• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2025 09:55

Detail zákazky Z20253691

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2025 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2025 09:55

Základné údaje

Z20253691

OF-301110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11099843

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46675477

LM reklama s.r.o.

Arménska 1/A, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

plakety, mince,

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná minca
Funkcia
Pamätná minca slúži na propagáciu a reprezentáciu objednávateľa, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná minca v plastovom obale, priemer 40 mm - podľa prílohy č. 1 ks 150
Pamätná minca v plastovom obale, priemer 40 mm - podľa prílohy č. 2 ks 130
Pamätná minca v plastovom obale, priemer 40 mm - podľa prílohy č. 3 ks 70
Pamätná minca v plastovom obale, priemer 50 mm - podľa prílohy č. 3 ks 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál povrchovej farby podľa príloh kov - mosadz, patina, matný
Vyobrazenie 3D /relifná výroba, sadrový odliatok, farebná úprava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a to doprava, výroba sadrového odliatku/ 2D zobrazenia mince a úprava celej grafiky, balenie.
Objednávateľ  poskytuje grafický návrh pamätnej medaily.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predloží grafický návrh medaily na schválenie.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe  v mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar1. akostnej triedy.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch PO - ŠTV v čase od 7,00 hod. do 13,00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom zmluvných strán.
Predmet plnenia zmluvy (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ predloží vzorovo vyhotovený výrobok najneskôr do 7 kalendárnych  dní od schválenia grafického návrhu objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 03601 Martin, 42.zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

18.08.2025 15:47 — 03.09.2025 12:47

1,00 podľa technickej špecifikácie

5 495,64

4 468,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2025 15:52

22.07.2025 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2025 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 452
 73
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2025 16:44 - Vstupná ponuka 5 493,60 € Cena s DPH
21.07.2025 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka 3 899,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS