• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2025 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2025 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 10:45

Detail zákazky Z20253794

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2025 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2025 08:54
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2025 09:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2025 10:45

Základné údaje

Z20253794

OF-301460

zazmluvnená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové zariadenia do dielní a šatní 2

kovový nábytok, kovové zariadenia, kovové vybavenie do dielne a kancelárie

  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlboká skladovacia skriňa
Funkcia
Hlboká skladovacia skriňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hlboká skladovacia skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa s krídlovými dvermi s uhlom otvorenia 180°. Stabilná konštrukcia z oceľových plechov, polica je výškovo nastaviteľná po 25 mm.
Farba korpusu: RAL 7035/svetlosivá.
Farba dverí: RAL 5012/modrá.
Počet políc: 4 ks
Rozmery:
šírka: 1044 mm
výška: 1950 mm
hĺbka: 635 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj  - stredisko Partizánske.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade ponúknutia ekvivalentného výrobku, je dodávateľ povinný predložiť obstarávateľovi špecifikáciu aj s fotografiou navrhovaného výrobku na odsúhlasenie. Ak s ponúknutým ekvivalentom nebude obstarávateľ súhlasiť, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

07.08.2025 08:54 — 31.08.2025 08:55

1,00 ks

515,00

515,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2025 08:58

31.07.2025 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2025 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2025 09:33 - Vstupná ponuka 515,00 € Cena bez DPH
23.07.2025 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 514,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS