35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36008184
DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.
Horelica 13, Čadca, 02201, SVK
Nákup a dodanie abrazíva
brúsny prášok alebo zrno
Tovar
|
1. Abrazívum
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom. |
| 70 % veľkosti zŕn musí byť v intervale od 0,8 do 1,5 mm. |
| Abrazívny materiál na čistenie kovových povrchov pieskovaním. |
| Nesmie byť na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať zlúčeniny kremíka. |
| Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci a nereagujúci s otryskavaným povrchom. |
| Neobsahujúci nebezpečné látky a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (ES) č. 1272/2008. |
| Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie. |
| Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ČSN EN ISO 8501 - 1 Príprava oceľových podkladov pred aplikáciou náterových látok a podobných výrobkov a STN EN ISO 12944-4 Náterové látky. Protikorózna ochrana oceľových konštrukcií ochrannými náterovými systémami. |
| Málo fibrogénny. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zrnitosť | mm | 0,2 | 1,6 | |
| Balenie vo vreciach | kg | 40 | ||
| Vrecia uložené na paletách | ks/pal | 30 | 40 | |
| Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice | tvrdosť | 6 | 7 | |
| Vlhkosť | % | 0,2 | 0,4 | |
| Množstvo | t | 144 |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť do ponuky Vlastný návrh plnenia, ktorý musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Podrobný aktualizovaný rozpočet požaduje verejný obstarávateľ predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
| Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale s kartou bezpečnostných údajov. |
| Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia. |
| Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU. |
| Ku každej čiastkovej objednávke bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku. |
| Miesta dodania tovaru – strediská špecializovaných činností, ako aj požadované množstvá tovarov budú uvádzané v konkrétnej čiastkovej objednávke. (Zoznam miest dodania tvorí prílohu OF). |
| 10. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia. |
| Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod. |
| Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
| Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke. |
| Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa. |
| Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar. |
| Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
| Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia. |
| Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
| Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Slovenská republika
12
1,00 celok
41 472,00
41 472,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2025 13:02
23.07.2025 13:00
23.07.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.07.2025 11:54 - Vstupná ponuka | 41 472,00 | € | Cena bez DPH |
| 23.07.2025 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: