumentov. • Používateľská klasifikácia a reklasifikácia Office dokumentov z používateľského rozhrania Windows Prieskumníka.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
2. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: Disponovanie certifikátom min. GOLD PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA).
3. Dodávateľ predloží na kontaktnú emailovú adresu platný certifikát v rozsahu uvedenom v bode 2. v lehote najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť Objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu na kontaktnú e-mailovú adresu. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
7. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 2. a 3. sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2025 00:01 — 31.07.2027 23:59

1,00 celok

171 892,50

139 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2025 10:55

29.07.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 719
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 11:07 - Vstupná ponuka 167 280,00 € Cena s DPH
23.07.2025 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 167 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS