• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2025 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2025 11:05

Detail zákazky Z20253737

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2025 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2025 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2025 11:05

Základné údaje

Z20253737

OF-301446

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11109723

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

A3 farebná, laserová tlačiareň + sada tonerov

tlačiareň, toner

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná A3 farebná laserová tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná A3 farebná, laserová tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Canon imageRUNNER C3326i, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie. Multifunkčná A3 farebná, laserová tlačiareň
Laserová tlačiareň – multifunkčná, farebná, A3, kopírovanie a skenovanie, FAX, minimálna rýchlosť čiernobielej tlače 20 str./min, minimálna rýchlosť farebnej tlače 20 str./min, rozlíšenie tlače 1200 × 1200 DPI, automatický duplex, čítačka pamäťových kariet, DADF skener, dotykový displej, AirPrint. Pripojenie: USB, LAN a WiFi; Formáty papiera: A3, A4, A5, A6; A3, A4, A5, A6; A3, A4, A5, A6 Špecifikácia
Rýchlosť procesora: minimálne dvojjadrový procesor s minimálnou frekvenciou 1,05 GhzOvládací panel: Farebný dotykový panel TFT LCD WVGA s uhlopriečkou minimálne 17,8 cm (7"), Pamäť: minimálne 2,0 GB RAM;Úložisko: minimálne (eMMC) 64 GB; Voliteľne: minimálne 256 GB (SSD);Sieť: Štandardne: 1000Base-T/100Base-TX/10Base-T, bezdrôtová sieť LAN (IEEE 802.11 b/g/n); INÉ: Štandardne: 2× USB 2.0 (hostiteľské), 1× USB 2.0 (zariadenie); Výbava
Kapacita zásoby papiera (A4, 80 g/m2): Štandardne: 1 200 listov; Maximálne: 2 300 listov (s voliteľnou jednotkou zásobníka papiera AW1 (Cassette Feeding Unit-AW1)); Výstupná kapacita papiera (A4, 80 g/m2): Štandardne: 250 listov; Maximálne: 650 listov (s voliteľným vnútorným finišerom L1 (Inner Finisher-L1) a priehradkou na kópie T1 (Copy Tray-T1)) Výbava
Viacúčelový zásobník: Tenký papier, bežný papier, hrubý papier, recyklovaný papier, papier s povrchovou úpravou, farebný papier, pauzovací papier, glejený papier, priehľadné fólie, štítky, dierovaný papier, hlavičkový papier a obálky.; Horný zásobník: Tenký papier, bežný papier, recyklovaný papier, farebný papier, hrubý papier, glejený papier, priesvitný papier, dierovaný papier, hlavičkový papier a obálka; Dolný zásobník:Tenký papier, bežný papier, hrubý papier, recyklovaný papier, farebný papier, glejený papier, priehľadné fólie, dierovaný papier, hlavičkový papier a obálky Podporované typy médií
Viacúčelová priehradka: Štandardná veľkosť: A3, A4, A4R, A5, A5R, A6R, B4, B5, B5R;Užívateľská veľkosť: 98,4 × 139,7 mm až 320,0 × 457,2 mm;Obálky: COM10 č. 10, Monarch, ISO-C5, DL;Užívateľská veľkosť obálok: 98,0 × 98,0 mm až 320,0 × 457,2 mm;Horný zásobník: Štandardná veľkosť: A4, A5, A5R, A6R, B5;Užívateľská veľkosť: 105,0 × 148,0 mm až 297,0 × 215,9 mm;Obálka: ISO-C5;Dolný zásobník: Štandardná veľkosť: A3, A4, A4R, A5, A5R, A6R, B4, B5, B5R;Užívateľská veľkosť: 105,0 × 148,0 mm až 304,8 × 457,2 mm;Obálky: COM10 (č. 10), Monarch, DL; Podporované veľkosti médií
Podporované gramáže médií: Viacúčelový zásobník: 52 až 300 g/m2; Horný/dolný zásobník: 52 až 256 g/m2; Obojstranne: 52 až 220 g/m2 Podporované veľkosti médií
AirPrint, Automatická obojstranná tlač (duplex), Automatické obojstranné skenovanie, Fax, Čítačka pamäťových kariet, Kopírovanie a skenovanie, Možno dokúpiť podávač, Oddelené farebné náplne Funkcie
Rozlíšenie tlače 1200 × 1200 DPI; Rýchlosť tlače čiernobielo 26 str./min; Rýchlosť tlače farebne 20 str./min; Vstupný zásobník 1 200 listov; Doba tlače prvej strany (čb tlač) 7 s; Výstupný zásobník 250 listov Tlačové parametre
Rýchlosť kopírovania: Jednostranne (čiernobielo/farebne): až 26/26 str./min (A4, A5, A5R, A6R), až 20/20 str./min (A4R), až 15/15 str./min (A3); Obojstranne (čiernobielo/farebne): Až 13/13 str./min (A4, A5R), až 10/10 str./min (A4R), až 7/7 str./min (A3); 999 viacnásobných kópií; Zväčšenie: 25 % až 400 % (krok 1 %); Prednastavené zmenšenia: 25 %, 50 %, 70 %, 100 %, 141 %, 200 %, 400 %; Prednastavené zväčšenia: 25%, 50%, 70%, 100%, 141%, 200%, 400%; Funkcie kopírovania
Základné funkcie kopírovania: Prednastavené pomery zmenšenia/zväčšenia podľa plochy, obojstranné kopírovanie, nastavenie sýtosti, výber typu originálu, režim prerušenia, kniha na dve strany, obojstranný originál, triedenie, verzia, N na 1, originály rôznych veľkostí, ostrosť, vymazanie rámčeka cez prázdne, kopírovanie preukazov totožnosti, kópia, vzorka kópia Funkcie kopírovania
Obojstranný automatický podávač (obojstranné na obojstranné), Skenovanie do Disku, Google/úložiska, Dropbox, Skenovanie do e-mailu; Rozlíšenie plochého skenera 600 × 600 DPI; Rýchlosť skenovania 70 str./min; Špecifikácia skenovania riadeného z počítača Color Network ScanGear2. Pre rozhranie TWAIN aj WIA; Kapacita papiera podávača dokumentov (80 g/m2): Až 100 listov; Prípustné originály/gramáž: Plochý skener: list, kniha a trojrozmerné objekty; Funkcie Skenovania
Gramáže médií pre podávač dokumentov: Jednostranné skenovanie: 30 až 128 g/m2 (čiernobielo) / 64 až 128 g/m2 (farebne); Obojstranné skenovanie: 50 až 128 g/m2 (čiernobielo) / 64 až 128 g/m2 (farebne) Funkcie Skenovania
TLS 1.3, IPSec, overovanie IEEE802.1X, SNMP verzia 3.0, funkcia brány firewall (filtrovanie adries IP/MAC), podpora dvoch typov sietí (káblová sieť LAN / bezdrôtová sieť LAN, podpora protokolu WPA3 (Wi-Fi), káblová sieť LAN / káblová sieť LAN), aktivácia/ rozhranie, rozhranie USB), oddelenie faxu G3 od siete LAN, oddelenie portu USB od siete LAN, skenovanie a odosielanie – zohľadnenie možnosti zavírovania prijatých e-mailových správ Zabezpečenie siete
Výška max 891 mm, hĺbka max 687 mm, šírka max 565 mm, hmotnosť max 74,7 kg Rozmery
Napájací kábel, tonerové kazety s plnou veľkosťou tonera. Obsah balenia
 2. 2 originálne, náhradné sady tonerov ku položke č.1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálna sada tonerov ku položke č.1 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada tonerov čierny, purpurový, azúrový, žltý Kapacita náplni minimálne na 17 500 strán pri 5% pokrytí.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, základná inštalácia zariadenia priamo u zákazníka, ako aj zaškolenie obsluhy.
Dodanie tlačiarne je s plnou veľkosťou tonera (sada 4 farieb čierna, purpurová, azúrová, žltá), preto nie je súčasťou balenia štartovací toner.
Zákazka je financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR, Názov projektu: Kompetenčné centrum kybernetickej bezpečnosti UNIZA, Kód projektu: 17R05-04-V01-00005
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní,
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou faktúry boli tieto údaje: názov projektu a kód projektu.
Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry.
Splatnosť faktúr: 60 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu  chybného tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00.
Právna účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO/Vykonávateľa.
Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Lehoty plnenia zmluvy zohľadňujú lehotu potrebnú na ex-post kontrolu VO vykonávanú RO/NO/Vykonávateľom.
Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane právne účinnou.
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronickej platformy (verzia 1.2) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska riadiaceho orgánu/vykonávateľa v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly.
Predmet zmluvy je spolufinancovaný/financovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o PPM, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 32, 01026 Žilina, Dekanát FBI, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.07.2025 08:00 — 26.09.2025 14:00

1,00 celok

3 078,03

3 078,03

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2025 10:08

24.07.2025 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2025 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 23
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2025 10:17 - Vstupná ponuka 3 078,03 € Cena bez DPH
23.07.2025 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS