• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2025 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2025 11:25

Detail zákazky Z20253706

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2025 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2025 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2025 11:25

Základné údaje

Z20253706

OF-301396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11099859

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

45868212

ProScience Tech s. r. o.

Dobšinského 20, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fibronectin 2 MG - prirodný humánny

proteín

  • 24327000-2 - Rôzne organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fibronectin 2 MG - prirodný humánny
Funkcia
na vedecké  účely - Fibronektín zlešuje adhéziu buniek na dno kultivačných fliaš a mikrotitračných platničiek z polystyrénu, určených na kultiváciu bunkových kultúr Využíva sa na kultiváciu bunkových kultúr. v laboratórnom prostredí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fibronectin 2 MG - prirodný humánny bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fibronectin 2 MG - prirodný humánny bioaktívny proteín určený na použitie pri kultiváciách buniek. áno
Dodanie : ako filtrovaný roztok v Tris-HCl, NaCl a močovine, veľkosť pórov filtra = 0,2 µm.
Doprava : Produkt musí byť dodaný zmrazený v mraziacich baleniach.
Stabilita a skladovanie : Uskladniť v mrazničke s manuálnym rozmrazovaním.
Produkt nesmie byť opakovaným cyklom zmrazovania a rozmrazovania. trvanlivosť 6 mesiacov od dátumu prijatia, 2 až 8 °C podľa dodávky, 3 mesiace, 2 až 8 °C za sterilných podmienok po otvorení. Nežiadúce je vírenie a nadmerné premiešavanie. áno
Fibronektín je ligandom fibrínu, heparínu, chondroitín sulfátu, kolagénu/želatíny a mnohých integrínových receptorov. Zúčastňuje sa viacerých bunkových procesov vrátane adhézie/migrácie buniek, zrážania krvi, morfogenézy, opravy tkaniva a bunkovej signalizácie. áno
Čistota: >90 %, pomocou SDS-PAGE za redukujúcich podmienok a vizualizované farbením striebrom. Humánna plazma použitá na izoláciu tohto produktu má byť v čase odoslania certifikovaná dodávateľom ako HIV-1 a HBsAg negatívna áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť  rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
15. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
18. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

24.07.2025 08:00 — 05.09.2025 14:00

1,00 bal

502,00

478,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2025 10:16

22.07.2025 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2025 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 158
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2025 14:46 - Vstupná ponuka 501,95 € Cena s DPH
21.07.2025 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka 501,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS