• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 12:40

Detail zákazky Z20253796

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2025 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2025 12:40

Základné údaje

Z20253796

OF-301520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11126314

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

46658181

Majster mäsiar, s.r.o.

Svätopeterská 66, Hlohovec , 92001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do stravovacej prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové plece bez kosti - čerstvé, kuchynsky upravené kg 900
Bravčové karé bez kosti, - čerstvé, kuchynsky upravené ks 1000
Bravčové stehno bez kosti, - čerstvé, kuchynsky upravené ks 1000
Hovädzia roštenka - čerstvé, kuchynsky upravené kg 50
Hovädzie predné bez kosti - čerstvé, kuchynsky upravené kg 50
Bravčová slanina údená bez kože kg 100
Špekačky kg 100
Bravčová krkovička údená bez kosti kg 50
Bravčové plece údené rolované kg 40
Klobása bravčová kg 300
Oškvarky mleté kg 120
Párky bravčové dietne kg 300
Bravčová pečeň kg 120
Saláma trvanlivá polosuchá kg 80
Saláma dietna kg 550
Saláma šunková kg 100
Dusená bravčová šunka kg 200
Obyčajné párky mäkký mäsový výrobok kg 100
Oravská slanina kg 130
Bravčová tlačenka kg 60
Bravčová masť, (balená 500 g) ks 20
Masť oškvarková (500g) ks 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso a mäsové výrobky bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku
Mäso a mäsové výrobky obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch musí byť nižší ako 2,5 g/100 g výrobku a pri trvanlivých mäsových výrobkoch menej ako 4,0 g/100 g výrobku
Mäso čerstvé, nie mrazené ani rozmrazované mäso
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPEP")  a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedených nižšie.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text.
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, tri krát týždenne, v čase od 07:00 h do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej  dohody.
Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúci sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť potravín.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá mäsa a mäsových výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu.  Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase (maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie.
Verejného obstarávania sa môže  zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 pism. b), c), Zákona o verejnom obstarávaní.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneneho množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.08.2025 do 31.07.2026, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku.
Zmluvné strany sa týmto v súlade  s čl. 18.1 platných  OPEP dohodli, že  ktorákoľvek zo zmluvných  strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedeného dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace  od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie  od zmluvy v prípade  nedodržania podmienok kvality  a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M.R. Śtefánika 141/8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

28 862,95

25 951,05

Plnenie predmetu zákazky musí vyť v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2025 09:30

29.07.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 215
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2025 11:19 - Vstupná ponuka 28 312,76 € Cena s DPH
28.07.2025 18:11 - Najvýhodnejšia ponuka 28 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS