• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:55

Detail zákazky Z20253779

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:55

Základné údaje

Z20253779

OF-301498

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11115027

Objednávateľ

00490890

Centrum biovied Slovenskej akadémie vied, v.v.i.

Dúbravská cesta 6322/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálna váha

váha

  • 38310000-1 - Presné váhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálna váha
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Presná digitálna váha ks 1
Váživosť g 2300
Rozlíšiteľnosť g 0,01
Opakovateľnosť g 0,02
Linearita g +-0,05
Čas stabilizácie s 2
Spotreba energie A 0,7
Prevádzka na batérie h 15
Pracovná teplota °C +10 až +40
Rozmery vážiacej misky mm 150x200
Rozmery zariadenia mm 240x80x240
Hmotnosť zariadenia kg 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah táry do celej kapacity
Displej LCD displej s podsvietením
Komunikačné rozhranie minimálne 1 z nasledujúcich: RS232, USB-A/B, USB device, Ethernet (možné aj ako príslušenstvo)
Napájanie sieťové + možnosť prevádzky na batérie
Súčasťou dodávky je aj doprava, napájací adaptér, návod na použitie a záručný list. áno
"alebo ekvivalentný"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí e-mailom na adresu mlynarova@saske.sk najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, vlastnosti tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku (Priloha_c1_Technicka specifikacia a cenova kalkulacia) tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 9,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Predávajúci je povinný predkladať kupujúcemu faktúru v súlade s platnými právnymi predpismi do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa dodania a odovzdania tovaru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s ust. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ako aj náležitosti podľa ust. § 3a Obchodného zákonníka. Predávajúci nie je oprávnený fakturovať žiadnu ďalšiu odplatu za služby, súvisiacu s dodaním tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Ústav biochémie a genetiky živočíchov SAV, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

28.07.2025 10:00 — 06.08.2025 14:00

1,00 ks

340,00

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2025 13:05

25.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 11:23 - Vstupná ponuka 338,25 € Cena s DPH
23.07.2025 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 338,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS