30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17050499
Spojená škola, Československej armády 24, Martin
Československej armády 24, Martin, 03601, SVK
Základný kurz zvárania ZK 111-1 a ZK 135-1
zváranie, ZK 111-1, 135-1, Z-E1, Z-M1
Služba
|
1. Základný kurz zvárania ZK 111-1 a ZK 135-1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ZK - 111-1 (Z-E1) základný kurz zvárania nelegovaných a nízkolegovaných ocelí nevyžadujúcich predohrev elektrickým oblúkom obalenou elektródou |
| ZK - 135-1 (Z-M1) základný kurz zvárania nelegovaných a nízkolegovaných ocelí nevyžadujúcich predohrev v ochrannej atmosfére taviacou sa elektródou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| ZK - 111-1 základný kurz zvárania nelegovaných a nízkolegovaných ocelí nevyžadujúcich predohrev elektrickým oblúkom obalenou elektródou | osoba | 1 | ||
| ZK - 135-1 základný kurz zvárania nelegovaných a nízkolegovaných ocelí nevyžadujúcich predohrev v ochrannej atmosfére taviacou sa elektródou | osoba | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | Áno |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení podnikať a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy EKS (výpis z obchodného registra, živnostenského listu, oprávnenie Národného inšpektorátu práce). |
| .Dodávateľ zabezpečí a zapožičia potrebný školiaci materiál |
| Miesto plnenia zmluvy bude realizované v sídle (priestoroch) u dodávateľa. |
| Presné termíny jednotlivých školení budú upresnené medzi dodávateľom a objednávateľom na základe telefonického dohovoru. |
| Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi po skončení kurzu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/ osvedčenia). |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu: 52.výsadkový prápor, Jamník 1002, 033 01 Jamník. |
Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
28.07.2025 08:48 — 31.10.2025 08:48
1,00 ks
2 010,00
1 252,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2025 08:50
24.07.2025 11:00
24.07.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.07.2025 13:45 - Vstupná ponuka | 2 009,82 | € | Cena s DPH |
| 22.07.2025 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 009,82 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: