00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35975075
Explorea s.r.o.
Masarykova 24, Lučenec, 98401, SVK
Chemikálie a kity k laboratórnej diagnostike patogénov
kit, roztok, etylakohol, primer
Tovar, Služba
|
1. Chemikálie a kity k laboratórnej diagnostike patogénov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| na vedecké účely k prebiehajúcemu projektu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. DNeasy blood and tissue kit QIAGEN 250 reakcií DNeasy Blood & Tissue Kit (250 reakcií) | ks | 4 | ||
| 2. Luna Universal Probe qPCR Mater mix - 2500 reakcií | ks | 4 | ||
| 3. innuPREP Tick DNA/RNA Kit - 50 reakcií | ks | 80 | ||
| 4. TaKaRa Taq HS Perfect Mix - 100 reakcií | ks | 102 | ||
| 5. PPP Master mix - 1000 reakcií | ks | 2 | ||
| 6. RevertAid RT Reverse Transcription Kit - 500 reakcií | ks | 3 | ||
| 7. RiboLock Rnase Inhibitor (40 U/μL) 24x2500 jednotiek | ks | 1 | ||
| 8. dNTP Mix (10 mM each) 10x1mL | ks | 1 | ||
| 9. Random Hexamer Primer 120 μl | ks | 1 | ||
| 10. RevertAid Reverse Transcriptase (200 U/μL) | ks | 2 | ||
| 11. Etylalkohol SOLVANAL Molecular Grade | ks | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| DNeasy Blood & Tissue Kit je určený na purifikáciu celkovej DNA (napr. genómovej, mitochondriálnej) z rôznych biologických vzoriek vrátane čerstvých alebo mrazených živočíšnych tkanív a buniek, krvi alebo baktérií; 250 reakcií. | 1. DNeasy blood and tissue kit QIAGEN 250 reakcií DNeasy Blood & Tissue Kit (250 reakcií) |
| Luna Universal Probe qPCR Master Mix je 2X (2krát koncentrovaná) reakčná zmes optimalizovaná na rýchlu, citlivú a presnú detekciu qPCR v reálnom čase a kvantifikáciu cieľových sekvencií DNA a cDNA pomocou hydrolyzačných sond (prób). Musí obsahovať Hot Start Taq DNA polymerázu a Master Mix mal byť vytvorený s jedinečným pasívnym referenčným farbivom, ktoré je kompatibilné s rôznymi platformami prístrojov (vrátane tých, ktoré vyžadujú vysoký alebo nízky referenčný signál ROX). | 2. Luna Universal Probe qPCR Mater mix - 2500 reakcií |
| Musí obsahovať všetky zložky PCR potrebné na amplifikáciu a kvantifikáciu DNA okrem primérov/sond a templátu DNA. Požadovaná genómová DNA alebo cDNA sa môže kvantifikovať pomocou Luna qPCR. Dodanie na 2500 reakcií v množstve 1x25 mL. | |
| Kit špecificky navrhnutý a optimalizovaný pre extrakciu nukleových kyselín z kliešťov. Systém kombinujúci mechanickú homogenizáciu s chemickou extrakciou nukleových kyselín. Extrakcia DNA a RNA pomocou dvoch špecializovaných extrakčných kolóniek v rovnakom čase. Lyzačné skúmavky (0,5 ml) s keramickými guličkami s priemerom 2,4 – 2,8 mm súčasť balenia. Celý proces prebieha pri izbovej teplote a v čase kratšom ako 1 hodina (včítane lýzy). Skladovanie pri izbovej teplote (15-30°C). | 3. innuPREP Tick DNA/RNA Kit - 50 reakcií |
| TaKaRa Taq HS Perfect Mix - 100 reakcií. 2x koncentrovaný PCR mastermix. Obsahuje modifikovanú Taq polymerázu. Bez exonukleázovej aktivity. Rýchlosť extenzie: 20 sec/kb. Obsahuje monoklonálnu protilátku – vhodnú pre Hot Start PCR. Protilátka má byť denaturovaná v počiatočnom kroku, nemá byť nutný ďalší aktivačný krok – iniciálna denaturácia, ani finálna extenzia. | 4. TaKaRa Taq HS Perfect Mix - 100 reakcií |
| Master mix na PCR na diagnostiku, 1000 reakcií, 25x0,5 ml. | 5. PPP Master mix - 1000 reakcií |
| Kit na reverznú transkripciu je kompletný systém na syntézu jedného vlákna cDNA z mRNA alebo celkovej RNA. RevertAid RT Reverse Transcription Kit, Thermo Scientific, 500 reakcií. | 6. RevertAid RT Reverse Transcription Kit - 500 reakcií |
| Ribo Lock Inhibitor - inhibuje RNazovú aktivitu A,B a C nekompetitívnou inhibíciou a neinhibuje eukaryotické RNazy T1 a T2, U1, U2 a CL3 a tiež prokaryotickú Rnázu IH, koncentrácia 40U/μL. | 7. RiboLock Rnase Inhibitor (40 U/μL) 24x2500 jednotiek |
| dNTP Mix (10 mM) obsahuje vopred zmiešané vodné roztoky dATP, dCTP, dGTP a dTTP, každý s konečnou koncentráciou 10 mM. Nukleotidy majú čistotu viac ako 99 %, neobsahujú nukleázové aktivity a ľudskú DNA a DNA E. coli. 10x1mL. | 8. dNTP Mix (10 mM each) 10x1mL |
| Random hexamérový primer je zmes jednovláknových náhodných hexanukleotidov s 5'- a 3'-hydroxylovými koncami. 120 μl. | 9. Random Hexamer Primer 120 μl |
| Reverzná transkriptáza (RT) RevertAid je rekombinantná RT M-MuLV. Od RT M-MuLV sa líši svojou štruktúrou a katalytickými vlastnosťami. 5 x 10000 jednotiek. | 10. RevertAid Reverse Transcriptase (200 U/μL) |
| Etylalkohol 99,9 %. Molecular grade. Sumárny vzorec CH3CH2OH | 11. Etylalkohol SOLVANAL Molecular Grade |
| Názov |
| I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy: |
| I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
| I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
| I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. |
| I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
| I. 5a Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v pokračujúcom výskume verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov dlhodobého kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom). |
| I. 5b V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| I. 5c Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy. |
| I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
| I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
| II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. ..... |
| ...... Zároveň: - Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;; - pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;; |
| II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
| II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a môže si uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. |
| III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru: |
| III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme. |
| III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
| III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
| III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
| III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
| III.5a Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať. |
| III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru. |
| III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
| III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky ...... |
| ..... bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
| III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy. |
| IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
| IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
| IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
| IV.3 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| IV.4 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
53 205,00
49 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2025 10:20
22.07.2025 13:00
22.07.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.07.2025 10:42 - Vstupná ponuka | 53 203,71 | € | Cena s DPH |
| 21.07.2025 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 189,01 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: