• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:00

Detail zákazky Z20253738

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:00

Základné údaje

Z20253738

OF-301449

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11115031

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová multifunkčná tlačiareň

tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Na tlač, kopírovanie a skenovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
laserová multifunkčná tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače laserová
Max. rozlíšenie 1200 × 1200 DPI
Max. veľkosť tlače A4 – 21 × 29.7
Podporované formáty papiera B5 , A4, A5
Frekvencia procesora (maximálna) 4750 MHz
Podporované formáty fotopapiera 10 × 15, 15 × 20, 21,6 × 35,6 , 13 × 18, 20 × 25, 13 × 20, 13 × 13
Rýchlosť tlače farebne 33 str./min.
Rýchlosť tlače čiernobielo 33 str./min.
Pracovná záťaž 4000 str./mesiac
Zásobník papiera 250 ks
Podpora priamej tlače Áno
Typ farebnej náplne samostatné farby
Tlač farebná
Rozlíšenie skenera 600 x 600
Rýchlosť kopírovania farebne 33 str./min.
Rýchlosť kopírovania čiernobielo 33 str./min.
Multifunkčný Áno
Funkcie tlačiareň, scanner, fax, kopírka
Vlastnosti a funkcie automatická obojstranná tlač (duplex), fax, kopírovanie a skenovanie
Pripojenie Wi-Fi, LAN, USB
Možnosti mobilnej tlače Apple AirPrint, Canon PRINT
Obsah balenia tlačiareň, napájací kábel, štartovacie balenie náplní, príručka/inštalačný leták, (prepojovací kábel USB nie je súčasťou balenia)
Šírka výrobku max 42.5 cm
Výška výrobku max  43.0 cm
Hĺbka výrobku max  46.1 cm
Hmotnosť výrobku max  23.3 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požadované parametre spĺňa napr. laserové multifunkčné zariadenie Canon i-SENSYS MF752Cdw.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy, t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku..
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, EDIS, blok HB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.07.2025 08:00 — 19.08.2025 14:00

1,00 ks

342,25

342,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2025 14:54

25.07.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 15
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2025 14:56 - Vstupná ponuka 342,25 € Cena bez DPH
24.07.2025 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka 320,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS