• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 11:20

Detail zákazky Z20253812

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 11:20

Základné údaje

Z20253812

OF-301543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11126320

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie na podujatia

plastová, stolička, stohovatelná, stôl, sklápací, prezentačný, pult

  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stohovatelná plastová stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stohovatelná plastová stolička- kolekcia Trill alebo ekvivalent ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- s podrúčkami, určená na exteriérové i interiérové použitie
- farba šedá (grigio)
- matné prevedenie dizajnu
- materiál: vysoko kvalitný plast (pevný polypropylén)
- výstuž: uhlíkové vlákno
- vodeodolná
- protišmykové koncovky na nohách stoličky
zvýšená odolnosť voči UV žiareniu
 2. Stohovatelná barová plastová stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stohovatelná barová plastová stolička - kolekcia Trill alebo ekvivalent ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- v klasickej výške, určená na exteriérové i interiérové použitie
- bez podrúčok
- rozmery: š50-55 cm x v96 cm x d 50-53 cm
- výška sedu: 76 cm
- farba šedá (grigio)
- matné prevedenie dizajnu
- materiál: pevný polypropylén
- výstuž:  uhlíkové vlákno
- zvýšená odolnosť voči UV žiareniu
- vodeodolná
- protišmykové koncovky na nohách stoličky
 3. Stôl klasický sklápací
Funkcia
Stôl klasický sklápací (cateringový) vrátane napínacieho poťahu vhodný na výstavy, konferencie a iné prezentačné podujatia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl klasický sklápací (cateringový) - typ GALA FT-6A alebo ekvivalent ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- rozmery:  v 70-75 cm x d180 cm x š 70-75 cm
- materiál: tvrdený plast, oceľ
- farba: biela , nohy sivé
- nosnosť  až 100 kg
- protišmykové nohy
- držadlo na prenášanie
- doska stola uzamykateľná
- bezpečnostný zámok pred zložením
Príslušenstvo: napínací poťah (návlek) biely na rozmery stola
 4. Stôl barový prezentačný
Funkcia
Stôl barový prezentačný, vhodný na výstavy, konferencie a iné prezentačné podujatia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl barový prezentačný - Kolekcia Formulate TS-01A alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- s okrúhlou pracovnou doskou a textilným poťahom skladací
- rozmery: v100-105 cm x 60-65 cm priemer
- materiál: hliníkové rúrky priemer 30-35 mm, MDF stolová doska
- farba: biela
Príslušenstvo: obrus biely elastický na rozmery stola,  taška na prenášanie (prepravný vak)
 5. Pult na tlačové konferencie
Funkcia
Pult na tlačové konferencie bude slúžiť ako prezentačný promo stolík.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pult na tlačové konferencie - Typ Basic Curved Counter PK922-BEBE alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- rozmery: š900-910mm x v925-935mm x hĺbka 470-480 mm
- tvar: zakrivený (double-D dizajn)
- materiál: MDF vrchná doska a základňa, ohybný obal
- farba: svetlé drevo
Potlač podľa dodanej grafickej predlohy
 6. Konzolový stolík na propagačné materiály
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konzolový stolík na propagačné materiály - typ Blomus FERA alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- rozmery: v80-85cm x š85-90cm
- materiál: nerezová oceľ
- farba: biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  v pracovných dňoch , pondelok - piatok od 7.00 do 15.00 hod.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme tovar originálny, nový, doposiaľ nepoužitý , so zárukou, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou.
Záručná doba na tovar je min. 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou prípadne prospektom nacenených výrobkov. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Ponúknutý ekvivalentný výrobok dodávateľ predloží už vo vlastnom návrhu plnenia zákazky.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 60 dní od poskytnutia riadneho plnenia.
Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) ako prílohu (vo formáte PDF) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci projektu : Konzorcium-AgroForestry (08I01-20-V05-00001)
Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s Dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledky finančnej kontorly VA neumožňujú financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu.
V zmysle §18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, k zmene dohodnutej zmluvnej ceny môže dôjsť z dôvodu zmien daňových predpisov platných v Slovenskej republike (zmena výšky zákonnej sadzby DPH)  a to za predpokladu, že dodávateľ je registrovaný ako platca DPH v Slovenskej republike. V takomto prípade dodávateľ bude fakturovať zmluvnú kúpnu cenu  po zohľadnení platnej legislatívy v oblasti DPH v Slovenskej republike.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.08.2025 07:00 — 05.09.2025 15:00

1,00 súbor

4 433,65

3 604,59

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2025 13:48

29.07.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 164
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 16:00 - Vstupná ponuka 4 433,63 € Cena s DPH
28.07.2025 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka 4 432,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS