35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
47563028
INSEMPRE s.r.o.
Bardejovská 43A, Ľubotice, 08006, SVK
Betónové výrobky časť_1_dlažby, obrubníky, tvárnice
betónové výrobky, dlažby, obrubníky, tvárnice
Tovar, Služba
|
1. Betónové výrobky: dlažby, obrubníky, tvárnice
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup betónových výrobkov pre použitie v oblasti cestného hospodárstva a cestného staviteľstva pre jednotlivé strediská Správy ciest Košického samosprávneho kraja. |
| Predmetom zákazky je dodanie tovaru vrátane dopravy do jednotlivých stredísk Správy ciest Košického samosprávneho kraja ( stredisko SC KSK Spišská Nová Ves, stredisko SC KSK Rožňava, stredisko SC KSK Moldava nad Bodvou, stredisko SC KSK Michalovce, stredisko SC KSK Trebišov ). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Betónová dlažba; rozmery: 50x50 cm, hrúbka min. 5 cm, sivá | ks | 670 | ||
| 2. Prídlažba; šírka: 25 cm, hrúbka: min. 8 cm, dĺžka: 50 cm, sivá | ks | 1100 | ||
| 3. Obrubník cestný so skosením; šírka: 15 cm, výška: 26 cm, dĺžka: 33 cm, sivý | ks | 150 | ||
| 4. Obrubník cestný so skosením; šírka: 15 cm, výška: 26 cm, dĺžka: 100 cm, sivý | ks | 525 | ||
| 5. Žľabová tvárnica; šírka: 20 cm, výška: 8 cm, dĺžka: 50 cm, sivá | ks | 120 | ||
| 6. Betónová priekopová tvárnica: horná šírka: min. 62 cm, výška: min. 15 cm, dĺžka: 30 cm | ks | 310 | ||
| 7. Betónová priekopová tvárnica: horná šírka: min. 65 cm, výška: min. 24 cm, dĺžka: 30 cm | ks | 15 | ||
| 8. Betónový priekopový žľab U: horná šírka : min. 70 cm, výška: min. 44 cm, dĺžka: min. 50 cm | ks | 200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| SK vyhlásenie o parametroch / SK certifikát na betónové výrobky v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na požadovaný tovar alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. | potrebné preukázať |
| Názov |
| 1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 2. Miesto dodania: Správa ciest KSK Lastomírska 6, 071 80 Michalovce, Správa ciest KSK Hviezdoslavova 48, 045 01 Moldava nad Bodvou, Správa ciest KSK Betliarska 9, 048 01 Rožňava, Správa ciest KSK Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves, Správa ciest KSK Ruskovská 3, 075 01 Trebišov. |
| 3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
| 4 a.) podrobný rozpis ocenených položiek uvedené na max. dve desatinné miesta a v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
| 4 b.) SK vyhlásenie o parametroch / SK certifikát na betónové výrobky v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na požadovaný tovar alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať predmetné dokumenty preukázať aj kedykoľvek počas trvania tejto dohody. |
| 5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
| - elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| - s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY -Betónové výrobky časť_1_dlažby, obrubníky, tvárnice " |
| - vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
| - najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v súlade so všetkými prislúchajúcimi STN, EN predpismi a vyhláškami platnými v SR. |
| 7. a.) Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch/baleniach od jednotlivých výrobcov sortimentu spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia. |
| 8. Ak sa v technickej špecifikácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent. |
| 8. a.) Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdenia/rozhodnutia, či ponúkaný výrobok spĺňa zadanie predmetu zákazky. |
| 9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny a dátumu a miesta dodania. |
| 9. a.) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné. |
| 9. b.) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody. |
| 9. c.) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo jednotlivých položiek tovaru podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne. |
| 9. d.) Pokiaľ počas platnosti tejto dohody dodávateľ nie je schopný dodať objednávateľovi objednaný tovar, ktorý je zadefinovaný v Prílohe č. 1 z dôvodu, že sa prestal vyrábať/došlo u neho k vyradeniu predmetného tovaru z ponuky alebo skladových zásob, dodávateľ je povinný po vzájomnej dohode s objednávateľom tento tovar nahradiť iným tovarom, rovnakých parametrov v minimálne rovnakej, alebo lepšej kvalite a maximálne v takej kúpnej cene, ako bola dohodnutá na pôvodný tovar. |
| 9. e.) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
| 10. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky dodávateľom t.j. vrátane dopravy, balenia, paliet, naloženia tovaru ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas. Vyloženie tovaru v miestach dodania Objednávateľ nepožaduje. |
| 11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise celkovej ceny - Príloha č. 1 ). |
| 11 a.) K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
| 12. Lehota dodania tovaru: |
| 12. a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| 12. b.) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany, |
| 12. c.) nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody, |
| 13. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý je v rozpore s objednávkou, deklarovanými parametrami tovaru alebo poškodený. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
| 14. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný. |
| 15. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 16. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 5 (piatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi písomne oznámiť a zdôvodniť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom objednávateľa od tejto dohody odstúpiť. |
| 17. Dodávateľ zodpovedá za dodanie tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby. Záručná doba 24 mesiacov začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru od dodávateľa objednávateľom, s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
| 17 a.) Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet plnenia bude mať po celú záručnú dobu vlastnosti dohodnuté v Zmluve a bude ich možné používať na účel vyplývajúci zo Zmluvy, inak na obvyklý účel vzhľadom na povahu Plnenia. Dodávateľ preberá záruku za to, že tovar má v dobe jeho odovzdania objednávateľovi zmluvne dohodnuté vlastnosti, že zodpovedá technickým normám a predpisom a že nemá také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 17 b.) Dodávateľ taktiež preberá záruku za to, že tovar počas záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené touto dohodou, technickými parametrami a právnymi normami a nebude mať také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 18. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
| 18. a.) nedodržanie lehoty dodania |
| 18. b.) nedodržanie kvality a parametrov dodaného tovaru |
| 18. c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
| 18. d.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 18. e.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode č 4. a v bode č. 5. Osobitné požiadavky na plnenie |
| 18. f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
| 19. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
| 20. FAKTURAČNÉ PODMIENKY: |
| 21. a.) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
| 21. b.) Prílohou faktúry bude potvrdený preberací protokol alebo dodacie listy podpísané oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce prevzatie tovaru. |
| 21. c.) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
| 21. d.) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 21. e.) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
V zmysle bodu č. 2 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
16 022,67
16 022,67
Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 4 a č. 5 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2025 09:31
28.07.2025 09:00
28.07.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.07.2025 12:40 - Vstupná ponuka | 16 022,67 | € | Cena bez DPH |
| 25.07.2025 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 022,67 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: