• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2025 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 15:15

Detail zákazky Z20253749

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2025 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 15:15

Základné údaje

Z20253749

OF-301402

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11115019

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá a stoličky

konferenčné rokovacie stoličky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá a nábytok
Funkcia
Na vybavenie kancelárií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1 Konferenčná rokovacia stolička, nosnost 120 kg, kožená, čierna. Pohodlná, bohato čalúnená stolička, oporná a sedacia časť čalúnená do pravej kože, ostatné časti do ekokože, opierky rúk sú čalúnené v rovnakom materiáli, kostra je z kovových profilov s povrchovou úpravou chrómovaním, pevná kovová konštrukcia (oceľový chrómovaný rám lyžinového typu) , ktorá dodáva stoličke vysokú stabilitu, odolnosť voči opotrebovaniu a dlhú životnosť. (napr. Konferenčná / prísediaca stolička LUX) -  príloha č.1 ks 6
Položka č.2  Kreslo pre intenzívne používanie s vysokým operadlom a integrovanou pohyblivou opierkou hlavy určené pre 24H, kolieska univerzál s gumovou obručou pre všetky typy podláh, čalúnené podrúčky s funkciou odklápania do zvislej polohy - určené zvlášť pre ozbrojené zložky, hasičov, políciu ... (napr. ANTARES Záťažové kancelárske kreslo 8400 MARKUS II 24H) - príloha č. 2 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1 Konferenčná rokovacia stolička Nosnosť: 120 kg, Hmotnosť: 13,8 kg, Celková výška: 102-107 cm, Výška sedadla: 45-48 cm, Šírka sedadla: 48-56 cm, Hĺbka sedadla: 50 cm, Výška opierky rúk nad sedadlom: 20 cm
Položka č.1 Konferenčná rokovacia stolička Farba konštrukcie chróm, Materiál sedadla pravá koža, Materiál operadla pravá koža, Materiál konštrukcie kov, Opierky rúk áno
Položka č.2 Kreslo Nosnosť: 150-200 kg, Šírka kresla: 70-73 cm, výška sedadla: 46-61 cm, celková výška: 115-132 cm, Šírka sedadla: 55-58 cm, záruka 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

28.07.2025 09:00 — 15.08.2025 13:00

16,00 ks

7 305,59

5 939,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2025 14:54

25.07.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 388
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2025 16:02 - Vstupná ponuka 7 300,05 € Cena s DPH
24.07.2025 23:10 - Najvýhodnejšia ponuka 5 779,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS