• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 13:05

Detail zákazky Z20253805

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 13:05

Základné údaje

Z20253805

OF-301551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11115057

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47354232

ALINEA s.r.o.

Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok

stôl poľný skladací, sedačka poľná skladacia, lôžko poľné skladacie

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl poľný (skladací)
Funkcia
Stôl poľný skladací na stolovanie v poľných podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl poľný (skladací) ks 103
Dĺžka stola cm 180
Hĺbka stola cm 74
Výška stola cm 74
Hrúbka obvodu (okraj) pracovnej dosky cm 4
Hrúbka panelu pracovnej dosky cm 2,5
Rozmer v zloženom stave cm 91,5x75,5x9
Nosnosť pracovnej dosky stola kg 100
Hmotnosť s obalom kg 15
Ø konštrukcie z oceľ. trubiek mm 25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia rámu vrátane nôh stola Oceľový rám s práškovým nástrekom (antikorózna úprava).
Konštrukcia pracovnej dosky stola 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry.
- Doska zo spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave a držaním zložených nožičiek stola.
- Zámok proti sklopeniu nôh.
Materiál pracovnej dosky Jednoducho čistiteľný, chemicky odolný, netoxický, vhodný pre priamy kontakt s potravinami.
Farebné vyhotovenie pracovnej dosky Tmavozelená (khaki)
Skladateľnosť stola sklápacie nohy a skladateľná pracovná doska stola
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
 2. Sedačka poľná (skladacia)
Funkcia
Sedačka poľná (skladacia) na sedenie 1 osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka poľná (skladacia) ks 346
Hĺbka sedačky cm 47
Šírka sedačky cm 45
Výška sedačky s operadlom cm 85 88
Výška sedu cm 47 50
Nosnosť sedačky kg 150
Ø oceľových trubiek nožičiek mm 22 25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1
Hmotnosť sedačky kg 4,7 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia sedacej a operadlovej časti 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry.
- Sedák a opierka odolné voči vode, UV žiareniu, netoxické, bez zápachu.
Konštrukcia rámu vrátane nôh sedačky Oceľový rám s práškovým nástrekom (antikorózna úprava).
Uzamykací systém Systém zabraňujúci samozloženiu stoličky.
Farebné vyhotovenie Tmavozelená (khaki), zladené so stolom poľným.
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
 3. Lôžko poľné (skladacie)
Funkcia
Lôžko poľné (skladacie)  slúži na odpočinok 1 osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lôžko poľné (skladacie) ks 523
Dĺžka lôžka cm 210 220
Šírka lôžka cm 80 90
Výška lôžka cm 50 60
Nosnosť lôžka kg 160
Hliníková konštrukcia nožičiek lôžka mm 25x25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek lôžka mm 2
Hmotnosť lôžka kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poťah lôžka Pevná polyesterová látka 600D potiahnutá PVC alebo s nástrekom PVC (odolnosť voči vode, umývateľný).
Konštrukcia kostry (rámu) vrátane nôh Tvrdený vysoko pevný hliník, štvorcový prierez s antikoróznou úpravou (strieborná farba) a pevnými spojmi, ktoré sa pod záťažou 160kg neohnú, nepreliačia ani nezlomia.
- Konce konštrukcie zabezpečené plastovými koncovkami.
Nožičky lôžka 6 sklopných nožičiek, príp. 3 nožičky v tvare sklopného dvojkríža, skladateľná konštrukcia.
Kompaktný transportný vak lôžka s úchytom Áno, s možnosťou uchopenia v ruke, príp. cez rameno
Farebné vyhotovenie poťahu lôžka Olivovozelená (khaki)
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa spolu s fotografiami alebo prospektami dodávaného tovaru.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné a materiálové parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba Objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy (rok výroby 2025, príp. 2024) v zmysle platných STN.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe vystavených dodacích listov.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú vystavené a potvrdené dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací/dodacie list/listy potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

28.07.2025 08:00 — 31.10.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

55 266,54

44 932,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2025 11:50

25.07.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 26
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2025 14:29 - Vstupná ponuka 55 266,36 € Cena s DPH
24.07.2025 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 55 104,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS