00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
53515129
STRIM-SK, s.r.o.
Hlavná 1379/134, Jelka, 92523, SVK
Analyzátor vlhkosti
prístroj, vzorka, vlhkosť, váha
Tovar, Služba
|
1. Analyzátor vlhkosti
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| pre potreby vedy a výskumu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Analyzátor vlhkosti | ks | 1 | ||
| maximálna kapacita | g | 50 | ||
| presnosť váhy (dielik) | mg | 1 | ||
| displej | ” | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| účel | pre rýchle stanovenie vlhkosti obsahovanej v relatívne malých vzorkách kvapalných i pevných materiálov |
| veľkosť vážiacej misky | min. ø 90,h =8mm |
| rozsah tary | - 50 g |
| opakovateľnosť odpočtu vlhkosti | +/-0,05% (vzorka ~ 2g), +/-0,01% (vzorka ~ 10g) |
| odčítateľnosť úbytku vlhkosti | 0,001% |
| rozsah sušiacej teploty | min. 160°C (voliteľne až 250°C s halogénovým žiaričom) |
| požadované módy sušenia | min. 4 - štandard, rýchly, krokový, kľudný |
| ukončovací mód | min. manuálny, pri stabilnej vlhkosti, prednastavený, časový |
| žiarič | IR (infračervený) |
| napájanie | 230V/ 11V AC |
| komunikačné rozhranie (pripojenie k počítaču) | WiFi, Ethernet, RS 232, USB |
| evidencia sušenia | v PC aj v samotnej váhe |
| robotické otváranie a zatváranie horného krytu | áno |
| obsluha pomocou dotykového terminálu | áno |
| databáza pre min. 200 programov sušenie, 5000 produktov, 5000 správ z procesu sušenia | áno |
| GLP/GMP tlač a správy | áno |
| požadované príslušenstvo | sada sušiacich ALU misiek (min. 50 ks) |
| požadovaná súčasť ceny | akreditovaná kalibrácia váhy, vážiaci kríž pre analyzátor vlhkosti, otestovanie materiálov v laboratóriu pre určenie správnych parametrov |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia obsluhy, ktoré musí obsahovať najmä : školenie bezpečnosti práce s prístrojom, odskúšanie príslušenstva, oboznámenie sa s jednotlivými časťami prístroja a príslušenstva, metodický postup pri uvedení do prevádzky, základné oboznámenie sa s prístrojom a metódami merania |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, pričom všetky požadované funkcionality a softvérové požiadavky prístroja vrátane príslušenstva musia byť integrálnou súčasťou prístroja a musia byť funkčné po dobu celej prevádzky prístroja. |
| 3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| 5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 17. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
24.07.2025 08:00 — 25.08.2025 14:00
1,00 ks
3 205,00
2 606,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2025 10:53
22.07.2025 13:00
22.07.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.07.2025 12:54 - Vstupná ponuka | 3 205,00 | € | Cena s DPH |
| 17.07.2025 21:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 204,15 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: