30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola, revízia
Služba
|
1. Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| HP práškový 6 kg Kovoslužba | ks | 58 | ||
| HP práškový 6 kg Kodreta | ks | 18 | ||
| HP práškový 6 kg Sanal | ks | 13 | ||
| HP snehový 5 kg Kodreta | ks | 25 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
| 1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
| Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody. |
| Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
| Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
| Realizácia predmetu zákazky je v termíne od 15.8. 2025 do 28.8. 2025 |
| Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia jej doručenia. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
| Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
| Miesto plnenia: Trnava |
| Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody. |
| V zmysle ustanovení OPET si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| O vykonaní kontroly prenosného hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja. |
| Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Univerzitné námestie 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.08.2025 08:00 — 28.08.2025 13:00
1,00 súbor položiek
360,00
360,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2025 12:39
21.07.2025 16:00
22.07.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.07.2025 12:40 - Vstupná ponuka | 359,00 | € | Cena bez DPH |
| 17.07.2025 22:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 280,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: